Kiitos kaikille ihanille ihmisille taas yhdestä ikimuistettavasta illasta!
Naapureiden valituksia odotellessa...*iihhih*
162 posts, 9 pages, 8,355 views
UnityF:
mun pitää viel avautuu sen verran että jonkun mielestä se proteuksen setti oli pettymys niin mulle se oli päinvastoin. Mut aina ei voi kaikkia mielyttää ehkä ensi kerralla hän on enemmän jonkun muun makuun mut tää oli mun mielestä loistava esiintyminen upeilla kappaleilla höystettynä.
UnityF:
mun pitää viel avautuu sen verran että jonkun mielestä se proteuksen setti oli pettymys niin mulle se oli päinvastoin yksi kauniimpia settejä mitä oon ikinä häneltä kuullu.
Mut aina ei voi kaikkia mielyttää ehkä ensi kerralla hän on enemmän jonkun muun makuun mut tää oli mun mielestä loistava esiintyminen upeilla kappaleilla höystettynä.
Jone:
Proteuksen setti tuntuu jakaneen mielipiteet karkeasti kahteen kastiin.
Kaikilta ko. miehen settejä vuosikausia seuranneilta oon kuullut mielipiteitä tyyliin ?Harri oli ihan vitun liekeissä?, ?Huhhuh et oli törkeen hyvä setti? tai ?Tää setti taas todisti ettei Protsku oo turhaan siinä asemassa, missä on.?
Uudemmilta ja nuoremmilta bilettäjiltä on tullut tähän mennessä mm. ?Pettymys?, ?vaisu? ja muuta vastaavaa.
Jone:
Proteuksen setti tuntuu jakaneen mielipiteet karkeasti kahteen kastiin.
Kaikilta ko. miehen settejä vuosikausia seuranneilta oon kuullut mielipiteitä tyyliin Harri oli ihan vitun liekeissä, Huhhuh et oli törkeen hyvä setti tai Tää setti taas todisti ettei Protsku oo turhaan siinä asemassa, missä on.
Uudemmilta ja nuoremmilta bilettäjiltä on tullut tähän mennessä mm. Pettymys, vaisu ja muuta vastaavaa.
Tiedä sit mistä johtuu. Johtuiskohan siitä, että nappuloille BPM:n pitää nykyään olla 180+ (setin alussa siis toi ja siitä sit nostaen), jotta musiikki on hyvää ja millään muulla ei sitten olekaan väliä.
Dementation:
Mä en ole bilettänyt vielä vuottakaan, joten olenko mä se kuuluisa poikkeus joka vahvistaa säännön vai missä toi nuoren bilettäjän raja menee???
Charly RePanic:
Porukka diggaa nopeemmasta musiikista nykyään?
Ihan vaan villi arvaus! *hymmistelee**
Jone:
Mun villi vasta-arvaukseni on, että tosta uudesta porukasta on vuoden kuluttua puolet lopettanut bilettämisen, 25% kiistää ikinä kuunnelleensakaan polkkaa ja käy progebileissä, 15% on muutanut moton elämä alkaa 180:stä 20bpm alaspäin ja loput 10% saattaa edelleen diggailla siitä nopeemmasta musiikista.
Jone:
Mun villi vasta-arvaukseni on, että tosta uudesta porukasta on vuoden kuluttua puolet lopettanut bilettämisen, 25% kiistää ikinä kuunnelleensakaan polkkaa ja käy progebileissä, 15% on muutanut moton elämä alkaa 180:stä 20bpm alaspäin ja loput 10% saattaa edelleen diggailla siitä nopeemmasta musiikista.[muokattu 27.7.2004 19:49]
Jone:
... loput 10% saattaa edelleen diggailla siitä ?nopeemmasta musiikista.?