Loco 23.7.2004 @ Klubi, Turku.

162 posts, 9 pages, 8,220 views

sane

Posts: 105

#121 • • sane Täysin järjissään(kö?)
Bileet Klubilla oli tosiaan mahtavat, mut mun luona oli tainnu olla myöskin ainakin melkein yhtä mahtavat bibbalot. Ainakin sotku osoitti sen. Mutta pääasia että kaikilla mun vierailla oli hauskaa! *jiihaa*

Kiitos kaikille ihanille ihmisille taas yhdestä ikimuistettavasta illasta! *hali*

Naapureiden valituksia odotellessa...*iihhih*
UnityF

Posts: 15,721

#122 • • UnityF joo just se
mun pitää viel avautuu sen verran että jonkun mielestä se proteuksen setti oli pettymys niin mulle se oli päinvastoin yksi kauniimpia settejä mitä oon ikinä häneltä kuullu ja häntä oon kuullu eri bileissä ja paljon vuosien varrella.
Mut aina ei voi kaikkia mielyttää ehkä ensi kerralla hän on enemmän jonkun muun makuun mut tää oli mun mielestä loistava esiintyminen upeilla kappaleilla höystettynä.

*piis*
raisport

Posts: 445

#123 • • raisport raisa
ehdin tulla piipahtamaan pirskeisiin ennen työvuoroa ja olin positiivisesti yllättynyt menosta 23 aikaan. jussis soitti jumalanelkein mutta loppuun asti ei ehtinyt keikkaa katsomaan.

tuuletusta klubilla ei ulkona vallinnut sää auttanut: parikymmentä plusastetta ja sateenkostea, tuuleton ilma tuntuu tunkkaiselta. ikkunoita tai räppänöitä ei ymmärrettävästä syystä varmaankaan voinut avata, naapurit eivät välttämättä halua kuunnella mättöä tv:nsä sijaan. puolustukseksi on myös sanottava ettei klubi ollut ainoa baari jossa illan aikana kävin, myös muualla kuuma ja kostea ilma tuntui tukahduttavalta sisätiloissa.

aamuissa oli mukavaa istuskella koska tutut tulivat vähän väliä moikkaamaan ja väsynyttä huumoria oli selvästi ilmassa mutta tuopin käteen iskeminen teki hyvää. kiitos siis klubille ja niiaus janille, ehkä jätän omat synttärit juhlimatta, tässä oli krapulaa kylliksi pariksi kuukaudeksi *iihhih*
Avatar
#124 • • HRDance Guest

UnityF:
mun pitää viel avautuu sen verran että jonkun mielestä se proteuksen setti oli pettymys niin mulle se oli päinvastoin. Mut aina ei voi kaikkia mielyttää ehkä ensi kerralla hän on enemmän jonkun muun makuun mut tää oli mun mielestä loistava esiintyminen upeilla kappaleilla höystettynä.

*piis*


*joo* ihan samaa mieltä *hymy*
eve

Posts: 202

#125 • • eve

UnityF:
mun pitää viel avautuu sen verran että jonkun mielestä se proteuksen setti oli pettymys niin mulle se oli päinvastoin yksi kauniimpia settejä mitä oon ikinä häneltä kuullu.
Mut aina ei voi kaikkia mielyttää ehkä ensi kerralla hän on enemmän jonkun muun makuun mut tää oli mun mielestä loistava esiintyminen upeilla kappaleilla höystettynä.

*piis*


Second that*joo*
sasu

Posts: 192

#126 • • sasu

UnityF:
...loistava esiintyminen upeilla kappaleilla höystettynä.



Mä olen täysin samaa mieltä!
Uppos muhun täysillä... ainut mitä jäin kaipaamaan oli se, et koko setti olis saanut olla pidempi *jiihaa*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

BB_turone

Posts: 1,174

#127 • • BB_turone live and let live
Oli mahtavat bileet alusta loppuun *sydän* Mentiin sisään kuuden pintaan ja oli heti kunnon musaa. Lopussa Szahalan setti oli mahtava ja ehdottomasti illan paras *aplodit* kun taas Proteuksen setti oli mielestäni hieman vaisu.

Paikkana klubi oli turhan lämmin, minkä lisäksi jäitä olisi saanut olla enemmän, koska jäät loppuivat hirveän aikaisin. Aina välillä oli pakko kävästä ulkona vilvoittelemassa. Ja bileet loppuivat turhan aikaisin, muuten bileet olivat aivan uskomattomat *jiihaa* tälläistä tarvitaan lisää *nauru*

Kuviakin tuli otettua muutama, mutta en jaksanut pitää kameraa mukana niin jäi kuvat vähiin ja pistän sitten jossain välissä linkkiä muutamiin ottamiini kuviin tänne... *joo*

Lopuksi vielä suuri kiitos Maihkulle, jonka autolla pääsimme Turkuun *hali*

*aplodit* *jiihaa* *aplodit*

--
Some things in life just can`t be explained!

