Ketkä jorailee yksin kotonaan lähes päivittäin *^__^*

303 posts, 16 pages, 90,927 views

Daverian

#161 • • Daverian

ee102:
---
Daverian:
Kyllä sitä joka päivä jalka vatkaa ja joskus innostun oikeen tanssahtelemaankin. Pakko sitä yli jäävää energiaa on johonkin purkaa.*jiihaa*

---

*joo* Siks kai sitä syöki ku hevonen... *nauru*

En minä syö paljoa. Mutsi koittaa saada mut jopa syömään enemmän.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Tipsu

#162 • • Tipsu RONTTI =)
Kyl vaa....jos ei päivittäin niin ainaskin melkein...mikä lienee rupee hypyttää ku osuu biisi kohilleen.. *joo*

--
Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan...

NeoDragon

#163 • • NeoDragon
Juu, tai jos ei kotona nii duunissa tai autossa tai kadulla, tai tai... Mut joo melekinpä joka päivä tulee pari tanssiaskelta otettuu *jiihaa*
DJ Wayfarer

#164 • • DJ Wayfarer
ainakun jotain kunno meno musaa laittaa soimaan himassa ni kyllä sitä kummasti alkaa jalka vipattamaan tekipä sitten mitä tahansa :P
p3T0

#165 • • p3T0 häslä
istuin koulussa eräänä päivänä ja heiluin tavalliseen tapaan siinä tuolilla. opettaja karju mulla et nappikuulokkeet pois olin sit ei mulla mitään kuullokeita ole opettaja sano et sulla soi sit muuten vaan päässä ja olin et no joo. eli vois sanoo et mä jammailen koko ajan jokapaikassa *jiihaa*

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

joun

#166 • • Edited joun People want to be needed
Hyvien hardtrance settejä kuunnellessa kyllä joraan *nauru* *jiihaa* Eikä se ole mitenkään hullua, tuskin ketään ees haittaa (varsinkin kun yksin asuu), korkeintaan alanaapuria *vink*

[edit] Kyl sitä tekis mieli julkisillaki paikoilla jorata ku kuuntelee musaa, mut ei ny sentään *hih*

--
Im happy only when Im busy

Piiuzki

#167 • • Piiuzki
aina ja ikusesti *plur* aina tanssijalka vipattaa ku tulee hyvää musaa ^___^
Kianoni

#168 • • Kianoni pomputtaako?
itse asiassa joka päivä. jopa verhot auki&valot päällä (näkyy hyvin sisään hämärässäkin) oon pistänyt parastani hyvän psyken tahtiin ja sit vasta tajunnut että tossa pysäkillä on 20 ihmistä kokoajan venaamassa ja busseja menee 5minuutin välein.
tätä tää on tää keskusta-asuminen. ja sit joskus nolostuttaa *hymy*
Lallu

#169 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.

p3T0:
istuin koulussa eräänä päivänä ja heiluin tavalliseen tapaan siinä tuolilla. opettaja karju mulla et nappikuulokkeet pois olin sit ei mulla mitään kuullokeita ole opettaja sano et sulla soi sit muuten vaan päässä ja olin et no joo. eli vois sanoo et mä jammailen koko ajan jokapaikassa *jiihaa*

Joo huomattu on....sua ei oo vaikee huomata! joko punanen letti viuhuu tai muija ite pitkin käytäviä tilanteesta huolimatta *nauru*
mirah

#170 • • mirah Starchild
Päivittäinen liikunta annos, mistäs muusta sitä liikuntaa saisi ja hyvänolon päälle. *hihu*
Dasjonna

#171 • • Dasjonna - Dreamhall / Love Shack -
Tottakai, ja töissä kanssa...
Gish

#172 • • Gish Welcome to the jungle
Every fuckin' day *jiihaa**joo*
KittysDead

#173 • • KittysDead Trooper
[iso]S L E E P Y S L E E P E R S - P E E N I S K A T E U S [/iso] *PLUR* *JIIHAA* Tämä pistää heilumaan

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Nacu

#174 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

KittysDead:
[iso]S L E E P Y S L E E P E R S - P E E N I S K A T E U S [/iso] *PLUR* *JIIHAA* Tämä pistää heilumaan

Eiks toi ollu Turo's Hevi Gee? *ding*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

#175 • • Enkeli Guest
MIE *jiihaa*
Jinx

#176 • • Jinx Superfeminine
Tietty! *sydän**sydän**sydän**hih*

--
Pyllykkä

zenny

#177 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
´kylhän sit tulee pikkasen jalkaa ain nostettuu hyvän musan tahis..*hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

#178 • • VilliTiikeri Guest
Silloin tulee jorailtua kun ketään ei ole kotosalla.. *nauru* Tosin vaikka joku olisikin ei se minua haittaa.. *nauru**sydän*
Rivakka

#179 • • Edited Rivakka T2xikerien

Nacu:
---
KittysDead:

---

Eiks toi ollu Turo's Hevi Gee? *ding*

On.

Ja ainahan se tanssijalka ainaki vähä väpättää*jiihaa*
henkkat

#180 • • henkkat
sillon ku tuntuu siltä et pitää bauzata ni sillon mennään.*nauru* kerra reviteltiin auton katolla keskellä päivää litiksen pihas..sekoo!*nauru*