Eric Prydz - Nähnyt henk.koht 2 kertaa tänä vuonna mutta pakko vaan saada lisää. Halvemmaks tulee kun roudataan Eric tänne kun että joutuu itse lähtemään jonnekin toiselle puolelle Eurooppaa
Maetrik - Tän hetken kuumin nimi mulle. En tiedä, onko koskaan käynyt suomessa, mutta vois olla aika kovaa tavaraa. Yhen guestmixin oon tänä vuonna kuullut ja ei todellakaan jättänyt kylmäksi.
Joris Voorn - Käynyt suomessa joskus muutama vuosi takaperin. Sillon oli vielä mulle vähän outo nimi, mutta tänä vuonna lyönyt mulle itsensä läpi, kruununa vuoden kovin Essential Mix.
Eelke Kleijn - Näistä nimistä mulle selkeästi uusin tuttavuus. Satuin puolivahingossa latailemaan jokunen kuukausi sitten kaverin livesetin jostakin, ja kolahti niin harvinaisen lujaa.
Paul Kalkbrenner - Kattelin jokunen aika sitten Berlin Calling-leffan missä kaveri on pääosassa. Koko herran tuotannon kauneus valkesi vasta kun leffankatsomisen jälkeen kuuntelin Soundtrackin.
Gary Beck - Tänä vuonna uskomattoman monta lujaa raitaa, olisko vieläpä skotlantilainen (?) DJ joten ei olis ees mikään hirveä matka sieltä tänne.