Loco 23.7.2004 @ Klubi, Turku.

162 posts, 9 pages, 11,465 views

#42 • • RINY Guest
Huh et oli hienoa! En oo varmaan missään bileis viihtyny noin hyvin. *nauru* Tuli paljon tutustuttuukin joihinkin uusiin ihmisiin joiden nimet on kyl nyt ihan hukassa. *justjoo*
Cane

#43 • • Cane orange one
Jalat on ihan puhki ja rikki *heiii*
Kiitti kaikille, oli pirun kivaa! *plur*
Paita oli ihan litimärkä kun lähti, ja housut ja *iloinen*

[muokattu 24.7.2004 12:47]

--
orange one

Lazer

#44 • • Lazer
muutama kuva tuli räpsästyy, laatua ei kyl voi hehkuttaa kauheesti :|

mut r0k r0k @ bileet /o/

[muokattu 24.7.2004 12:51]
Shottitohtori

#45 • • Shottitohtori Savustaja

Pablo:
Ai vitsi että oli hauskaa. Alek heitti sellaisen setin että oksat pois en oo vieläkään toipunut siitä!!*hih*

Olihan se joo setti siihen asti mitä ehin kuunnella!!! Mitä toipumiseen menee sen vain luoja tietää
Shottitohtori

#46 • • Shottitohtori Savustaja
PoC oli just sitä mitä aavistelinkin näkevän, ei uskois herroista et livet on noin alussa pojathan rokkaa kuin vanhemmatkin tekijät. Kiitoksia vaan mahtavasta setistä!!!*pahis* Ilta oli muutenkin mitä mainioin siitä kiitokset Janjan:lle.

[muokattu 24.7.2004 13:01]
#47 • • RiikkaPia Guest
loistavaa! tosi hassua et noin pienessä paikassa oli noin kivaa.locot klubille jatkossakin!

niitä tuulettimia olis voinu olla muutama enemmän.kuuma oli.

jussista taidettiinkin jo kiittää, ei turhaan.siitä setistä ilta vast kunnolla alkoi.pääsi vauhtiin.

siitä hymyjen määrästä päätellen en tainnu olla ainoa kenellä oli kivaa. tällaista tunnelmaa lisääää *joo*
sasu

#48 • • sasu
Mahtavat bileet oli!
Se Carbon Based:n vika biisi oli aivan helmi *plur*
Tietääks kukaan sen nimeä?

... mut oliks tos paikassa ilmastointi rikki vai onks siellä aina NOIN kuuma *täh**hikoil*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

Sucy

#49 • • Sucy
Mahtavat oli biileet!!!

Seurasta ei voi valittaa ja uusiakin tuttuja sai tuon tuosta!!
Ilmastointi olisi voinut olla paremmassa kunnossa, mutta ei se menoa häirinnyt... ja pääsihän sitä aina välistä pihalle vilvoittelemaan!!

Näitä lisää!!
Zimeon

#50 • • Zimeon

sasu:
... mut oliks tos paikassa ilmastointi rikki vai onks siellä aina NOIN kuuma *täh**hikoil*

Ei siel oo ilmastointia ;D Emt kyll mut huonosti se ainaki toimii :( Sama ongelma oli proteuksen 6h keikalla ja sillon ei edes ollut tuulettimia missään *hikoil*

Ihme ettei ketään saanut lämpöhalvausta :D

[muokattu 24.7.2004 13:40]
Zimeon

#51 • • Zimeon
Bileet olivat kyllä aivan mahtavat, yksi parhaimpia missä olen ollut vähään aikaan! Kiitokset järjestäjille ja mahtaville DJ:eille.

Ilmastoinnissa oli sama vanha vika kuin ennenkin mutta tuulettimien osto kyllä auttoi, kiitokset siitä. Toivottavast ensi kerraksi on tuuletus vielä parempi ettei olo ole kuin saunassa, voisi olla uus villitys tuoda oma saunavihta mukaan aina klubille :D

Asiasta lentokoneeseen, Neon b2b Friik b2b Triton setti oli aivan LOISTAVA, ja oli mukava yllätys että mukaan mahtui kappale darkcoreakin, tosin aika huvittava sellaien :D Positiivinen lisäys kumminkin oli, lisää darkcorea soimaan !! \\,,/

Carbon Basedin live oli myös mahtava, parempi kuin viimeksi locoissa kun he soittivat mikä on ainoa mihin pystyn vertaamaan. Omasta mielestä Sebastian olisi parjännyt huomattavasti paremmin ilman Kris Kylveniä, se setti ei vaan oikeen uponnut minuun ja siinä saikin sitten levätä siinä aikana :) Alek Szahala pisti myös loistavaa settiä sekä bianca. Proteus teki vähän erikoisemman tällä kertaa ja oli ihan mielenkiintoinen mutta parempaakin olen kuullut.

Vaikka ehkä kuulostaakin vähän kriittiseltä niin AIVAN MAHTAVAT BILEET OLI !!! Ei voi muuta sanoa. Harmittaa vaan että kaverin kännykkä hävisi, ja vielä kun olen osasyyllinen *blush*

[*SIVU KYSYMYS !*]

EI ketään sattumoisin poiminut mukaansa nokian 2300 puhelinta (HARMAA) ?? Jos sellainen tarttui mukaan niin toivottavasti löytyy tarpeeksi myötätuntoa että palauttaisit puhelimen ja tekisit yhden tytön erittäin iloiseksi. Kiitos.