Jone

Posts: 8,258

#128 • • Jone Archibald Haddock
Proteuksen setti tuntuu jakaneen mielipiteet karkeasti kahteen kastiin.

Kaikilta ko. miehen settejä vuosikausia seuranneilta oon kuullut mielipiteitä tyyliin ”Harri oli ihan vitun liekeissä”, ”Huhhuh et oli törkeen hyvä setti” tai ”Tää setti taas todisti ettei Protsku oo turhaan siinä asemassa, missä on.”

Uudemmilta ja nuoremmilta bilettäjiltä on tullut tähän mennessä mm. ”Pettymys”, ”vaisu” ja muuta vastaavaa.

Tiedä sit mistä johtuu. Johtuiskohan siitä, että nappuloille BPM:n pitää nykyään olla 180+ (setin alussa siis toi ja siitä sit nostaen), jotta musiikki on hyvää ja millään muulla ei sitten olekaan väliä.
Avatar
#129 • • emm@ Guest
jälleen upeat ja hikiset bileet..
paikalla oli paljon vanhoja tuttuja ja fiilis oli niin katossa että tuli sinkoiltua ympäri klubia tutustuttua moneen uuteenkin ihmiseen..
tanssiminen jäi aika vähälle sillä kuumuus pakotti tämän tästä suuntaamaan ulos vilvoittelemaan..ne pari tuuletinta oli kyl pelastus..
jatkot meni myöskin hyvissä tunnelmissa frendin kämpässä ja sen ulkopuolella rappukäytävässä säikytellen postinjakajaa..
mutta mun osalta oli kerrassan mahtavat bileet.*aplodit*

[muokattu 27.7.2004 18:59]

[muokattu 27.7.2004 19:00]
Dementation

Posts: 2,892

#130 • • Dementation wednesday?

Jone:
Proteuksen setti tuntuu jakaneen mielipiteet karkeasti kahteen kastiin.

Kaikilta ko. miehen settejä vuosikausia seuranneilta oon kuullut mielipiteitä tyyliin ?Harri oli ihan vitun liekeissä?, ?Huhhuh et oli törkeen hyvä setti? tai ?Tää setti taas todisti ettei Protsku oo turhaan siinä asemassa, missä on.?

Uudemmilta ja nuoremmilta bilettäjiltä on tullut tähän mennessä mm. ?Pettymys?, ?vaisu? ja muuta vastaavaa.



Mä en ole bilettänyt vielä vuottakaan, joten olenko mä se kuuluisa poikkeus joka vahvistaa säännön vai missä toi nuoren bilettäjän raja menee??? *ding*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

rec

Posts: 2,923

#131 • • rec

Jone:
Proteuksen setti tuntuu jakaneen mielipiteet karkeasti kahteen kastiin.

Kaikilta ko. miehen settejä vuosikausia seuranneilta oon kuullut mielipiteitä tyyliin ”Harri oli ihan vitun liekeissä”, ”Huhhuh et oli törkeen hyvä setti” tai ”Tää setti taas todisti ettei Protsku oo turhaan siinä asemassa, missä on.”

Uudemmilta ja nuoremmilta bilettäjiltä on tullut tähän mennessä mm. ”Pettymys”, ”vaisu” ja muuta vastaavaa.

Tiedä sit mistä johtuu. Johtuiskohan siitä, että nappuloille BPM:n pitää nykyään olla 180+ (setin alussa siis toi ja siitä sit nostaen), jotta musiikki on hyvää ja millään muulla ei sitten olekaan väliä.



Porukka diggaa nopeemmasta musiikista nykyään? *täh*

Ihan vaan villi arvaus! *hymmistelee**igor**
Jone

Posts: 8,258

#132 • • Jone Archibald Haddock

Dementation:
Mä en ole bilettänyt vielä vuottakaan, joten olenko mä se kuuluisa poikkeus joka vahvistaa säännön vai missä toi nuoren bilettäjän raja menee??? *ding*



No toi ”sääntö” nyt oli melko lailla provona kirjoitettu ylipäätään, mutta kivaa että maistui sinullekin. *vink*

Charly RePanic:
Porukka diggaa nopeemmasta musiikista nykyään? *täh*

Ihan vaan villi arvaus! *hymmistelee**igor**



Mun villi vasta-arvaukseni on, että tosta uudesta porukasta on vuoden kuluttua puolet lopettanut bilettämisen, 25% kiistää ikinä kuunnelleensakaan ”polkkaa” ja käy progebileissä, 15% on muutanut moton ”elämä alkaa 180:stä” 20bpm alaspäin ja loput 10% saattaa edelleen diggailla siitä ”nopeemmasta musiikista.”

