196 posts, 10 pages, 41,920 views
vanhus:
olis voinnut olla nelipiste äänet ni olis ollut paremmat mut oli noi ihan toimivat bileet en kyl täl kertaan ollut hirveesti jamittelemassa oli toi sosiaalinen puoli enemmän vaudissa
Mirjami:Hauskaa oli!! Kiitos Anita, Anne, Marko ja kiukutteleva Jarkko.. Seuraavalla kerralla voitais, Anne ja Anita, jättää ne kissatappelut vähän vähemmälle ja keskittyy enemmän siihen musiikkiin. Jos te haluatte vielä haastaa riitaa, niin voi löytyttää teitä täällä kotosalla mattopiiskan kanssa. Lisäksi järki oli kaukana siitä ideasta, että lähteä heti kasista shoppailemaan hulluille päivälle stokkalle. Kenkäosastolla olisi kenkiä voinut täyttää jollain muullakin kuin jalalla. Kiitos, ei ikinä enää..
UnityF:
HUOM Saara oli löytäny sieltä semmoiset mustat irtohihat.. luulin niitten olevan mun kaverin kun sillä oli identtisen samat mut eipäs ollukkaan... joten tuntomerkkejä vastaan saa onnellinen omistaja hihat takaisin...
Inffot mun profiiliin tai privana. *kiitoskiitos*
Bio:
Onko kellään tietoa minkä version farley soitti 200 Degrees - Hellfire [Hot Potato] biisistä? Ei ainakaan olen original mix, bk mix, peter wardman remix eikä tara reynoldsin 2004 versio.. se ehkä vois olla phlashin remixi tai sit joku farleyn oma julkaisematon versio.. Oli sit niin hyvä biisi..
edit: en laittanu tätä tunnistus-topiciin, koska moni ei ollu bileissä mukana..
Sebastian:
---
Bio:
Onko kellään tietoa minkä version farley soitti 200 Degrees - Hellfire [Hot Potato] biisistä? Ei ainakaan olen original mix, bk mix, peter wardman remix eikä tara reynoldsin 2004 versio.. se ehkä vois olla phlashin remixi tai sit joku farleyn oma julkaisematon versio.. Oli sit niin hyvä biisi..
edit: en laittanu tätä tunnistus-topiciin, koska moni ei ollu bileissä mukana..
---
taisi olla Tara Reynoldsin remiksi ...