Mitä/mikä rakkaus on?

526 posts, 27 pages, 238,272 views

PienPunai

Posts: 63

#161 • • PienPunai Se pieni ja punainen
Rakkaus on jokaiselle eri asia. mulle se on sitä että en voi olla ilman toista (pitkiä aikoja), viihdyn hänen kanssaan, haluan olla sen kyseisen ihmisen kanssa, ja ennen kaikkea olen valmis muuttamaan hippusen itsestäni tämän ihmisen takia.... Toki rakkauteen kuuluu myös nää perinteiset luottamus yms... mut joka tapauksessa, mä sanon et herraisä et onnellisena varmasti rakastuuu/rakastaa jotakuta... Mä ainaki!!!! *nauru*

--
Carry On Smiling And The World Will Smile With You!

Karvinen

Posts: 699

#162 • • Karvinen SekaiSin MariSta
mulle se on sellanen hassu tunne joka tulee, eikä katoa, se voi haalistua mutta palaa aina uudelleen ja uudelleen pintaan. se on takianen!

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Mellu-

Posts: 4,006

#163 • • Mellu-

PienPunai:
Rakkaus on jokaiselle eri asia. mulle se on sitä että en voi olla ilman toista (pitkiä aikoja), viihdyn hänen kanssaan, haluan olla sen kyseisen ihmisen kanssa, ja ennen kaikkea olen valmis muuttamaan hippusen itsestäni tämän ihmisen takia.... Toki rakkauteen kuuluu myös nää perinteiset luottamus yms... mut joka tapauksessa, mä sanon et herraisä et onnellisena varmasti rakastuuu/rakastaa jotakuta... Mä ainaki!!!! *nauru*



anu käy filosofiseks *vink* kihkih.. pakko oli kattoo kellonaika millon olit postannu *lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Keskiyon Keisari

Posts: 643

#164 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Kun mulle rakkaus tuli, ei se pois lähtenyt ollenkaan, vaan sänkyyn viereen jäi nukkumaan eikä se mua kyllä haittaakkaan eroon siitä en ikinä tahdokkaan! *pihkassa*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Bellezaaa

Posts: 573

#165 • • Bellezaaa Afrodite*
Ai mitä rakkaus on?En tiiä,ei oo kai viel osunu mun kohalle...ehkä sit joskus who knows?
xqUe

Posts: 110

#166 • • xqUe
Love is only a feeling *sydän*

--
Place Go Boom!

KittysDead

Posts: 381

#167 • • KittysDead Trooper
Tää on niin kauhea topic että yhhyh.. kaikessa korneudessa on siihen kuitenkin vastattava *vink*

Rakkaus on jotain aivan käsittämätöntä ja inhottavaa. Kerran sitä on kokeiltu ja seuraavalla kerralla mietin kyllä useamman kuin 2 kertaa kannattaako leikkiin lähteä. Rakkaus on inhottavaa, mustasukkaista ja panikoivaa. Se iskee lujaa ja pistää vatsan sekaisin niinkuin liian pitkään kieputtava vuoristorata. Siinä menettää oman, sekä riistää toisen vapauden. Ja lopulta kun se loppuu jää vain paha maku pitkäksi aikaa, tyhjiö mieleen ja väärillä kuvilla täytetty fotoalbumi. Nii-iin.

Kyllä sitä suhteessa voi olla ilman rakkauttakin. Mulle riittää että on joku josta tykkää tosi paljon. Ei sitä tartte alkaa leikkiä rakkaus-leikkejä. *hymy* Oikeaan syvään välittämiseen ei vaadita rakkautta.

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Epailija

Posts: 5,636

#168 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

KittysDead:
Oikeaan syvään välittämiseen ei vaadita rakkautta.



Entä jos oikea syvä välittäminen on rakkautta?

Avernian:
Ihmiset rakastuvat helpommin ideoihin kuin henkilöihin. Sitä käsittääkseni rakkaus ensi silmäykselläkin on. Nähdään joku joka miellyttää, lisätään omassa mielessä tälle kaikenlaisia hyviä ominaisuuksia ja liimataan ne yhteen omilla toiveilla, ja voilá, instant attraction. Mutta ei se oikeasti siitä toisesta ihmisestä johdu. Elleivät harhakuvat hajoa esim. juuri toiseen tutustuessa, voi rakastaa toisen päälle heijastamia kuvitelmia kaukaa vaikka kuinka kauan.
Ja sitten harmitella kun se "täydellinen mies" pääsi karkuun.



Hyvin sanottu. Uskoisin "rakkauden" ensi silmäyksellä olevan pitkälti juuri tuollaista - instant attractionia. Varsinaisen rakkauden - omistautumisen, luottamuksen jne. - kanssa sillä ei juurikaan ole tekemistä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

sapeli

Posts: 11,768

#169 • • sapeli jokukukamikä?

