Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?

2,266 posts, 114 pages, 1,181,593 views

Jil

Posts: 682

#1922 • • Edited Jil

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:


---
EDIT voit dahlbackin tiputtaa lineupista, kaveri on menneen talven lumia
---


Äläs nyt. Vaikka ikää ja mahaa on tullut, niin kyllä sitä kuuntelemaan voisi mennä :)



Ikää tullu, mahaa tullu ja tuottamistaidot on kadonnu jonnekin siperian ja tukholman välille. Herran tuotanto on sellasta elektrosontaa tänä päivänä ettei uskos kaverin tuottaneen sellasia helmiä kun Blink, Pyramid & Hustle up.. *nauru*
Biisi

Posts: 19

#1923 • • Biisi

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:


---

---
EDIT voit dahlbackin tiputtaa lineupista, kaveri on menneen talven lumia
---


Äläs nyt. Vaikka ikää ja mahaa on tullut, niin kyllä sitä kuuntelemaan voisi mennä :)
---


Ikää tullu, mahaa tullu ja tuottamistaidot on kadonnu jonnekin siperian ja tukholman välille. Herran tuotanto on sellasta elektrosontaa tänä päivänä ettei uskos kaverin tuottaneen sellasia helmiä kun Blink, Pyramid & Hustle up.. *nauru*



No soitelkoon sitten vaan niitä, kun tulee sinne meikäläisen superfestareille :)
Individual

Posts: 10,942

#1924 • • Individual HYPNO!
James Ruskin on tuottajana alkanut tippumaan viime aikoina paljon, joten hänet saisi kyllä roudata Suomeen. Samalla uudistaisin toiveeni saada Terence Fixmer tänne. Kah, siinäpä omaperäistä soundia.
Jil

Posts: 682

#1925 • • Jil
Nää sais tosiaan roudata tänne ja vähän vauhdilla:
Voi lätkii mun puolesta samaan tapahtumaan vaikka soittelee pääsalin puolelle. *plur*

Joris Voorn
Kaiserdisco
Maetrik

Ja technopuolelle:

Chris Liebing b2b Speedy J
dj upi

Posts: 1,835

#1926 • • dj upi

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:


---

---
EDIT voit dahlbackin tiputtaa lineupista, kaveri on menneen talven lumia
---


Äläs nyt. Vaikka ikää ja mahaa on tullut, niin kyllä sitä kuuntelemaan voisi mennä :)
---


Ikää tullu, mahaa tullu ja tuottamistaidot on kadonnu jonnekin siperian ja tukholman välille. Herran tuotanto on sellasta elektrosontaa tänä päivänä ettei uskos kaverin tuottaneen sellasia helmiä kun Blink, Pyramid & Hustle up.. *nauru*



Mitä tekemistä tuottamistaidolla on DJ-taitojen kanssa? Nykyään on ihan perseestä että ihmiset jotka tuottaa hitin mut on huonoja soittaa levyjä saa keikkaa. Sen sijaan toisin päin harvinaisempi näky. Mieluummin meen kuuntelee hyvää diitseitä ku hyvää tuottajaa. Livet tietty sit eri asia.
Jil

Posts: 682

#1927 • • Edited Jil

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:


---

---

---
EDIT voit dahlbackin tiputtaa lineupista, kaveri on menneen talven lumia
---


Äläs nyt. Vaikka ikää ja mahaa on tullut, niin kyllä sitä kuuntelemaan voisi mennä :)
---


Ikää tullu, mahaa tullu ja tuottamistaidot on kadonnu jonnekin siperian ja tukholman välille. Herran tuotanto on sellasta elektrosontaa tänä päivänä ettei uskos kaverin tuottaneen sellasia helmiä kun Blink, Pyramid & Hustle up.. *nauru*
---


Mitä tekemistä tuottamistaidolla on DJ-taitojen kanssa? Nykyään on ihan perseestä että ihmiset jotka tuottaa hitin mut on huonoja soittaa levyjä saa keikkaa. Sen sijaan toisin päin harvinaisempi näky. Mieluummin meen kuuntelee hyvää diitseitä ku hyvää tuottajaa. Livet tietty sit eri asia.



