Uskomatonta röyhkeyttä osa n+1

303 posts, 16 pages, 91,324 views

#101 • • Lene Guest

a:
Eiköhän täs päde sääntö et mitä suurempi uho, sen enemmän pelkää .) Taitaa mimmit ottaa neuvosta vaarin ja jalat alleen jos seinää vasten joutus.

Sä ajattelet tätä asiaa liiaksi miehisen egon takaa. Tietenkin tarkoituksena on saada mahdollisuus päästä karkuun eikä jäädä tappelemaan.

Ja mitä pelkoon tulee niin kukaan ei ole väittänyt, etteikö siinä tilanteessa pelkäisi. Se pitäisi vain hallita eikä antaa sille valtaa. Ja hyötyäkin siitä on, kun se pistää tavallista valppaammaksi.

[muokattu 26.4.2004 18:46]
Hyzenthlay

#102 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

mun mielestä pitäis tehdä tänä kesänä joku iso protesti vaikka tossa manskulla raiskausrangaistusten tiukentamiseksi..

mä voin ilmoittautua ainakin mukaan osoittamaan mieltä jo nyt *piis* lisäksi sille ”hätävarjelun liioittelulle” (laille siis) pitäisi tehdä jotain, joska monessa tapauksessa uhri joutuu nykyään maksamaan siitä, että hänen kimppuunsa hyökättiin.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

#103 • • ALIEN Guest

Lene:
-Ei pidä olettaa, että kukaan tytsy ei olisi liiankin kanssa joutunut elämässään ns. tositilanteisiin

enhän mä olettanutkaan ;)
Hyzenthlay

#104 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

a:
Eiköhän täs päde sääntö et mitä suurempi uho, sen enemmän pelkää .) Taitaa mimmit ottaa neuvosta vaarin ja jalat alleen jos seinää vasten joutus.

voi vittu, nyt menee jo rauhallisemmaltakin ihmiseltä hermot. Totta kai mä pelkään, jos en pelkäisi, niin en varmaan olisi tähän päivään saakka edes miettinyt koko pimeällä kadulla puolustautumista. Ja tietysti ensimmäinen keino on ottaa jalat alleen niin miehellä kuin naisellakin, mutta nyt puhuttiin siitä, mitä tehdä kun ensimmäiset vaihtoehdot on poissuljettu.

--

#105 • • *Mirri* Guest
Johan oli juttu.. Puistattaa oikeen ku miettii ite niitä kertoja ku siellä on liihotellu ja hörppiny vähä kaikkien laseista jne... Huih. Pitänee vähän varovaisempi olla vastaisuudessa. Onneks kuitenki melkeen aina on liikkeellä sellasen porukan kanssa joka katsoo toistensa perään ja et kaikilla on kaikki ok. *hymy* Vaikkei toi tietenkä estä täysin moisia juttuja tapahtumasta, mutta luulisinpa että ainakin pienentää todennäköisyyttä.
Nii ja onneks mullo pirun kova ääni.. *nauru*
#106 • • Lene Guest

Hyzenthlay:
mä voin ilmoittautua ainakin mukaan osoittamaan mieltä jo nyt *piis* lisäksi sille ”hätävarjelun liioittelulle” (laille siis) pitäisi tehdä jotain, joska monessa tapauksessa uhri joutuu nykyään maksamaan siitä, että hänen kimppuunsa hyökättiin.

Mä en ole noita juttuja kauheasti nähnyt viimeaikoina. Laissa ei välttämättä ole mitään vikaa, vaan sen tulkinnassa tuomioistuimessa. Eikö se ole aika yksinkertaista: älä käytä väkivaltaa, kun hyökkäys on päättynyt, älä käytä suhteettomia keinoja (esim. omenavarkaan ampuminen).

Ne jutut, joissa on ollut kyse hätävarjelun liioittelusta on aika usein ollut kyse siitä, että uhri ”kostaa” toiselle tms., antaa samalla mitalla takaisin. Ja se ei käy.

