477 posts, 24 pages, 265,745 views

Ja lukioaikoina yks hyvä frendi oli kunnon himoreivaaja, joka kierti kaikki mahdolliset kinkerit. Silloin tuli joskus oltua messissä, mut ehkä vähemmän kuin nykyään....... 

Perheessä ei vaan muut oikeen tykänny konemusasta ja tuliki väli, jolloin en juuri kuunnellu konemusaa, etten ärsyttäis sillä ketään.
15-vuotiaana kiinnostuin rave-kulttuurista, mutta kaveripiirissä ei konemusaa ees harrastettu. 17-vuotiaana tutustuin muutamia vuosia itteä vanhempiin tyyppeihin, jotka kävi paljon reiveissä ja kuunteli lähinnä konemusaa. Sillon aloin pitää mm. Prodigysta ja Chemical Brothersista, samoin ku muustaki, lähinnä trancesta ja hard trancesta ku en muita konemusan lajeja ollu vielä keksiny kuunnella - vähän myöhemmin hard NRG:sta. Se vuosi meniki niin, että osallistuin aina alotteluihin, mutta ikäni takia jouduin jäämään bileistä pois.
Sitte ku tammikuussa täytin 18, aloitin tämän railakkaan bilevuoden, jonka aikana oon kyllä uppoutunu aika tehokkaasti tähän bilemaailmaan.
Reilu vuosi sitten innostuin ajatuksesta tehä omia biisejä, ku oon kuitenki tykänny aina olla soittamassa jollain tapaa musiikkia enkä vaan kuunnella sitä. Toistaseks ei puuhaan oo vielä ollu tarpeeks motivaatiota. Oon saanu tehtyä lähinnä pieniä kokeiluja ja biisien osia. Nyt yritän väsätä jotain kokonaista biisiä, mutta en mää vielä oikeen kunnolla osaa.
Myös innostus tehdä musiikkia on kuitenkin kasvanu isäni (joka on itse äänitarkkailija) kannustuksen ja neuvomisen myötä.
Siitä lähtien on tullut käytyä bileissä, talvella suomessa ja kesällä keski euroopassa.
) ja sit kuunneltiin pirusti jotain thunderdomee ja muuta hullua hctä...sit ku rupes järkikin kulkeen vähä paremmin ni siirryttiin enemmän tranceen joka näinä päivinä on se kaikkein must...rankempikin konesetti on alkanut nyttemmin viihdyttään
Eli musamaku perjaatteessa lähti kahteen suuntaan...