joo viel ku kuuntelee noit mixeis mitä jengi on vääntäny vaikka päällimmäisenä t-errorin uusin dösiksellä huomaa melkein jorailevansa jalka vipattaa ja pää notkuu...
enemmän tai vähemmän kyllä... koneen ääressä vibaa jalka koko ajan, mut kunnon tanssahtelua silloin tällöin... viimeks just eilen Astral Projectionin tahdissa melkein puol tuntia
Kyllähän tuota tulee tehtyä... Joko omassa huoneessa kun joku on kotona tai sitten eteisen peilin edessä tai olohuoneessa (Jälkimmäisissä paljon tilaa ja paremmat poppikset) kun olen yksin kotona tai olen järjestänyt bileet (Kaverit vaan suurin osa ei oo mitään konemusafriikkejä, joten ne kattoo aika pitkään)
tottakai minä myös! hieman off topic: myös edellisessä työssä kun piti seisoskella monen hevosen kanssa päivittäin ulkosalla niin jammailin omiani siinä samalla kun heppa tyytyväisen keskittyneenä riisti nurmikkoa narun toisessa päässä
En juuri perusta liikunnasta muuten, mutta tanssia saatan himassa pitkiäkin aikoja yksin kun sille päälle satun. Se on jopa tietyllä tavalla kivempaa kuin bileissä, koska ei tarvitse pitää kenkiä jalassa ja mun kenkäni rajoittavat tanssityyliä hirveästi aikamoiseksi telaketjuraastomenoksi.
välillä tulee veivailtua aika kovasti, joskus tiskatessa, siivotessa jne. lähes päivittäin jalka hakee kotona rytmiä jonkin biitin tahtiin. musiikki on kyllä mukava asia.