[muokattu 26.4.2004 18:50]
#107 • • ALIEN Guest

Hyzenthlay:
---
mun mielestä pitäis tehdä tänä kesänä joku iso protesti vaikka tossa manskulla raiskausrangaistusten tiukentamiseksi..
---

*joo*
terraluna

#108 • • terraluna Agentti
Phaze kirjoitti:

Toi Premin meininki on kyllä monelta osin muuttunu ihan uskomattomaksi ton omistajavaihdoksen myötä. Eihän se mesta nyt mikään huippulaadukas ole koskaan ollut, mutta toi nykynen meininki on menee kyllä pari askelta liian pitkälle.

Kävin täs keväällä Premin Mustis ke-iltana ja olin järkyttyny. Alakerrassa seilas silmät lautasen kokosena porukkaa tod. sekaisen näköisinä ja mullekin tuli joku tyttö kaupittelemaan. (Ei oo muuten tapahtunu vielä missään bileissä aiemmin). Huumeiden lisäksi paikassa pyörii mitä ilmeisimmin myös huoria. Paikassa käveli paksuja, vanhemman puoleisia naisihmisiä avariin kaula-aukkoihin, minihameisiin ja saappaisiin sonnustautuneena. Puolenyön jälkeen kuulin seuraavan keskustelun naistenvessassa kahden pojan käymänä:
”mis se Tiina (?) on?”, johon toinen vastasi: ”tuol vikas kopis”. Kun menin viereiseen koppiin, eräs näistä matameista oli kopissa, ovi auki ja raollaan ja perse paljaana.

Mulle Must ei ole todellakaan Everin seuraaja, vaan Club Never (ever again). Eli paska läävä boikottiin, myös tavan baari-iltoinaan ja keskiviikkoklubit Kermaan ym. laadukkaisiin mestoihin.

Edit: lisäyksenä näin jälkikäteen, huomasin et tekstistäni voi saada sen käsityksen et dissaisin bilejärkkäreitä, mikä ei pidä paikkaansa. Sen sijaan toivon että järjestät siirtäisivät bileensä parempiin paikkoihin, sillä ko. paikassa en itse aio enää käydä, enkä usko että kovin moni muukaan klubittaja tämän threadin luettuaan. Siksi toisekseen bilepaikalla on huomattava vaikutus bileiden onnistumiseen, ja lienee nyt selvä ettei Premi ole sopiva paikka millekään tapahtumalle.

[muokattu 28.4.2004 17:41]

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

#109 • • Lene Guest

a:
Naisten itsepuolustuskoulutuksen dissaaminen ole sovinismia. Sovinismi saattaa olla syynä siihen, että naisten keskimääräinen keskeytyslukema itsepuolustuslajeissa ensimmäisen puolen vuoden aikana oli luokkaa nelinkertainen miesten vastaavaan verrattuna. Aniharva nainen on harrastanut jotain itsepuolustuslajia yli kaksi vuotta - aika, jossa vaiheessa vasta aletaan opettelemaan taistelutilanteita minkä tahansa vakavasti otettavan taistelulajin yhteydessä.

Lähinnä kyllä tuli saatua sellainen mielikuva, että vaikka kuinka naiset treenaisi niin ei siitä ole mitään hyötyä. Enkä mä usko, että naiset edes alkaa uhoamaan tai luulemaan itsestään liikoja sen takia, että ovat käyneet jonkun minimaalisen kurssin tai että ylipäänsä naisten asenteita pitäisi pohjata tälle. Tai että kuvitellaan, että naiset keskeyttävät harrastuksensa sen takia, että luulevat osaavansa tarpeeksi. Ehkä se johtuu lähinnä muista syistä.
serotonot

#110 • • serotonot Paul Easy

alien:

no shit..

