162 posts, 9 pages, 11,470 views
Tuli paljon tutustuttuukin joihinkin uusiin ihmisiin joiden nimet on kyl nyt ihan hukassa.
Pablo:
Ai vitsi että oli hauskaa. Alek heitti sellaisen setin että oksat pois en oo vieläkään toipunut siitä!!
Ilta oli muutenkin mitä mainioin siitä kiitokset Janjan:lle.
sasu:
... mut oliks tos paikassa ilmastointi rikki vai onks siellä aina NOIN kuuma

! Jalat paskana, vaatteet märkänä leveä virne naamalla...Sahala heitti ehkä illan kovimman setin, Anmitzcuaca uppos 100-0!
Ainoat miinuspuolet oli lievästi sanoen heikko ilmastointi ja Proteuksen keikan aikana tanssilattian oikeassa laidassa heiluneet urpot jotka vei puoli tanssilattiaa kyynärpäillään...muuten ilta oli täyskymppi!!
Bianca oli mielenkiintonen ja parani loppua kohden, Carbonit soitti erittäin hyvän setin, Proteuksella oli taas vaihteeks lavashöy kunnossa ja Sebastianin setti rokkas kovaa
slivovits:
ROKROKROKROK!!!! Jalat paskana, vaatteet märkänä leveä virne naamalla...Sahala heitti ehkä illan kovimman setin, Anmitzcuaca uppos 100-0!
Ainoat miinuspuolet oli lievästi sanoen heikko ilmastointi ja Proteuksen keikan aikana tanssilattian oikeassa laidassa heiluneet urpot jotka vei puoli tanssilattiaa kyynärpäillään...muuten ilta oli täyskymppi!!
Bianca oli mielenkiintonen ja parani loppua kohden, Carbonit soitti erittäin hyvän setin, Proteuksella oli taas vaihteeks lavashöy kunnossa ja Sebastianin setti rokkas kovaa
...mut illan parhaimmat setit heitti kyl pikku huoneen pojat ensimmäisenä ja sitten octan & e-nrg ja siihen bianca ja sebastian...mä oon aina ollu sitä mieltä et mikään ei voita kunnon UK HH hoover madnesejä
eli suuret kiitokset tulee tietenki antaa klubille ja itse promoottoreille
ja ehkä se sauna vois siirtyä vaikka kylmiöks seuravalla kerralla