Avernian:
Ihmiset rakastuvat helpommin ideoihin kuin henkilöihin.



Ehkä se "tosi rakkaus" on sitten sitä kun se rakastumisen kohde paljastuu olevansa täsmälleen semmoinen kuin ne fantasiat lupasivatkin alunperin... Tämäkin tietysti riippuu sitten siitä kuinka realistisia ne fantasiat olivat. Mun kohdallani todellisuus olikin paljon tarua ja fantasioita ihmeellisempää... *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

2000

Posts: 420

#170 • • 2000 Opetuslapsi
... rohtuneita huulia ja turvonneita silmiä...

--
2 nasty 4 U

Keskiyon Keisari

Posts: 643

#171 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
positiivista porukkaa..

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

T-rex

Posts: 262

#172 • • T-rex ku(i)va tomaatti

Avernian:
Rakkaus.
Kävellä paljain jaloin
terälehtiä ja murskattua lasia,
olla kaiken aikaa verillä ja suudelmilla.


- Tommy Tabermann



Niin syvälle olemme toisiimme,
kenenkään koskaan
kajoamattomiin kohtiin
kajonneet,
että jos toinen meistä putoaa
holtittomasti kuin hajonnut tähti
putoaa toiselta
lopullisesti pohja

-Sama mies

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Cloud

Posts: 2,162

#173 • • Cloud Game Freak
Kuten jo pari ylempää kirjoittajaa sen ilmaisi. Rakkaus on runoilijoiden Propagandaa jonka he ovat kehittäneet saadakseen myyntiä typerille runokokoelmilleen tms.

Turhaa touhua ja aivan yliarvostettua. Kaiken sen minkä teet rakastuneena voit tehdä muutenkin.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

T-rex

Posts: 262

#174 • • T-rex ku(i)va tomaatti

Cloud:
Kuten jo pari ylempää kirjoittajaa sen ilmaisi. Rakkaus on runoilijoiden Propagandaa jonka he ovat kehittäneet saadakseen myyntiä typerille runokokoelmilleen tms.

Turhaa touhua ja aivan yliarvostettua. Kaiken sen minkä teet rakastuneena voit tehdä muutenkin.



Paitsi olla juuri niin tyhmä ja ällöttävän onnellinen, niinkuin olet silloin, kun todella menee jalat alta. Miten todellista se sitten on, on aivan täysin eri juttu.

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Avatar
#175 • • Peppi Guest
Jaa, sen kun tietäis. Mun mielestä rakkautta on monenlaista ja toista voi rakastaa monella eri tasolla. Mikään rakkauden laji ei kuitenkaan ole toista parempi. Ihastuminen on helppoa ja käy nopeasti, mutta rakastuminen onkin sitten jo toinen juttu. Ehkä sen tietää sitten siitä, että ihastumisia tulee ja menee, mutta rakkaudet pysyy. *sydän*
Kianoni

Posts: 357

#176 • • Kianoni pomputtaako?
se on tää tunne mikä mulla on nyt.
tai sit ei oo.
mut ei voi tietää.
pitää vaan toivoo et tää on sitä.
Eve-of-Eden

Posts: 8

#177 • • Eve-of-Eden Ikävä ihollesi...
Se on sitä, kun huomaa olevansa ajatuksissaan kokoajan. Romantisoitu kuva todellisuudesta. Se on kaipuuta, itsekyyttä, toisinajattelua, kompromisseja, typerää virnettä naamalla ilman syytä... Se on yksilöllistä. Sitä ei voi selittää kuin miljoonin sanoin ja yhdellä katseella. Se on kosketus hänen ja sinun iholla. Kauniit unet ja kukat yöpöydälläsi. Ikuset sytntymäpäivät lahjoineen, ystävineen ja yllätyksineen. Musiikkia ja hiljaisuutta samaan aikaan. Yhteenkuuluvuutta ja eristäytymistä maailmasta. Hehkua meidän kasvoilla. Suudelmia pimeässä... Kiihkoa, himoa, mustasukkaisuutta, toivoa ja uskoa. Elämää meidän sisällä.

(sori, en oo romanttinen, mut tää nyt kuulostaa ihan siltä...pahoittelut!)

--
Karannut lammas...

Avatar
#178 • • ALIEN Guest

premiumvelvet:
(sori, en oo romanttinen, mut tää nyt kuulostaa ihan siltä...pahoittelut!)



älä pyytele anteeksi omasta mielipiteestä!! ;)
sapeli

Posts: 11,768

#179 • • sapeli jokukukamikä?
Se on sitä kun ei enää sanat riitä kertomaan toiselle kuinka mahtavat tunteet oikein sydämessä temmeltää *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kianoni

Posts: 357

#180 • • Kianoni pomputtaako?
joo ei sitä oo olemassa.
se on pettymystä, tuskaa, hikeä ja verta.
pahaa mieltä ja itsemurha-ajatuksia.
siitä ei hyvää seuraa