303 posts, 16 pages, 91,269 views
Hyzenthlay:
Tossa näyttää olevan eroavaisuuksia ihmisten kesken... mietin nimittäin ihan tosissani, että kuolemakin voisi olla parempi vaihtoehto kuin mielenterveyden menettäminen kymmeniksi vuosiksi tai koko loppu elämäksi. Siksi juuri raiskausten tuomiot tuntuvat niin naurettavan pieniltä, että mä rinnastan sen murhaan.
Uhuu:
En tiedä oletko koskaan kokenut lajitreenejä rajumpaa väkivaltaa... toivottavasti et. Siinä vaiheessa, kun joku pitää puukkoa kaulalla ja kuolema todellakin on kiinni vain millistä tai väärästä liikkeestä niin jostakin pulppuaa järjetön halu elää. Jälkikäteen ajattelee vain, että onneksi ei mennyt elämä vaikka raiskatuksi tulikin. Ihmismieli oppii elämään asioiden kanssa ja unohtamaankin osittain.
-puukkojunkkariuhuu
Lene:
Kukaan ei ole sanonut, että lähtisi sellaisessa tilanteessa uhoamaan.
Mä en ainakaan anna periksi ilman kunnon tappelua, vaikka se koituisikin kohtaloksi.
[Nuclear]:
Mä kyl käsitän tälläsen taistelen viimeiseen henkenpihahdukseen asti tilanteessa missä hyvänsä uhoamiseksi...
Jone:
Ihan yhtä paljon kuin sellaiset naiset, jotka eivät ole moisen rikoksen kohteeksi koskaan joutuneet?
Lene:
---
Jone:
Ihan yhtä paljon kuin sellaiset naiset, jotka eivät ole moisen rikoksen kohteeksi koskaan joutuneet?
---
Naisilla kuitenkin toisenlainen mahdollisuus asettautua raiskatun naisen asemaan. Etenkin, kun ennen muinoin ei naisen mielipidettä paljoa kyselty/arvostettu seksin harrastamisen suhteen avioliitossakaan.
Lene:
Naisilla kuitenkin toisenlainen mahdollisuus asettautua raiskatun naisen asemaan.
Etenkin, kun ennen muinoin ei naisen mielipidettä paljoa kyselty/arvostettu seksin harrastamisen suhteen avioliitossakaan.
Cofu:
Eli jos itsepuolustuskurssit ovat hyödyttömiä...
Naiset, ostakaamme sen verran iso laukku, että sinne pystyy pohjalle laittamaan tiiliskiven. Siinä alkaa jo olemaa sen verran itsepuolustusvoimaa, että varmasti sattuu *hahjust*.
Hiuslakat, pippurit jne. ovat kyllä harvinaisen käteviä ja tehokkaita, ja varmemmin on turvassa jos ei liikuskele hirveämmin yön pikkutunneilla yksin missään.
Jone:
Miten muinoin vallinneet asenteet vaikuttavat sen paremmin sun kuin munkaan valistuneisuuteen? ...ja miten osaat asettua raiskatun asemaan sen paremmin kuin mieskään?
Mua ei henkilökohtaisesti kiinnostaisi olla asiasta kauhean valistunut, mutta seurustelin taannoin lyhyesti tytön kanssa, jolle tämä onneton asia oli tapahtunut. Miehelläkin voi siis olla raiskatun naisen elämästä tarkempi käsitys kuin sellaisella naisella, jonka elämää asia ei ole koskettanut muuten kuin spekuloinnin kautta.
siveys:
Mitenköhän tämä liittyy asiaan?
Epailija:
Muistanko aivan väärin, vai treenasitko sinä taidoa? Ei millään pahalla, mutta jos näin on, niin ei auta vaikka vaihtaisit paria kymmenen kertaa per tekniikka. Taido menee käytännössä samaan luokkaan kuin capoeira angola, joka itsepuolustuslajina kannattaa totaalisesti unohtaa. Panostakaa kulkaa naiset ja miehet mieluummin judoon, brassijujutsuun, krav magaan ja thai- sekä englantilaiseen nyrkkeilyyn. Savaten itsepuolustusversiotakin pitää suositella lajiuskollisuuden nimissä, vaikka en lajin tuosta muodosta mitään tiedäkään.
Lene:
Miten nainen voi asettua paremmin raiskatun asemaan kuin mies? Koska nainen ylipäänsä tietää, miltä yhdyntä naisesta tuntuu.
Lene:
Miten nainen voi asettua paremmin raiskatun asemaan kuin mies? Koska nainen ylipäänsä tietää, miltä yhdyntä naisesta tuntuu.
Olen kyllä tavannut ja jutellut naisten/tyttöjen kanssa, jotka on raiskattu. Ja mistäs tiedät, mitä itse olen kokenut?