Loco 23.7.2004 @ Klubi, Turku.

162 posts, 9 pages, 8,353 views

xl8r

#141 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

k-0ne:
...Se että mä pidän polkasta ei tarkota et mä en pitäis muistakin musiikkilajeista, mut tää vaan on tuos sydämen vieressä. Ja ollu siel pitkään.

Kuin myös *joo* Musiikkiskaala ainakin itsellä vaihtelee tuolta klassisesta ja ambientista mättömetalliin ja hardcoreen. Musiikki on hyvää jos se kuulostaa hyvältä, tekijästä tahi gendrestä riippumatta. *nauru*

Ajan myötä olen huomannut, että (varsinkin Tampereella) on ollut havaittavissa jonkinasteista dissausta, kun on kertonut olevansa todellinen ?polkkauskovainen?. Kommentteja on tullut tyyliin ?wannabe? ja ?teinibilettäjä?, joita on sinänsä jonkun verran vaikea ymmärtää, ikää on kuitenkin jonkun verran kertynyt, samoin kuin biletysvuosia. Enkä minä ole ainoa...

On ollut kiva seurata polkan uutta tulemista viime vuosina. Juuri tällaiset Locon tapaiset tapahtumat osottavat, kuinka paljon näitä ”polkkauskovaisia” oikein on. *iloinen*

[muokattu 29.7.2004 12:30]

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Dancer

#143 • • Dancer RyhmäRatsastajat
Todella great bileet *jiihaa* Ihanaa et pääsi tanssimaan oikein kunnolla viimeistä kertaa ennen saksaan lähtöä. Kiitokset kaikista locoista, joissa oon ollu, järjestäjille*aplodit* meno on ollu aina yhtä mukavaa!

--
Lebe nicht am Morgen!!!

JanJan

#145 • • JanJan
Kiitokset Suuret vain minunkin puolestani...*super**super**super* Oli kyllä aivan mahtavat pippalot, Klubilta kun otti turhat tuolit ja pöydät pois niin sai hyvin tanssilattiatilaa...*jiihaa**jiihaa*... Ja nyt kiitoslistan pariin : Suurimmat kiitokset kuuluvat nyt Sebastianille ja Markolle kun auttoivat Lady Biancan kanssa kaikissa ”ongelmissa” KIIIITOOOOSSSS!!!! ja Kiitokset Mayahille (enpä olisi uskonut että näin pienessä ajassa neiti on oppinut soittamaan NOIN hyvin, jos omistaisin yhdenkin hatun niin sitä nostaisin...*hali**hali*) Orfeus, Henkka K , Jaska, Nemes, JussiS (sulla ainakin oli kivaa soitella...*aplodit**aplodit*, you know), Ateah Fall, Gismo (IV-olut ja tupla Jallu...*possu*), Liebherr, Kris Kylven, E-nrg, Rx, Octan, ”Neon & Friik & Triton” (Kiitos lahjasta, ette varmaan usko mutta en ole vieläkään pulloa avannut, jossain vika?? :), Proteus (*pahis**pahis**pahis**pahis**pahis*), POC:n poijjaat (sorry osku, jos joku tietty biisi on tarttunut suhun ja pahasti....*hih**hih**hih*), Alekki ( ei voi muuta sanoa että aivan loistavaa), ja viimeisenä mutta ei vähäisempänä ”CB” ( *sydän* Cyclone*sydän*), eikähän siinä ollut jo tarpeeksi, ja tottakai kiitos kuuluu myös BILETTÄJILLE, ilman teitä ei illasta tulisi mitään...*hali**hali**hali*, tästä jatketaan 10.9 Klubilla, FINRG:n kiertueen parissa, ja nyt niitä tuulettimia tulee olemaan muutamat lisää.... *aplodit**aplodit*
Rocca

#146 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Kiitos kuuluu sinulle JANJAN todellaki sä tämän jutun oot pystyyn saanu *joo* *pahis*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Jna

#147 • • Jna

JanJan:
(sorry osku, jos joku tietty biisi on tarttunut suhun ja pahasti....*hih**hih**hih*),

Arvaa jouduinko hakemaan ton biisin netistä meidänkin koneelle! *hihu*
PuuhaOsku

#148 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

JanJan:
POC:n poijjaat (sorry osku, jos joku tietty biisi on tarttunut suhun ja pahasti....*hih**hih**hih*

Kiitos Jani *plur*

Itse asiassa muistelen sitä kyseistä iltaa ja päivää erittäin mielelläni.
Biisistä tulee niin hyviä muistoja mieleen. *hihu*
JanJan

#149 • • JanJan

Jna:
---
JanJan:
(sorry osku, jos joku tietty biisi on tarttunut suhun ja pahasti....*hih**hih**hih*),
---

Arvaa jouduinko hakemaan ton biisin netistä meidänkin koneelle! *hihu*

ANTEEKSI!!!!! *muhaha**muhaha*
sakin

#150 • • sakin

xl8r:
---
Jone:
... loput 10% saattaa edelleen diggailla siitä ?nopeemmasta musiikista.?

se oon huomannut (ainakin omissa kavereissani), entiset ”polkanystävät” jotka ovat sittemmin kääntyneet tuonne progen yms.

puolelle, ovat alkaneet palaamaan takaisin polkan pariin. Itse näkisin suuripana syynä tähän (ainakin siis.

omieni keskuudessa) kotimaisten todella korkeatasoisten orkestereiden tulemisen. Allekirjoittaneella ainakin tapahtui uusi herääminen tätä kautta.