[/*SIVU KYSYMYS !*]
slivovits

#52 • • slivovits humppasonni
ROKROKROKROK!!! *aplodit*! Jalat paskana, vaatteet märkänä leveä virne naamalla...Sahala heitti ehkä illan kovimman setin, Anmitzcuaca uppos 100-0! *jiihaa* Ainoat miinuspuolet oli lievästi sanoen heikko ilmastointi ja Proteuksen keikan aikana tanssilattian oikeassa laidassa heiluneet urpot jotka vei puoli tanssilattiaa kyynärpäillään...muuten ilta oli täyskymppi!! *iloinen* Bianca oli mielenkiintonen ja parani loppua kohden, Carbonit soitti erittäin hyvän setin, Proteuksella oli taas vaihteeks lavashöy kunnossa ja Sebastianin setti rokkas kovaa *piis*
#53 • • RINY Guest

slivovits:
ROKROKROKROK!!! *aplodit*! Jalat paskana, vaatteet märkänä leveä virne naamalla...Sahala heitti ehkä illan kovimman setin, Anmitzcuaca uppos 100-0! *jiihaa* Ainoat miinuspuolet oli lievästi sanoen heikko ilmastointi ja Proteuksen keikan aikana tanssilattian oikeassa laidassa heiluneet urpot jotka vei puoli tanssilattiaa kyynärpäillään...muuten ilta oli täyskymppi!! *iloinen* Bianca oli mielenkiintonen ja parani loppua kohden, Carbonit soitti erittäin hyvän setin, Proteuksella oli taas vaihteeks lavashöy kunnossa ja Sebastianin setti rokkas kovaa *piis*

Ai, sinäkin olit siellä ja et sitte mulle mitää kertonu! *dissaa* *nyyh* *nauru*
Lamb

#54 • • Lamb Lamb
Kyllä mä tykkäsin kovin. Olis varmaan voinu polkata ittensä hengiltä, jos olis mieli tehny siinä lämmössä. Nyt oli kuitenkin sellanen tamppaa your brains out -meininki.

--
Yesterday was a lie.

Jussi Soro

#55 • • Jussi Soro choon!
Kiitokset kaikille ihmisille jotka oli tanssimassa mun setin aikana, meininki oli pikkuhuoneeseen yllättävän hyvä. Mulla oli ainakin ihan mielettömän hauskaa soittaa, minkä varmaan huomaskin tanssilattialla :)

Muuten bileet meni vähän ohi ja jatkotkin joutui feidaamaan :/
Kriss G

#56 • • Kriss G Wir brauchen bass
Oli kyl parhaat bileet pitkään aikaa. Sebastian ja Kris Kylven vei voiton illan seteistä ja Proteuksen setin alusssa oli lievää nestehukkaa havaittavissa kun Szahala pisti niin kovaa settiä ettei kyenny poistumaan tanssilattialta. Oli kyllä ihan helvetin kuuma ja niin pitääkin olla! Ainakin omat fiilikset nousee kattoon kun on mahdollisimman kuuma ja paljon savua...

--
DESTROY ALL HIPPIES

Plaque

#57 • • Plaque
turku knows how to party. *jiihaa*

kiitos mahtavista bileistä!
hämeen poika kiittää ja kumartaa. *kiitoskiitos*
kake

#58 • • kake
joom meno oli ihan törkeen siistii. polkkafani kiittää ja kumartaa !!!!!!! mut olikos sitä ILMASTOINTIA mehustettu ??? mikä ilmastointi...
Rocca

#59 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Joo elikkäs oikean mukavaa oli ja vielä mukavempaa oli ku oli aika paljon tuttuja ja jotain uusia tuttuja, valitettavasti meitsi meni välillä aika laput silmillä anteex siitä esim Linnu *blush*...mut illan parhaimmat setit heitti kyl pikku huoneen pojat ensimmäisenä ja sitten octan & e-nrg ja siihen bianca ja sebastian...mä oon aina ollu sitä mieltä et mikään ei voita kunnon UK HH hoover madnesejä *pahis* eli suuret kiitokset tulee tietenki antaa klubille ja itse promoottoreille *joo* ja ehkä se sauna vois siirtyä vaikka kylmiöks seuravalla kerralla *nauru**joo**piis*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

pyroz

#60 • • pyroz Rehtori
Ilta meni muuten ihan jees, mutta eipä päästy n. klo 02.00 takaisin sisälle vilvoittelutauolta! Jos se paikka vaan väkisinkin on sauna, niin antakaa ihmisten käydä hengittämässä välillä ulkoilmaa. Ja ei, ei sanottu ulos mentäessä, ettei pääsis takaisin sisälle. Niin että haistakaa vitut vaan suoraan. Ei koskaan enää Locoja, ei koskaan enää Klubia. Jos maksava asiakas ei pääse sisään niin seon moro. *kivatsulle**dissaa*