Eiku jees shit. Jostain luin tai kuulin että yhtenä tehokkaana keinona raiskauksen estämiseksi on tehdä tarpeensa housuun/muuhun alavartalovaatetukseen.

Tietysti voi käydä niin huono tuuri että raiskaaja pitää siitä, mutta luulisi muuten tepsivän ainakin joten kuten.

Toki kaikki tollainen on niin perseestä ettei sitä tarvitse erikseen ees alkaa kiroilemaan. Mikä tahansa mikä vahingoittaa muita ihmisiä on väärin
pinkki

#111 • • pinkki säätö et co.
joo aika ihme toppuuttelua et pitäis vaa alistua kiltisti jos ei oo hitonmoista taistelukoulutusta, et toinen tekee ruumiillas mitä lystää. ehkä niinku pahin maholline yhdistelmä on pelokas, alistuva ja paikallaan tutiseva mimmi. Jollei äijä nimenomaan revi kiksejä siitä et saa voimalla taltutettuu, ni mieluumin useempi jättää väliin ku koettaa selvii ”raiskaamisen urakast” ku toine kiljuu ku palosireeni, raapii, potkii ja puree minkä kykenee, varsinkaan kun ei tiedä mitä siltä mimmiltä löytyy takataskusta, ja kun saa olla aika korsto ettei tipahda jos saa sen nivuspotkun sisään tai vastaavasti kättä pitemmällä takaraivoon. Iso, voimakas, kokenu tappelija ja mieleltään hyvin väkivaltainen, et tosiaa lämäsee sen leuan paskaks jos tappelee vastaa, onkin sit aika paha tilanne, mut eipä taida olla mikää raiskaajien top ten henkilöitymä.
Hyzenthlay

#112 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Lene:
---
Hyzenthlay:

---

Mä en ole noita juttuja kauheasti nähnyt viimeaikoina. Laissa ei välttämättä ole mitään vikaa, vaan sen tulkinnassa tuomioistuimessa. Eikö se ole aika yksinkertaista: älä käytä väkivaltaa, kun hyökkäys on päättynyt, älä käytä suhteettomia keinoja (esim. omenavarkaan ampuminen).

Ne jutut, joissa on ollut kyse hätävarjelun liioittelusta on aika usein ollut kyse siitä, että uhri ”kostaa” toiselle tms., antaa samalla mitalla takaisin. Ja se ei käy.

[muokattu 26.4.2004 18:50]

Mitäs, jos kannan vaikka teräasetta mukanani (ja opettelen käyttämään sitä) ja isken sen raiskaajan jalkaan tämän hyökätessä, kun en muuta enää voi. Onko se hätävarjelun liioittelua? yks jalka mun koko loppuelämän mielenterveydestä on aika vähän.

--

Hyzenthlay

#113 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

a:
No sori tyty, mä en yleensä ota uhoomista vakavasti sen enempää ku jaksan itsekään uhota vakavassa mielessä :) On kyllä lähes mahdotonta joutua tilanteeseen, jossa jalkojen alle ottaminen olisi hankalampi vaihtoehto kuin mikään muu. Mieleen tulee toki lukittu tila, sidotut jalat tai henkilö, jota yrität suojella. Useimmat noista tapauksista rampauttavat uhrin jo sellaisenaan niin, että häviö on lähes varma.

Toisaalta nurkkaan ajettu koira puree pahiten et ehkä te tytsyt viel joku päivä näytätte jolleki äijänkäppyrälle närhen munat, vaik säki oot tollanen ruipelo .)

mikä vitun tyty? ai ei sovinismi haise tässä keskustelussa.

--

Cofu

#114 • • Cofu
Eli jos itsepuolustuskurssit ovat hyödyttömiä...

Naiset, ostakaamme sen verran iso laukku, että sinne pystyy pohjalle laittamaan tiiliskiven. Siinä alkaa jo olemaa sen verran itsepuolustusvoimaa, että varmasti sattuu *hahjust*.

