477 posts, 24 pages, 266,061 views

ekana tietysti prodigy ja chemical brothers jne.
... sen jälkeen on cmx, doors ja hippirokki saanut jäädä
konemusiikki avasi mulle ihan uuden maailman, ja kun bileissäkäyntitahti vaan koko ajan kiihtyy niin eipä loppua näy 
Lopullinen niitti oman musamaun syntymiselle oli muistaakseni joku Screen jossa Stewe Lawler oli soitaa niin hyvää settiä. Ja avot, siitä lähtien on kuunneltu ja silloin tällöin soiteltu ensisijaisesti progea laidasta laitaan 
pupuankka:
jännää muuten miten musiikkimaku konemusiikin sisällä laajenee koko ajan, nyt on alkanut kiehtoa d'n'b ja jopa breaks, mitä en vähää aikaa sitten olisi voinut kuvitellakaan

. Rankan musiikin linja onkin jatkunut jo vuodesta 1990. 

Päässä soi muutenkin.
Hyzenthlay:
heh... pienen itsetarkkailun jälkeen tulin siihen tulokseen, että konemusiikista on muodostumassa mulle melkeinpä uskonto. Itse olen löytänyt jotain todella hienoa, ja ne jotka konemusiikkia eivät kuuntele, eivät yksinkertaisesti tiedä siitä *heiii* lisäksi olen jatkuvasti käännyttämässä ihmisiä konemusiikin puoleen. Radioo en voi kuunnella, kun sieltä ei tule pelkästään elektronista *hahjust*
vois teettää sellasen paidan jos lukee techno is my religion ja alkaa jakaan sellasia valaistavia tekstejä jossain kadulla *hahjust*
Darkcore 3 on kova levy.