Yleensä ulkomailta raahataan niitä artisteja ketkä myös tuottaa. Eihän kenestäkään kuka soittaa täydellisesti mut ei tuota mitään, tuu mitään staraa eikä niitä kukaan lähe kattomaan vaikka ulkomailta tuliskin.
Mun mielestä dahlbackin tuotanto on ihan elektrokuraa tänä päivänä, tuskin se siis mitään progehypertechnosupermegasettiä soittas vaikka ois kuin hyvä soittotaidollisesti
dj upi

Posts: 1,835

#1928 • • dj upi

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:


---

---

---

---
EDIT voit dahlbackin tiputtaa lineupista, kaveri on menneen talven lumia
---


Äläs nyt. Vaikka ikää ja mahaa on tullut, niin kyllä sitä kuuntelemaan voisi mennä :)
---


Ikää tullu, mahaa tullu ja tuottamistaidot on kadonnu jonnekin siperian ja tukholman välille. Herran tuotanto on sellasta elektrosontaa tänä päivänä ettei uskos kaverin tuottaneen sellasia helmiä kun Blink, Pyramid & Hustle up.. *nauru*
---


Mitä tekemistä tuottamistaidolla on DJ-taitojen kanssa? Nykyään on ihan perseestä että ihmiset jotka tuottaa hitin mut on huonoja soittaa levyjä saa keikkaa. Sen sijaan toisin päin harvinaisempi näky. Mieluummin meen kuuntelee hyvää diitseitä ku hyvää tuottajaa. Livet tietty sit eri asia.
---


Yleensä ulkomailta raahataan niitä artisteja ketkä myös tuottaa. Eihän kenestäkään kuka soittaa täydellisesti mut ei tuota mitään, tuu mitään staraa eikä niitä kukaan lähe kattomaan vaikka ulkomailta tuliskin.
Mun mielestä dahlbackin tuotanto on ihan elektrokuraa tänä päivänä, tuskin se siis mitään progehypertechnosupermegasettiä soittas vaikka ois kuin hyvä soittotaidollisesti



Jos on hyvä diitsei ni varmaan lukis mestaa ja bileitä. Hyvältä diitseiltä voi omien tyylien puitteissa varmasti tilata tilaisuuteen varmemmin sopivan setin. Soittaahan joku Orkideakin välillä aivan muunlaista soundia kuin mitä itse tuottaa. (Vaikka aika monenlaistahan siltäkin on tullut.) Ja ai niin. Ennen vanhaan soittamallakin pääsi huipulle, ja pääsee vielä tänäkin päivänä. Vaikka esim. Raresh ja Desyn Masiello ovatkin tuottaneet joitakin biisejä, ovat he molemmat päässeet soittamalla huipulle. Se on nykyään äärimmäisen vaikeaa mutta ei tietty mahdotonta. Ja niin... perseestä on se trendi anyway että soittamalla ei vois huipulle päästä :(
fatal_error

Posts: 275

#1929 • • fatal_error ........⌘........
Ohan noita monia...mut tällähetkellä haluis nähä/kuulla Dj Nexes tai Dj Radium...*pahis*

--
LISÄÄ LÄMPÖÖ KOPPIIN!

SamHard

Posts: 2,098

#1930 • • Edited SamHard
Katotaan jos keväällä saisi pari kovaa uplifting trance
liveä Suomeen. ps. bileitä järkkäillessä tässä vaiheessa
vasta paperilla ja mielessä, mutta 2 omaa henk. koht
parasta pandakarhut pelastavaa melodianeroa olis
tarkoitus saada Suomeen:)
m1kk3

Posts: 5,560

#1931 • • m1kk3 no-life

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:


Vaikka esim. Raresh ja Desyn Masiello ovatkin tuottaneet joitakin biisejä, ovat he molemmat päässeet soittamalla huipulle. Se on nykyään äärimmäisen vaikeaa mutta ei tietty mahdotonta. Ja niin... perseestä on se trendi anyway että soittamalla ei vois huipulle päästä :(


Voisko tohon lisätä vaikkapa Hernan Cattaneon ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jago

Posts: 4,039

#1932 • • Jago un-trained monkee
Oliver Lieb ois kyl tosi kova*slurps*.
Jotain L.S.G. menoo mieluiten*kuolaa*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Amuck

Posts: 2,396

#1934 • • Amuck dub-i-dub
Bassnectar <3

Tai ill.Gates, joka muuten on Euroopassa ihan näillä näppäimillä! ;)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Jil

Posts: 682

#1935 • • Jil

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:


---

Vaikka esim. Raresh ja Desyn Masiello ovatkin tuottaneet joitakin biisejä, ovat he molemmat päässeet soittamalla huipulle. Se on nykyään äärimmäisen vaikeaa mutta ei tietty mahdotonta. Ja niin... perseestä on se trendi anyway että soittamalla ei vois huipulle päästä :(
---

Voisko tohon lisätä vaikkapa Hernan Cattaneon ?



