Mitä/mikä rakkaus on?

526 posts, 27 pages, 238,312 views

LiLa

Posts: 159

#181 • • LiLa
Rakkaus on sellanen asia mitä mä en uskalla kohdata enää.. Mä luulen aina tuntevani jotain mut en tunne vaikka kuinka haluisin. Yrittämällä sitä ei ainakaan saa. Onko rakkaus olemassa vai luulinko sen kerran (4v sitten) löytäneeni jos se olikin rakkaus ja annoin sen mennä pois.. Ehkä sitten joskus kun olen aikuinen ja ymmärrän tämän maailman todellisuuden ja löydän rakkauden *sydän* Aika näyttää kuluneen ja vieläkin mä vain odotan sitä jotain.
Juhgu

Posts: 7,921

#182 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Vähän on vielä hakusessa tuon sanan määritelmä :|

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

DESPE

Posts: 4,580

#183 • • DESPE
se on ihanaa tunnetta, mutta kuitenkin enemmän tuskaa ja epävarmuutta .
noena

Posts: 3,138

#184 • • noena first breath after coma
Vieläkin tämä keskustelu käynnissä. *nauru*
Olen itse aika rakastunut kultaani, mutta en osaa kuvailla sitä. *ding* se on kuin ihana lämmin tunne joka tulee aina kun saan olla hänen luonaan ja heti kun nään hänet se saa minulle hymyn huulille. *plur*
Love rocks*sydän* Mutta on siinä huonotkin puolensa. saatan olla ihan möks jos en nään häntä pariin päivään, enkä koskaan kuvitellut että tulisin näin ns. riippuvaiseksi jostain toisesta henkilöstä. Mutta ei se haittaa, kun tietää että toinen kaipaa minua samallalailla kuin minä häntä. *plur*

--
TwistedLife™ Amusement Park

[Nuclear]

Posts: 5,855

#185 • • [Nuclear] el aprendiz
Monille ihmisille pelkkiä sanoja.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#186 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Rakkaus on yli tundran kiitävä moottorikelkka joka yhtäkkiä lentää nurin ja litistää sinut alleen.
Yöllä saapuvat ahmat.

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Karski

Posts: 6,049

#187 • • Karski Pomon kätyri

Jorde:
Rakkaus on yli tundran kiitävä moottorikelkka joka yhtäkkiä lentää nurin ja litistää sinut alleen.
Yöllä saapuvat ahmat.



Niin, ahmahan on siis raadonsyöjä *justjoo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#188 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Jorde:
Rakkaus on yli tundran kiitävä moottorikelkka joka yhtäkkiä lentää nurin ja litistää sinut alleen.
Yöllä saapuvat ahmat.



No johan sä syvälliseksi rupesit?? *ding* *nauru*

Mut toi on kyl aika totta..*hmph*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Unik

Posts: 4,117

#189 • • Unik
Rakkaus on hyvä ja paha samassa. Rakkaus on ilo ja suru samassa. Rakkaus on kaunista ja rumaa samalla. Rakkaus on sitä mitä haluat ja pelkäät samalla. Rakkaus on sitä, että itket ja naurat samalla. Rakkautta kaipaat mutta samalla se ahdistaa sinua. Rakkaus on sitä, että vihaat ja rakastat samalla. Rakkaus on sitä. että olet varma kaikesta mutta samalla et tiedä mitään mistään. Rakkaus on sitä, että kaipaat toista mutta kuitenkin haluat olla yksin. Rakkaus on...asia mitä ilman et voi elää mutta et osaa elää sen kanssakaan.
Rakkaus on...tuskaa
Progress

Posts: 955

#190 • • Progress

Drama_:
Rakkaus on hyvä ja paha samassa. Rakkaus on ilo ja suru samassa. Rakkaus on kaunista ja rumaa samalla. Rakkaus on sitä mitä haluat ja pelkäät samalla. Rakkaus on sitä, että itket ja naurat samalla. Rakkautta kaipaat mutta samalla se ahdistaa sinua. Rakkaus on sitä, että vihaat ja rakastat samalla. Rakkaus on sitä. että olet varma kaikesta mutta samalla et tiedä mitään mistään. Rakkaus on sitä, että kaipaat toista mutta kuitenkin haluat olla yksin. Rakkaus on...asia mitä ilman et voi elää mutta et osaa elää sen kanssakaan.
Rakkaus on...tuskaa



hyvin sanottu! Toi on totta välillä...Mutta kuitenkin yleisesti ottaen on ihana rakastaa ja saada rakkautta. Ja vielä ihanempaa rakastaa sellaista ihmistä, joka rakastaa takaspäi myös...*sydän*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Niko Geselle

