Ketkä jorailee yksin kotonaan lähes päivittäin *^__^*

303 posts, 16 pages, 90,907 views

Fezz

#61 • • Fezz
Joo tulee jorattua puolesta tunnista pariin tuntiin päivässä. Nyt viimeaikoina on ottanu siihen mukaan myös hyöty aspektia ja ottanu 3kg puntit käsiin. Kivaa on =)

--
Have Fun - Stay Young

Wegez

#62 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Toottakai, joka päivä!!! *plur* ...jopa nytteki... *vink* *hymy* ..ja sen vielä kruunaa kun yksinään oman huoneen ikkunan edessä soittelee (pöytä sattuu olee ikkunan ees) ja boxerit jalas jammailee / fiilistelee helmi biisei..ni on naapurin mummoil kattomista.. *nauru* ..ku sattuu ikkuna olee suoraa tielle / naapurien takapihoille.. *blush* *plur* ..ja kesällä kruunaa kun pääsee takapihan terassille roudaa laitteet ja siel soittelee/jammailee auringon paahtaes..vähis vaatteis...tosin naapurit ei nautii siitä yhtä paljon kuin minä... *iloinen*

EDIT: typoja....

[muokattu 5.5.2004 14:11]

--
...we´re all made of stars...

nomic

#63 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Pablo:
joskus on kyllä pakko huitoa menemään. välillä kun tekee musaa himassa niin on oikein hiestä märkä kun pitää eläytyä mukana
*nauru*

hahaha, joo se on niin hieno tunne kun ei enään millään oo välii, ideoita tulee kokoaika ja niitä soveltaa ja jos toimii niin tulee vielä maseempi fiilis ja älytön heilumis/jammaus/tanssimis prosessi :)
Priest

#64 • • Priest Mitnick
Joka päivä *plur*
or not *jiihaa*

--
"If it doesn't hurt, it doesn't count. That REALLY hurt, so it must count..."

KD

#65 • • KD sick mind
Kyllähän sitä aika usein tulee jorailtua samalla kun kuuntelee musiikkia, kun ei millään tunnu onnistuvan musiikin kuuntelu ja istumunen yhtäaikaa. Ja etenkin jos soittelee ittekseen levyjä. Välillä vaan meinaa tila loppua, kun huonekalut hyppii eteen. *jiihaa*

--
Do it without the attitude or don't do it at all!

#66 • • kelasin Guest
\*joo*/
karkki

#67 • • karkki
assolutamente!!!!*jiihaa*
Pablo

#68 • • Pablo

nomic:
hahaha, joo se on niin hieno tunne kun ei enään millään oo välii, ideoita tulee kokoaika ja niitä soveltaa ja jos toimii niin tulee vielä maseempi fiilis ja älytön heilumis/jammaus/tanssimis prosessi :)

Todellakin. Sinäpä sen sanoit. Välillä aika maanisdepressiivistä toimintaa toi musanvääntö :)
noena

#69 • • noena first breath after coma
Mä ainakin.. *iloinen* missäs muuten kun ei noita pippaloita järjestetä joka päivä? *hymy*

--
TwistedLife™ Amusement Park

_2

#70 • • _2
Hullua hommaa sanon minä. Miten sitä pystyy keskittymään Klubitukseen kunnolla jos hyppii ympäri huonetta? *Poistuu hakkaamaan Nappia kuola poskella*

*justjoo*
#71 • • djmg Guest
Ja minä.... *jiihaa**jiihaa* *jiihaa**jiihaa* *aplodit*
Steven Hoaks

#72 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Steven Hoaks + Meidän pieni kämppä + HOUSE MUSIC = Totaali kaaos

Ja sitten saa siivota...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Zebir

#73 • • Zebir
Ehdottomasti. Eihän sitä muuten pysyis kunnossa, varsinkaan hiljasempina aikoina. *nauru*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

antonsonin

#74 • • antonsonin laserpoint.

Anime:
Mä joraan missä vaan, milloin vaan *jiihaa* Bussipysäkkiki käy mainiosti jos sattuu olee hyvää settii mukana *nauru*

Todellakin *nauru*
Coon--

#75 • • Coon-- 5,2 mmol/l
yritän epätoivoisesti pitää bailufiilistä yllä *nauru*
egg

#76 • • egg tamago desu.
tunnustan *blush* there´s no stopping me ! !

--
Faster than the Fast people @-@

NeoDragon

#77 • • NeoDragon
Jorailen vähän missä sattuu, himassa, sehän nyt on päivänselvää, mutta muuten duunissa, koulussa, joskus pysäkillä kävelessä. Ei vaan välillä voi mitään kun tanssijalkaa rupee vipattaa.. Onneks ei oo viel keskel stadii rupenu tamppaa oikeen urakalla, jengi vois ehkä vähän kattoo *lmao*
Lucia

#78 • • Lucia Grasslander
Jos sattuu vaikkapa radiosta tulemaan hyvä biisi niin raivolla vaan.
Mie elän musiikille, aina joku masiina auki - hiljasta hetkeä saa odottaa. :D
Niitäkin \”noloja\” tilanteita sattuu kun huomaan hoilaavani ruuhkabussissa mp3-soittimen sen hetkisen biisukan tahdissa ja jalka vipattaa. x)
Mut mikäs siinä, jokainen omalla tyylillään ;)

--
IMadeThis.

remotion

#79 • • remotion nostatus guru
kylkyl...

Jos joku tääl tuntee mut ja tietää millasta meno on bileissä niin voi vaan kuvitella millanen kumijänis mä oon himassa samalla kun kuuntelen/miksailen jotain armotonta nostatusta! *vink* *polkistel* *kiksuttel*

Kännissä tuota tulee sitten tehtyä ihan missä paikassa vaan.

Esim thaimaassa tanssin yhen 2m korkeen PA-pinon päällä, sieltä kun ois pettäny kordinaatio kyky niin ois sattunu sekä itsee että muita...*taputapu*
T-rex

#80 • • T-rex ku(i)va tomaatti
jep, voi kyllä *nauru* tosin todella erikoistunut olen tähän tuoli-jamitteluun kun istun koneen ääressä ja kuuntelen *plur*musaa. Tuolin hajoamista odotellessa *jiihaa**lmao* *hih*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..