Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?

2,266 posts, 114 pages, 1,181,648 views

Vteich

Posts: 187

#1901 • • Vteich
Kuten sanottu tässäkin ketjussa, Beardyman kävi viime kesänä Helsingissä. Voisihan toi olla ihan linjaan sopiva buukkaus joku vuosi Flow'hun.
Lime_

Posts: 401

#1902 • • Lime_

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:

Vteich, 31.7.2010 22:28:
Kuten sanottu tässäkin ketjussa, Beardyman kävi viime kesänä Helsingissä. Voisihan toi olla ihan linjaan sopiva buukkaus joku vuosi Flow'hun.


Miten tämä ketju saakin aina niin mielen maahan, kun jonkun nimen lisää, niin kuulee, että on missanut sen jo.. osaakin olla huono tuuri.
Auacusha

Posts: 1,097

#1906 • • Auacusha Koneradio
Terranoise ja Highko olis tällähetkel ehkä kovimmat *hymy*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

W

Posts: 1,049

#1907 • • W
Tässä muutama linkkeineen josta voi imutaa koko setit:

http://deepdarkprogressive.blogspot.com/2010/07/aural-frequency-deeply-insane-006-guest.html

http://exoticmelodies.blogspot.com/2010/07/burak-colak-dark-emotions-july-2010.html


Suomessa en ole livenä KOSKAAN kuullut DARK PROGRESSIVEA...mielestäni kaikkein parasta musiikkia ever. Ikävä kyllä suomessa soitetaan vaan mario bross teknoa tai homo housea pääasiassa, siksi en enää bileissäkään monesti loppuun asti viihdy kuin enintään silmät selällään. Eli progekin voi olla sielukasta jos osaa soittaa.
Cyltty

Posts: 5

#1908 • • Cyltty
Alix Perez! uskomattoman kova toi uus Dark days.

tomii

Posts: 3,594

#1910 • • tomii kallion herttua

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:

gr, 2.8.2010 02:00:
No kaks nimee:
- Dom & Roland
- London Elektricity



Joo voisivat tulla uusiksi Suomeen (niin Dom kuin Londonkin), joskin mulla on sellainen käsitys, ettei London Elektricity enää ole keikkaillut live-kokoonpanolla muutamaan vuoteen, joka on erittäin suuri harmi (rokkasivat nimittäin aikanaan Koneistossa live-bändin kanssa ihan hel-ve-tis-ti). Taisi tosiaan toi Londonin dj-settikin olla jokunen vuosi sitten Suomessa, jos en väärin muista (itse missasin sen, joten enpä osaa sanoa oliko hyvä vai ei). Dom & Roland ollut kanssa, vikoissa Koneistoissa, mutta kuten oon mielestäni ennenkin sanonut tässä ketjussa: ihan koska vain uusiksi, niin hyvää settiä sekin veti. Ja onhan siitäkin jo tosiaan 4 vuotta aikaa, tjsp.

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#1911 • • Edited tomii kallion herttua
Mä haluisin ihan minkä vain jannun, joka soittaisi ihan sitä kunnon ehtaa tribaali-tesnoa ja -housea. *jiihaa* :) (ps. siis koko helvetin illan tai edes koko setin verran prime-time-slotissa ;)

--
reivaan kunnes kuolen

Patrick

Posts: 34

#1912 • • Patrick
Sandy Warez

--
no miltäs nyt tuntuu

Timce

Posts: 5,381

#1913 • • Timce
Speedy J:n live vois olla aika jees.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

samlainio

Posts: 1,264

#1915 • • samlainio
Nina Kravizin matskuun tykästyny ja näyttäis vetävän aika hyvii deejii keikkoja, joten tän mimmin haluisin kyllä nähä/kuulla Helsingissä.
Biisi

Posts: 19

#1916 • • Biisi
Minun puolesta saisi vaikka koko Ruotsi tulla meillä käymään. Mm. Axwell, Ingrosso, Angello, John Dahlbäck, Avicii, Pryda jne. Kokoamalla kaikkien Pohjoismaitten parhaat DJ:t yhteen paikkaan, samaan aikaan, olisi aika vetovoimainen tapahtuma. Suomesta mukaan vaikka Joonas Hahmo jne.
Jil

Posts: 682

#1917 • • Edited Jil

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:

Minun puolesta saisi vaikka koko Ruotsi tulla meillä käymään. Mm. Axwell, Ingrosso, Angello, John Dahlbäck, Avicii, Pryda jne. Kokoamalla kaikkien Pohjoismaitten parhaat DJ:t yhteen paikkaan, samaan aikaan, olisi aika vetovoimainen tapahtuma. Suomesta mukaan vaikka Joonas Hahmo jne.



buukkaas meille noi kaikki yhtaikaa ni saat JUMALAstatuksen*pihkassa*
Ei mut Joris Voorn ois aika kovaa kamaa taas. Tosi kovaa kamaa. Siis TOSI KOVAA KAMAA
EDIT voit dahlbackin tiputtaa lineupista, kaveri on menneen talven lumia