HELPPOA SE EI OLE!
BUTCHER-KK

#151 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
Todella EXCELLENT & PERFECT pippalot!
*super* Locot missä olen käynyt! *super*
Proteuksen tanssishow oli kaikkien aikoen paras [*super*]

EXCELLENT WORK LOCO CREW *super*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

Tanjiz

#152 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Niiin parhaat bileet oli kyl!!*jiihaa* Musiikki oli niiin täydellistä!! Ja kerranki aamuissaki oli tosi hyvää musiikkia!!*joo**joo* Pitkäst aikaa oli koko illan ajan ihan *super*hauskaa!!

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

HardHouse

#154 • • HardHouse
Oli mahtavaa, Turussa on kesäsin liian hiljasta. Olin vaan NIIN kipeenä et se vei puhdin ja osan ilostakin ja lähdin aika ajoissa. Erityismaininta: Maailman kaunein lipunmyyjä alkuillasta. LAEH!
anthocyan

#155 • • anthocyan Kohti valoa...
Oli oikeesti aivan mahtavaa ja upeeta!!! *plur* Haluun kiittää ja kumartaa matkaseuraa ja muita frendejä/ tuttuja ihanasta seurasta! Ja erityisesti JussiS:lle syvät kiitokset taivaallisesta setistä! *kiitoskiitos* Oli niin kiksuttelufiiliksis! *nauru*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

anthocyan

#156 • • anthocyan Kohti valoa...

---
Jone:
Proteuksen setti tuntuu jakaneen mielipiteet karkeasti kahteen kastiin.

Kaikilta ko. miehen settejä vuosikausia seuranneilta oon kuullut mielipiteitä tyyliin ?Harri oli ihan vitun liekeissä?, ?Huhhuh et oli törkeen hyvä setti? tai ?Tää setti taas todisti ettei Protsku oo turhaan siinä asemassa, missä on.?

Uudemmilta ja nuoremmilta bilettäjiltä on tullut tähän mennessä mm. ?Pettymys?, ?vaisu? ja muuta vastaavaa.

---
Dementation:

Mä en ole bilettänyt vielä vuottakaan, joten olenko mä se kuuluisa poikkeus joka vahvistaa säännön vai missä toi nuoren bilettäjän raja menee??? *ding*

Tykkäsin myös Protskun setistä tosi paljon! *joo* *iloinen* Ja en oo myös bailannu ku jonku vuoden, jos sitäkään. Tosin oon kyllä kuunnellu joku muutaman vuoden...

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

BB_turone

#157 • • BB_turone live and let live
joitain kuvia... linkki

--
Some things in life just can`t be explained!

ee102

#158 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
*plur**pihkassa* *hikoil**jiihaa**sydän**jiihaa**sydän**aplodit**pihkassa**plur* Pieni hymiöyliannostus kuvaamaan mun mielipidettä bileistä... Parhaat bileet mis oon kerenny käymään iästäni huolimatta.

Mul ei ollu ketään hyvin tuntemaa kaveria noihin bileisiin, vaan lähin yhen puolitutun kehotuksesta niihin bileisiin täältä Oulusta saakka. Bileet alko Oulusta puolelta päivin ku lähin junalle 23.7. ja jatku aamubileisiin 24.7.saakka. Tuon reissun ansiosta sain uuden ystävän, yhden parhaista, ja bileet oli aivan mahtavat. Tosin niinku ois saunassa polkannu. Ei tullu juotua tarpeeks ja keho pääsi kai vähän ylikuumenemaan, minkä seurauksena oksentelua ja helvetin paha olo ku varsinaisista bileistä lähdettii. *poks* Aamubileisiin piti vähän levätä ja vaihtaa vaatteita kevyempiin... Hetkeksi helpotti. Mutta viimestään noitten bileiden jälkeen oon innostunu tosissaan polkkabileist. *jiihaa**nuotti* Harmi, ettei täällä Oulussa oo niitä ku harvoin...
antonsonin

#159 • • antonsonin laserpoint.

Helicon:

Proteus: PETTYMYS. Show oli visuaalisesti hieno, mutta musiikki täyttä paskaa. Alkoi tosissaan v-uttaa, kun soitti prkl jonkun surkean tekeleen viimeisenä hc-mätön sijaan. Alkaa vissiin kaveri tulla vanhaks ku ei mättö soi enää *igor*

Mitä on mättö ? mulle se on 600bpm distipuuroo ;-)
iLJA

#160 • • Edited iLJA
Njoo, pistin jotai kuvii, mut jokin sit meni pieleen... *hmph* Yks ihan musta (mitä mulla ei edes ollut) ja se poistettiin onneks jo)) ja sit on 2 samanlaista kuvaa.... Ja 2 hyvää (oikeesta 2 parasta) kuvaa ei sit näy, eikä niitä pystyy lisäämään, ku on se minimi 5 kuvaa kerralla....*kivatsulle*
Ehkä parempi onni ensi kerralla... Ni ei ne kuvat sit mitää pro-tasoa oo... mut parempi (kai) ku ei mitää... Pistäkä ny jotai palautetta.... tänx. *piis*

--
...it`s only after we`ve lost everything that we have,
we are free to do anything that we want...