Hiuslakat, pippurit jne. ovat kyllä harvinaisen käteviä ja tehokkaita, ja varmemmin on turvassa jos ei liikuskele hirveämmin yön pikkutunneilla yksin missään.
#115 • • Lene Guest

a:
Kuten jo sanoin katutaistelussa ei ole sääntöjä, parhaan palveluksen itselleen tekee itsekukin harjoittelemalla sitä nivuspotkua kunnes ei enää tarvitse harjoitella, pika- ja kestävyysjuoksu ei ole mikään turha alue sekään.

Siinä on vain se juttu, että ensin pitäisi päästä asemaan, jossa pääsee potkaisemaan. Hyökkäys voi myös tulla takaapäin.
pinkki

#116 • • pinkki säätö et co.

a:
---
Niin, mä en oo lainkaan sanonu kolmeen otteeseen et harjotelkaa potkasee kulkusiin niin lujaa ku lähtee ja ottakaa jalat alle vähän äkäseen, vaan koko ajan väittäny et kaikkien tytsyjen pitäis vaan kiltisti haukotella reva levällään ku raiskari duunailee omiaan .)

Tarkkaavaisuutta, Pinkkiseni, tarkkaavaisuutta.

en löytänyt herra tarkkailijan nimeä mistään kohtaa postaustani
kulkusille potkiminen ei tosin onnistu jos äijä tarpeeksi siihen varautuu
Hyzenthlay

#117 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Nainen on yleensä miehiä pienikokoisempi, ja jää auttamatta alakynteen harjoitusparin valinnassa - niinpä nainen saa kentän ”huonoimman” harjoitusparin.

Tuon takia pareja kuuluu vaihtaa välillä, jotta kaikki pääsevät treenaamaan eritasoisen parin kanssa.

--

ezzy

#118 • • ezzy Droid-pappa

terraluna:
keskiviikkoklubit Kermaan ym. laadukkaisiin mestoihin.

kerma laadukas? since when?
#119 • • Lene Guest

Hyzenthlay:
Mitäs, jos kannan vaikka teräasetta mukanani (ja opettelen käyttämään sitä) ja isken sen raiskaajan jalkaan tämän hyökätessä, kun en muuta enää voi. Onko se hätävarjelun liioittelua? yks jalka mun koko loppuelämän mielenterveydestä on aika vähän.

Se, että käyttäisit epätoivoisessa (pitäisi todistaa, että sellainen varmasti oli kyseessä) tilanteessa teräasetta ei välttämättä olisi paheksuttavaa, mutta huomioon ehkä otettaisiin, että sulla on vartavasten ollut sellainen mukana (voisi todistaa jotain siitä, että kynnys sen käyttämiseen on madaltunut) ja opetellut käyttämäänkin? Ja huomioon vissiin otettaisiin teräaseen koko: laiton vai laillinen? Anyway, tällaista ei oikein etukäteen voi arvioida varmaksi.

Jos mä kantaisin esim. hiuslakkapulloa taskussa tms. niin en kertoisi, että se on puolustaumista varten vaan että se jäi taskuun ja sattumalta tuli päähän käyttää sitä. Menisiköhän läpi? *nauru*

[muokattu 26.4.2004 19:21]
Hyzenthlay

#120 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

a:
---
Hyzenthlay:
Tuon takia pareja kuuluu vaihtaa välillä, jotta kaikki pääsevät treenaamaan eritasoisen parin kanssa.
---

Niin ku sellasessa auvosessa utopiamaailmassa kaikki parit harjotteleeki kaikkien parien kanssa tasapuolisesti ja yhtä pitkään :)

[muokattu 26.4.2004 19:19]

No kyllä ainakin meillä vaihdetaan paria n. 3 kertaa, kun jotain tekniikkaa parin kanssa harjoitellaan.

--