Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?

2,266 posts, 114 pages, 1,192,665 views

Jil

Posts: 682

#1981 • • Jil
Päivitetään vähän listaa ja pari perustelua / nimi:

Eric Prydz - Nähnyt henk.koht 2 kertaa tänä vuonna mutta pakko vaan saada lisää. Halvemmaks tulee kun roudataan Eric tänne kun että joutuu itse lähtemään jonnekin toiselle puolelle Eurooppaa

Maetrik - Tän hetken kuumin nimi mulle. En tiedä, onko koskaan käynyt suomessa, mutta vois olla aika kovaa tavaraa. Yhen guestmixin oon tänä vuonna kuullut ja ei todellakaan jättänyt kylmäksi.

Joris Voorn - Käynyt suomessa joskus muutama vuosi takaperin. Sillon oli vielä mulle vähän outo nimi, mutta tänä vuonna lyönyt mulle itsensä läpi, kruununa vuoden kovin Essential Mix.

Eelke Kleijn
- Näistä nimistä mulle selkeästi uusin tuttavuus. Satuin puolivahingossa latailemaan jokunen kuukausi sitten kaverin livesetin jostakin, ja kolahti niin harvinaisen lujaa.

Paul Kalkbrenner - Kattelin jokunen aika sitten Berlin Calling-leffan missä kaveri on pääosassa. Koko herran tuotannon kauneus valkesi vasta kun leffankatsomisen jälkeen kuuntelin Soundtrackin.

Gary Beck - Tänä vuonna uskomattoman monta lujaa raitaa, olisko vieläpä skotlantilainen (?) DJ joten ei olis ees mikään hirveä matka sieltä tänne. *nauru*
Cyltty

Posts: 5

#1982 • • Cyltty
Top 5 random järjestyksessä. Kukaan ei ole tainnut vierailla täällä aikasemmin ?

S.P.Y
Marcus Intalex
8Bits
Jubei
Alix Perez
nomic

Posts: 4,120

#1984 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Broken Note, Drumcorps ja Current Value *sydän*
Unik

Posts: 4,117

#1991 • • Unik

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:


---

---

---
James Zabiela
---


jos haluu läppäreitä nähdä bileissä ni menee vaikka Assemblyille.
---


Heh *nauru*
Nykyään jos ei halua nähdä läppäreitä bileissä on parempi/pakko pysyä himassa *vink*
---


Täällä niitä vasta onki :(


Mut ei bileitä *nauru*
Ressiv

Posts: 1,582

#1992 • • Ressiv

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:


---

---

---
James Zabiela
---


jos haluu läppäreitä nähdä bileissä ni menee vaikka Assemblyille.
---


Jos haluu kuulla musiikkia nii avaa radion *jiihaa*
---


Ei oikeen päde enää nykyään :(



joo nykyää tarvii läppärin ja nettiyhteyden et pääsee kuuntelee radioo.. oh lord break this cycle!
m1kk3

Posts: 5,560

#1993 • • m1kk3 no-life
Tuskinpa on tulossa ihan äkkiä mutta ainahan sitä toivoa saa: Kasey Taylor

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

tomii

Posts: 3,594

#1995 • • tomii kallion herttua
DUCK SAUCE

Maksaa varmaan helvetillisen purnukan hunajaa, mutta ainahan sitä saa toivoa. :)

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#1997 • • tomii kallion herttua

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:


---

Joo.. Kyllähän toi collobrationa toimis jossain pullo lapselle- konsertissa. *nauru*



Huh huh... ootsä tosissaan? :D No, makunsa kullakin. *piis* ;) Mun mielestä toi on timanttisinta housea mitä oon pitkään aikaan kuullut, back to the disco!

--
reivaan kunnes kuolen

Jil

Posts: 682

#1998 • • Edited Jil

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:


---

---

Joo.. Kyllähän toi collobrationa toimis jossain pullo lapselle- konsertissa. *nauru*
---


Huh huh... ootsä tosissaan? :D No, makunsa kullakin. *piis* ;) Mun mielestä toi on timanttisinta housea mitä oon pitkään aikaan kuullut, back to the disco!



Joo.. Eiks tää "discohouse" oo nykyisin muutenkin jo muodissa. Lainaillaan vanhaa biittiä jacksonista ja vedetään siihen raiskausbiitti päälle korvat särkevällä elektrobiitillä.
Mut joo.. Makunsa kullakin. *piis*
tomii

Posts: 3,594

#1999 • • tomii kallion herttua

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:



Joo.. Eiks tää "discohouse" oo nykyisin muutenkin jo muodissa. Lainaillaan vanhaa biittiä jacksonista ja vedetään siihen raiskausbiitti päälle korvat särkevällä elektrobiitillä.
Mut joo.. Makunsa kullakin. *piis*



"...JO muodissa...", okei ehkä mä jätän tän tähän. *piis*

--
reivaan kunnes kuolen