Cattaneolta nyt jonkin verran omaakin tuotantoa löytyy. Tosin en tiedä onko staraks tullu DJ-uran vai tuottajauran ansiosta
Jil

Posts: 682

#1936 • • Jil

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:


Ja niin... perseestä on se trendi anyway että soittamalla ei vois huipulle päästä :(



Vaikka sulla on maailman paras lauluääni niin ei se susta megastaraa tee. Sä tarviit sen pari hittiä taakse. Eikä U2 vedä stadikaa kahtena iltana täyteen sen takia, että ne on vaan niin karismaattisia ja hyvä bändi soittamaan.
Mä lähin Eric Prydzin keikalle vaan ja ainoostaan sen takia koska tiesin et se kaveri soittaa koko setin omaa tuotantoaan ja niitä joitakin biisejä mitä se ei oo vielä julkassu. Soittotaidot nyt oli ihan keskinkertaset mut se ei mua vittuakaan haitannut koska mä lähin kuulemaan niitä biisejä.
Mä lähen Digweedin keikalle sen takia että siellä tulee sitä Bedrock-kamaa, mistä todella diggaan. Digweedin tuottamaa ja muiden saman labelin jätkien tuottamaa.
DJ-maailmassa on niin paljon kilpailua (nyt ja aina vissiin ollu) et sinne ei kauheen korkeelle pelkillä soittotaidoilla nousta. Sama kun perustas kiskan missä sä myyt muiden yritysten tuotteita. Kyllä sä sillä pärjäät mutta et sä itestäs miljonääriä tee. (jos ymmärsit vertauskuvan). *nauru*
dj upi

Posts: 1,835

#1937 • • Edited dj upi

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:


---

Ja niin... perseestä on se trendi anyway että soittamalla ei vois huipulle päästä :(
---


Vaikka sulla on maailman paras lauluääni niin ei se susta megastaraa tee. Sä tarviit sen pari hittiä taakse. Eikä U2 vedä stadikaa kahtena iltana täyteen sen takia, että ne on vaan niin karismaattisia ja hyvä bändi soittamaan.
Mä lähin Eric Prydzin keikalle vaan ja ainoostaan sen takia koska tiesin et se kaveri soittaa koko setin omaa tuotantoaan ja niitä joitakin biisejä mitä se ei oo vielä julkassu. Soittotaidot nyt oli ihan keskinkertaset mut se ei mua vittuakaan haitannut koska mä lähin kuulemaan niitä biisejä.
Mä lähen Digweedin keikalle sen takia että siellä tulee sitä Bedrock-kamaa, mistä todella diggaan. Digweedin tuottamaa ja muiden saman labelin jätkien tuottamaa.
DJ-maailmassa on niin paljon kilpailua (nyt ja aina vissiin ollu) et sinne ei kauheen korkeelle pelkillä soittotaidoilla nousta. Sama kun perustas kiskan missä sä myyt muiden yritysten tuotteita. Kyllä sä sillä pärjäät mutta et sä itestäs miljonääriä tee. (jos ymmärsit vertauskuvan). *nauru*



Sä just tiivistit sen mikä tällä alalla on pielessä ja mikä siinä on hyvää. Digweedillä ja Prydzillä on oma tyyli ja se on tärkeä osa jokaisen artistin juttua. Sen tyylin tai jopa tiettyjen biisien takiahan niitä tosiaan mennään usein katsomaan. Tulen itse perheestä jonka kasvatusmetodeihin kuului kaikenlaiseen outoon/tuntemattomaan musaan tutustuminen. Musta on virkistävää mennä keikalle jos juttua on hyvin kuvattu etukäteen tai mulla on jonkinlainen pienehkö haju siitä mitä tuleman pitää. Liian varmanpäälle vedot onkin harvoin yhtä kovia elämyksiä kuin lievästi uudelle altistuminen, tai ainakin erilaisia sellaisia. Jälkimmäisille pitäis kuitenkin antaa mahdollisuus, jotta aidosti jotain uutta voisi kokea.

Esim. Moni ties Flowssa että Jori Hulkkonen tekee kovaa kamaa ja vaikka kellään ei ollut hajuakaan mitä dRummanin live pitää sisällään, Tiivistämöön oli jopa satojen ihmisien jono ja palaute keikasta sekä yleisöltä, että Hulkkoselta itseltään taivaita hipovan täydellistä. Siinä annettiin mahdollisuus kun tiedettiin että on tyyppi taustalla joka vaan nyt osaa hommansa mutta hittibiiseistä ei ollut tietoakaan. (Tietenkin Jorkka tunnettiin persoonana aikaisemmasta tuotannostaan ja ERINOMAISESTA DJ-työskentelystään, mutta mun pointi olikin se, että dRummanin tuotantoa kukaan ei vielä tuntenut.)
tvf

Posts: 163

#1938 • • tvf
Kollektiv Turmstrasse live.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#1939 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
Shackleton!

sekä esim. Moderat, Robert Hood, Deadbeat,
Clark, James Holden...

--
dasinoaisnvs

Arismus

Posts: 277

#1940 • • Arismus
Simon Patterson ja Greg Downey kun tulis!