Then again, sanovat että olen kyyninen. *nauru*

[muokattu 27.7.2004 19:49]
Rocca

Posts: 3,064

#133 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Mua on oikeestaan alkanu risoo ku tarvii soittaa aina jotain ~180 bpm heti tai sit alkanu risoo toi freeformi ku samat piisit pyörii ympyrää ni ei oikeen nappaa*taputapu* mut kaikki tykkää mistä tykkää musamausta ei voi tapellla *piis*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Verottaja

Posts: 1,174

#134 • • Verottaja no-life / luuviulu
Liebherrin setti oli *super*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#135 • • Jussi Soro choon!

Jone:
Mun villi vasta-arvaukseni on, että tosta uudesta porukasta on vuoden kuluttua puolet lopettanut bilettämisen, 25% kiistää ikinä kuunnelleensakaan ”polkkaa” ja käy progebileissä, 15% on muutanut moton ”elämä alkaa 180:stä” 20bpm alaspäin ja loput 10% saattaa edelleen diggailla siitä ”nopeemmasta musiikista.”


Toi on kyllä aika suurelta osin totta, mut suurena kiitoksena polkkabileille täytyy sanoo se, että ne tuo suhteessa varmasti eniten uusia ihmisiä bileskeneen. Jos jengi päinvastoin huomaa sitten jossain vaiheessa musiikin monimuotoisuuden bileissä, ni sehän on vaan parempi.

Menneisyyttään ei kyl kannata kenenkään kieltää, kaikki on joskus ollu ekan kerran bileissä.
miuqmauq

Posts: 29

#136 • • miuqmauq

Verottaja:
Liebherrin setti oli *super*



Aivan mahtavaa teknosettiä laittoi tuleen. Vielä kun ei ollut niin kuuma, tilaa löytyi ja ei ollut stroboja, niin oli kyllä kivaa tanssia. Isolta puolelta jäi parhaiten mieleen Neonin, Friikin ja Tritonin setti + Sebastianin ja Krisin.
tumpsi

Posts: 2,553

#137 • • tumpsi rekisteröitymätön

Jone:
Mun villi vasta-arvaukseni on, että tosta uudesta porukasta on vuoden kuluttua puolet lopettanut bilettämisen, 25% kiistää ikinä kuunnelleensakaan ”polkkaa” ja käy progebileissä, 15% on muutanut moton ”elämä alkaa 180:stä” 20bpm alaspäin ja loput 10% saattaa edelleen diggailla siitä ”nopeemmasta musiikista.”[muokattu 27.7.2004 19:49]




heh.. sou truu, sou truu ;)
kake

Posts: 53

#138 • • kake
ja kiitokset vielä samille aamun alotuksesta *kiitoskiitos* . olihan sitä jo koht. huonona bileistä, mutta tuonlaista HC-mättöä on vaikea ISTUA kuuntelemassa vaikkakin välillä pitikin koota itsensä pöydässä. aamujen yleisin vika ainakin mulla : meinaa pöytä kaatuu kun ”istuu” kuuntelemassa, mutta lattialle päästyään meinaa pudota istumaan ku ei tahro jalat kantaa. vielä joku päivä ruumis seuraa mieltä...*joo* *nauru*

- keep it hard - grrrr..
xl8r

Posts: 2,227

#139 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Jone:
... loput 10% saattaa edelleen diggailla siitä ?nopeemmasta musiikista.?



Hmm, meitsi kuuluu näemmä ainakin tähän vähemmistöön *iloinen*

Itse oon huomannut (ainakin omissa kavereissani), entiset ”polkanystävät” jotka ovat sittemmin kääntyneet tuonne progen yms. puolelle, ovat alkaneet palaamaan takaisin polkan pariin. Itse näkisin suuripana syynä tähän (ainakin siis omieni keskuudessa) kotimaisten todella korkeatasoisten orkestereiden tulemisen. Allekirjoittaneella ainakin tapahtui uusi herääminen tätä kautta.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

k-0ne

Posts: 228

#140 • • k-0ne SESSIONS2
Hei, polkka 4 ever, man :) Mä alotin kuuntelemalla Juggernauttia ja technoheadia joskus vuonna kivi. Ensimmäinen mun kuulema ”bilebiisi” oli juggernautin dont fuck with a roughneck. Mä pidän edelleen polkasta. :) Nää oli ehkä huipuimmat bileet aikoihin :)

Se että mä pidän polkasta ei tarkota et mä en pitäis muistakin musiikkilajeista, mut tää vaan on tuos sydämen vieressä. Ja ollu siel pitkään.