Ketkä jorailee yksin kotonaan lähes päivittäin *^__^*

303 posts, 16 pages, 90,880 views

Cloud

#181 • • Cloud Game Freak
En.. ikinä tajunnut ns.kotipileitä tai muitakaan.. Aina hävettänyt jossain kaveripileis tehdä jotain saati nyt himassa..
Tottakai mä koneella kun tulee hyväämusaa niin saatan hytkytellä, kuten kaikkialla kadulla, autossa, ihan sama, mutta en mä sitä sanois joraamiseks.

Eli en harrasta.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Piglet

#182 • • Piglet WaS?
Tottakai! *nauru**hihu*

--
Lelina

xqUe

#183 • • xqUe
no mie oon ainaki sellane et ku kuulee jonku hyvän biisin nii rupeen joraan siin samantie oli paikkana melkeen mikä tahansa *nauru*

--
Place Go Boom!

ãnimãnic

#184 • • ãnimãnic Nomad
Kyllähän kämpillä tulee jorailtua ihan päivittäin... Tulee aivan loistavat fiilarit kun saa päästää itsensä aivan täysin valloilleen *nauru* Ei tarvii miettiä et töniiks joitain.. ja ei tarvii miettii kattooks joku, ja mitä ne ajattelee musta (HUOM! Olen erittäin itsekriittinen).

Mut siis joo...yksin jorailu on jo muodostunut elämäntavaks..

--
I am impossibillity itself, I am the destruction of all that is multiple and many
// Jacobi

joun

#185 • • joun People want to be needed
En tiedä oonko jo vastannu tähän. Eli vastaanpa (uudestaan): Aina ku pistän HardTrancee soimaan ni kyl alkaa jalka vipattaa ja välil tulee noustuu tuolista ja pistettyy tanssiks *jiihaa* Ja varsinki jos on bilehousut jalas, ni mua ei voi estää mikään *nauru* Tanssiminen on niin kivaa hyvän musiikin tahdissa

--
Im happy only when Im busy

#186 • • VilliTiikeri Guest
Minä minä.. *jiihaa**jiihaa* eli siis aina kun on mahdollista.. *hih*
pdo

#187 • • pdo
Joka päivä! *jiihaa*
#188 • • candyraver Guest
paremminki joka yö...(unirytmi kohdillaan*hihu*)
sapeli

#189 • • sapeli jokukukamikä?
Mmh, itse asiassa lähinnä silloin kun on joku kaveri kans paikan päällä... Taikka jos on lähdössä bileisiin. *hihu* Muutoin jää jorailut vähemmälle *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

DJ Wayfarer

#190 • • DJ Wayfarer
no Jalkahna taputtelee tahtia vaikka ei muusiikki soiskaan ..päässä meinaa soi välillä ihan kiitettävästi .. siis juu bilettelen yksinään himassa *jiihaa**aplodit**jiihaa*
*Bixxx*

#191 • • *Bixxx*
Paljon tulee kotona tulee myös jammailtua *jiihaa* , jos esim. siivoo tai häröilee jotain muuta kotona *lmao*

--
***TIIKERI***

Fyrisch

#192 • • Fyrisch
Mä taisin jorauttaa äsken pikkasen
Metsäpiru

#193 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Ei ehkä ihan jokapäivä mutta todella usein *hymy* joskus sitä vaan kertakaikkiaan ei pysty lopettamaan ja polkkaa pohkeet ihan kipeiksi.. pakko vaan jatkaa. Todellinen addiktio tuokin *hihu*
ãnimãnic

#194 • • ãnimãnic Nomad
jorauttelin just tossa hiukkasen... *taputapu*

Pitääpäs mennä jatkamaan *jiihaa*

--
I am impossibillity itself, I am the destruction of all that is multiple and many
// Jacobi

gabber

#195 • • gabber
välil tulee tampattuu aamuun asti.. nyt ei kyl oo ollu vähään aikaan sellast fiilistä..harmi

--
---hapetus gabetus---

Kävelevä katastrofi

#196 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
just siivotessa tulee tanssahdeltua-viimeksi eilen*hymy*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

soulsaw

#197 • • soulsaw 1.0
Aina, niin siivottessa kuin muuten vain koneella *hymy* *jiihaa**jiihaa*

--
_____

*tappi*

#198 • • *tappi* Pieni ja Punainen.
Naapureiden iloksi KOKOAJAN! Joka päivä..aina vaan kun yksin *piis*

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

mrx

#199 • • mrx Bassjunkie
*jiihaa* 24/7! Myös koulussa, ja siinäpä luokkatovereilla on ihmettelemistä..*iloinen*
nRg

#200 • • Edited nRg
*jiihaa*Tunnustan!!*jiihaa* kun hyvä biitti pauhaa niin se ei todellakaan katso aikaa eikä paikkaa..Toinen aika yleinen mut ei vältsyyn niin turvallinen , on auton ratissa jamittelu.Ihme et kukaan ei vielä oo soittanu miliisejä ku on liikennevaloissa tsekannu et mitä **tua toi sekopää duunaa*piis*