Vaikka esim. Raresh ja Desyn Masiello ovatkin tuottaneet joitakin biisejä, ovat he molemmat päässeet soittamalla huipulle. Se on nykyään äärimmäisen vaikeaa mutta ei tietty mahdotonta. Ja niin... perseestä on se trendi anyway että soittamalla ei vois huipulle päästä :(
---
Voisko tohon lisätä vaikkapa Hernan Cattaneon ?
---
Cattaneolta nyt jonkin verran omaakin tuotantoa löytyy. Tosin en tiedä onko staraks tullu DJ-uran vai tuottajauran ansiosta
Joo, onhan sillä omaakin tuotantoa kyllä. Mä olen kyllä siinä luulossa että mies on päässyt staraksi ihan dj-pohjalta, joku voi korjata jos olen väärässä. Ei noi sen julkasut nyt kuitenkaan mitään megahittejä oo olleet, etenkään alkupuolella uraa.
Eelke Kleijn. Tää kaveri on menny multa täysin ohi kunnes eilen kuuntelin sen uusimman livesetin.. Vaikka ois Suomessa käynykkin ni tuskin oisin aikasemmin mitenkään noteeranukkaan mutta tästä lähtien tuun liputtamaan kaverin puolesta aivan varmasti.
Huhhuh mitä saundia! Ja setti löytyy täältä (podcastin kautta): http://www.eelkekleijn.nl/blog/?p=1110
Joo, tosiaankin, unohtunu ihan mainita. Iteki kuunnellu muutaman noita Outside The Box-miksauksia Friskyltä ja tosiaan huh mitä saundia. Tää äijä Suomeen hetikohtanytsamantien.
Hullu noppa oli kyl niin kova Berliinis et sen toivois tulevan takas. Toby Neumann ei olis paha myöskään.
oishan näitä mitä haluisi nähdä Suomessakin mutta, kun lähdettiin tälle cocoon linjalle niin sven setä olis aika makee nähdä suomes :P, kaveri vissiin kävi viimeks 2000-luvun puolivälissä? jos en väärin muista.. ibizalla rokkas kyllä...
varmaan tän joskus ennenkin tässä topikissa maininnu mutta herra Danny Tenagliaa odottelisin ehkä eniten.. ei tule varmaan toteutumaan, mutta hänen space setti- tossa kesällä saarella oli kyllä jotain niin oksat pois ja halolla päähän.. et huhhuh :D.. myös tuo Dubfire olisi kyllä kova buukkaus kanssa...
jos muistelee vielä noita ibiza menoja niin myös itseäni lämmittäisi jos Espanjan Matineen pojat tulisivat heittämään pienen illan.. mutta tämäkin hyvin epätodennäköistä...
Pendulum ku on jo tulossa, Mauro tuli kuultua perjantaina,
niin toivomuslistalla tällä hetkellä deadmau5 ja Yoji Biomehanika.
Näistä jälkimmäinen varsinkin ois iha törkeen kova, Hardstyle Discoa kun on taas tullut kuunneltua repeatilla... :D