Ketkä jorailee yksin kotonaan lähes päivittäin *^__^*

303 posts, 16 pages, 90,925 views

styrOx

#21 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
joo viel ku kuuntelee noit mixeis mitä jengi on vääntäny vaikka päällimmäisenä t-errorin uusin dösiksellä huomaa melkein jorailevansa jalka vipattaa ja pää notkuu...

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

tematsu

#22 • • tematsu Innovator
enemmän tai vähemmän kyllä... koneen ääressä vibaa jalka koko ajan, mut kunnon tanssahtelua silloin tällöin... viimeks just eilen Astral Projectionin tahdissa melkein puol tuntia *blush*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Chare

#23 • • Chare kiltti tyttö
juuh siis päivittäin.. se on hauskaa ja rentouttavaa. ihan sama onko muita ihmisiä paikalla, musiikki vie mennessään..! *joo*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Amma

#24 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Joo. *jiihaa* Ja mieluiten mahdollisimman vähissä vaatteissa. *justjoo* *nauru*

--
*etsiskel*

Dementation

#25 • • Dementation wednesday?
Kyllähän tuota tulee tehtyä... Joko omassa huoneessa kun joku on kotona tai sitten eteisen peilin edessä tai olohuoneessa (Jälkimmäisissä paljon tilaa ja paremmat poppikset) kun olen yksin kotona tai olen järjestänyt bileet (Kaverit vaan suurin osa ei oo mitään konemusafriikkejä, joten ne kattoo aika pitkään)

*jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Pätkis

#26 • • Pätkis Pikkis
tottakai minä myös! hieman off topic: myös edellisessä työssä kun piti seisoskella monen hevosen kanssa päivittäin ulkosalla niin jammailin omiani siinä samalla kun heppa tyytyväisen keskittyneenä riisti nurmikkoa narun toisessa päässä *iloinen*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Jone

#27 • • Jone Archibald Haddock
_o/

En juuri perusta liikunnasta muuten, mutta tanssia saatan himassa pitkiäkin aikoja yksin kun sille päälle satun. Se on jopa tietyllä tavalla kivempaa kuin bileissä, koska ei tarvitse pitää kenkiä jalassa ja mun kenkäni rajoittavat tanssityyliä hirveästi aikamoiseksi telaketjuraastomenoksi.
Lnn Sika

#28 • • Lnn Sika
kotona kyllä tulee useinkin jorailtua, melkeimpä enempi kuin bileissä *hih*
Chilek

#29 • • Chilek monkiii
Mä ja usein sunnuntai aamut menee jorailessa....

--
EN se mää ollu....

toma

#30 • • toma Tototoototo
Hehe veikkaan kyl et ehkä eniten kaikist jorailee yks kissa itse... ^__^

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

KT

#32 • • KT
Harvemmi innostuu loikkimaan ympäri kämppää, mut sellasta pientä vipatusta ja nykimistä. *igor*
Kolera

#33 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Korkeintaan jalat vatkaa pöydän alla. Tietysti tuleehan niitä hetkittäisiä 2sekunnin epilepsiakohtauksia minkä tahansa biisin kohalla =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Ozie

#34 • • Ozie
Kyllähän tuota tulee aina harrastettuu, varsinki sillon jos soittelee levyjä ni rupee kyllä vipattamaan muutki ruumiinosat ku pelkät jalat.
Flamie

#35 • • Flamie
o/. Sitä vaan lähtee siihen mukaan. *vink*
Ei nyt sentään ihan päivittäin mutta monasti viikossa.
Siitä saa fiilareita mitkä pitää mut hengissä. *justjoo*
workunit

#36 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
välillä tulee veivailtua aika kovasti, joskus tiskatessa, siivotessa jne. lähes päivittäin jalka hakee kotona rytmiä jonkin biitin tahtiin. *iloinen* musiikki on kyllä mukava asia.
Howdy

#38 • • Howdy Oldie
Harvemmin .. joskus ...

--
Käpy vailla vertaa

NextAce

#39 • • NextAce Alienated
Minä. Duunissakin tulee kyl jorailtuu*hih*

--
-Alienation-

-----

Anime

#40 • • Anime Retrostööpeli
Mä joraan missä vaan, milloin vaan *jiihaa* Bussipysäkkiki käy mainiosti jos sattuu olee hyvää settii mukana *nauru*

--
-K