Ketkä jorailee yksin kotonaan lähes päivittäin *^__^*

303 posts, 16 pages, 90,909 views

#101 • • seagt Guest
count me in _o/
DyyD

#102 • • DyyD Insaider
Jorailen kotona aina t-kirjaimella alkavina päivinä... tiistaisin, torstaisin ja tänään. :)

--
käng-memper

sapeli

#103 • • sapeli jokukukamikä?

DyyD:
Jorailen kotona aina t-kirjaimella alkavina päivinä... tiistaisin, torstaisin ja tänään. :)

Entäs toissapäivänä? *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

zari

#104 • • zari Team Tamppaajat
Minä! *jiihaa**blush*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

fibbe

#105 • • fibbe Speed King
tottamaar, väkisin alkaa jalka vipattaa ku laittaa musiikkia soimaan *jiihaa*
Progress

#106 • • Progress
nii miekii! *jiihaa*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Sithil

#107 • • Sithil Drifter
Aina säännöllisin väliajoin. Valitettavasti sitä ei saa millään loppumaan ja se jatkuu pitkin päivää. Tuijottakoot ihmiset jos haluavat. :P

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

coco

#108 • • coco hifipanda
juu u.
viikko sitten kesken ruohonleikkuun ku kuuntelin kuulokkeil rupes jalka tamppaa eikä aikaaka ku huomasi naapuri naureskeleva aidan toisel puolel *justjoo*
andi--

#109 • • andi-- lunttu
No kyllähän tota tulee sillon tällön tehtyä... Joku hyvä kipale soimassa niin huomaa yhtäkkiä tanssahtelevansa musan tahtiin *nauru* *jiihaa*

Onneks asun alimmassa kerroksessa nii luurit päässä voi pomppia vaikka keskellä yötä *vink*

[muokattu 7.6.2004 09:49]

--
- RAAH -

Oliwer

#110 • • Oliwer
Joo, kyllä olohuoneeseen pitää sen verran tyhjää tilaa jättää, että hyvän biisin soidessa mahtuu keikkuu..*jiihaa**iihhih**blush*
Rocca

#111 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Mä jorailen just nyt ku kuuntelen omaa mahtavaa settiä mikä onnistus *jiihaa**aplodit*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Flamie

#112 • • Flamie

Rocca:
Mä jorailen just nyt ku kuuntelen omaa mahtavaa settiä mikä onnistus *jiihaa**aplodit*

Ja Reiska pääs taas yllättään? *nauru* *justjoo*
Inside..
*piis*
Tumppi

#113 • • Tumppi Järjen jättiläinen
Yksin jorailu kunniaan *jiihaa*

--
Jaksaa, jaksaa...

Jammailija

#114 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Yep*jiihaa*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

W

#115 • • W
Meikä duunailee lähes päivittäin tällä hetkellä aerobista, eli matolla tai jossain stepperi-laitteessa.....joraan siis nuo läpi: kuuntelen samalla mieli mättöä korvalapuilla ja keskityn siihen. Menee tosi kivasti! *jiihaa*

Kotona ei jaksa oikein enää eväänsäkään heilauttaa....

[muokattu 14.6.2004 20:30]
#116 • • TechI Guest
En nyt tiedä onko se varsinaista jorailua mutta hypittyä ja pompittua tulee tässä koneen ääressä lähes päivittäin. Biisi josta riemastun erityisesti on Mauro Picotto - Bug. Se vaan winamppiin pyöriin ja vispaan.

Tosin mua pidetään himassa sillon jonkinverran tärähtäneenä*nauru*

Paras on se kun aamu kahdeksalta innostun niin joku huutaa makuuhuoneesta *pistä pienemälle, mene vielä nukkuun tai nyt on keskiyö laita se pois, mene nukkuun ja lopeta se pomppiminen tuo vastapäisessätalossa joku vie näkee*
*hymy*

#117 • • *hymy*
en varmaan joka päivä mutta päivittäin! se käy ihan kuntoilusta välillä ja tulee niin luonnostaan ettei välttämättä ees huomaa ku laittaa sapuskaa tai siivoo ni alkaa hytkymään.. ja kun on hyvät kemut tulos ni pitää prepartyt yksikseen himas duunin jälkeen ja ennenku lähtee bilettää ni jalka vatkaa meikatessaki, se on hyvä ottaa alkulämmöt jo himas ni ei oo niin jäykkää ekat biisit bileis! naapurit tykkää vaan huonoo ku musa pauhaa turhan usein turhan isolla volyymilla.
p3T0

#118 • • p3T0 häslä
Yksin kotona, sillon ku muitakin on lähistöllä ja joka paikassa muuallakin julkisesti ja ei niin julkisesti RAIVOPOLKKAA!!!!

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

HippaLord

#119 • • HippaLord d a n c e m a c h i n e s/FAB4
EHDOTTOMASTI!!!!*super* *jiihaa* *super* ja jos on myöhä..niin kuulokkeet päässä..olen jo suunnitellut langattomia kuulokkeita ostavan..kun on ollut pari lähellä piti hirttäytyä/sterkat alas tilanteita*ding* *jiihaa* *hih*
sapeli

#120 • • sapeli jokukukamikä?

Hippa-Hartza:
EHDOTTOMASTI!!!!*super* *jiihaa* *super* ja jos on myöhä..niin kuulokkeet päässä..olen jo suunnitellut langattomia kuulokkeita ostavan..kun on ollut pari lähellä piti hirttäytyä/sterkat alas tilanteita*ding* *jiihaa* *hih*

Jos hankit niin hanki sellaiset missä on radiolähetin - infralähettimet on liian nirsoja. Niiden kanssa pitää olla just oikeassa paikassa ettei siinä ole ihan *possu*maista sähinää ja suhinaa taustalla. *eiei*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.