Posts: 683

#191 • • Edited Niko Geselle

Drama_:
Rakkaus on hyvä ja paha samassa. Rakkaus on ilo ja suru samassa. Rakkaus on kaunista ja rumaa samalla. Rakkaus on sitä mitä haluat ja pelkäät samalla. Rakkaus on sitä, että itket ja naurat samalla. Rakkautta kaipaat mutta samalla se ahdistaa sinua. Rakkaus on sitä, että vihaat ja rakastat samalla. Rakkaus on sitä. että olet varma kaikesta mutta samalla et tiedä mitään mistään. Rakkaus on sitä, että kaipaat toista mutta kuitenkin haluat olla yksin. Rakkaus on...asia mitä ilman et voi elää mutta et osaa elää sen kanssakaan.
Rakkaus on...tuskaa





Mitenkä tota voisi paremmin sanoa. Koskas susta noin runollinen on tullut*vink*




N.Geselle just music mix1
Unik

Posts: 4,117

#192 • • Unik
Runollinen? Minä? Sanoin vaan rehellisesti ja omien kokemuksien pohjalta. Olisin voinut kyllä jatkaa tota listaa/tarinaa vaikka kuinka kauan mut ajattelin et pointti tulee selväksi jo tossakin.
Avatar
#193 • • fanatic Guest
Rakkaus on ihmisen keksimä sana*joo* eiköhän se ole just sitä perhosten lentelyä vatsassa, kumppanin ajattelua joka päivä ja että on hirveä ikävä jos ei nää päivään tai pariin*ding* ei sitä kyllä sanoin voi kuvailla se veis toosi toosi paljon aikaa
Avatar
#194 • • fanatic Guest
Rakkaus menee valitettavasti usein liian syvälle ja se ei ole hyväksi kaikille*eiei*
Rakastakaa tasapuolisesti kaikkia*joo**nauru*
mehukatti

Posts: 335

#196 • • Edited mehukatti dude

Fanatic:
Rakkaus on ihmisen keksimä sana*joo* eiköhän se ole just sitä perhosten lentelyä vatsassa, kumppanin ajattelua joka päivä ja että on hirveä ikävä jos ei nää päivään tai pariin*ding* ei sitä kyllä sanoin voi kuvailla se veis toosi toosi paljon aikaa



toi nyt lähinnä kuulostaa ihastumisvaiheen kuvaukselta. mun mielestä rakkaus on jotain, mikä vasta korostuu muutaman vuoden päästä, kun haluaa vielä olla saman ihmisen kanssa ja nähdä vaivaa sen eteen.
Avatar
#197 • • fanatic Guest

mehukatti:
---
Fanatic:
Rakkaus on ihmisen keksimä sana*joo* eiköhän se ole just sitä perhosten lentelyä vatsassa, kumppanin ajattelua joka päivä ja että on hirveä ikävä jos ei nää päivään tai pariin*ding* ei sitä kyllä sanoin voi kuvailla se veis toosi toosi paljon aikaa

---


toi nyt lähinnä kuulostaa ihastumisvaiheen kuvaukselta. mun mielestä rakkaus on jotain, mikä vasta korostuu muutaman vuoden päästä, kun haluaa vielä olla saman ihmisen kanssa ja nähdä vaivaa sen eteen.




oikeassa olet*hymy* nyt olen itse ollut päälle kolme ja puolivuotta saman henkilön kanssa ja hauskaa siinä on että ei kyllästytä yhtään no tottakai riitoja on ja tällaista mutta vieläkin tuntuu perhoset vatsassa ja suuteleminen tuntuu taivaalliselta*iloinen* rakkaus vaatii kyllä paljon kärsivällisyyttä ja hermoja mutta kyllä ne hyvät hetket kruunaa sitten kaiken paskan*joo*
Epailija

Posts: 5,636

#198 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

valona:
http://www.tieteenkuvalehti.com/Crosslink.jsp?d=195&a=1219&id=8718_9



*nauru*

"Kriittisyyden väheneminen helpottaa vuorovaikutusta tärkeissä ihmissuhteissa. Tämä voi edistää lajin säilymistä."

Tämä selittääkin, miksi palloamme kansoittavat idiootit. ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

milla

Posts: 3,699

#199 • • milla
voih sitä voi käsitellä niin monelta kannalta.. on olemassa niin erilaista rakkautta.. mutta pääosin sanoisin sen olevan epäitsekkyyttä ja toisen itsensä edelle laittamista.. ja se romanttisen rakkauden roihahtaminen.. sille tunteelle kalpenee lähes kaikki mitä maa päällään kantaa..
Avatar
#200 • • Viola00 Guest
Eiköhän se pääosin oo sitä että välittää toisesta ihmisestä aivan älyttömästi, rakastaa, viihtyy toisen seurassa ja kaikki "onnistuu". Niin ja tietenkin se ihminen on tärkee. Viimeistään siinä vaiheessa kun tulee ensimmäinen riita ja samalla hetkellä joku sattuu tulemaan pokailemaan ravintolassa ja oma fiilis on et "mä rakastan sitä ja haluun sopia asiat" niin huomaa et oikeesti rakastaa. Eikä tietenkään tahalleen loukkaa toista, on aina sen toisen tukena jos tarvitsee ja auttaa jos vain voi.. Ja kaipa siinä on sitäkin että tunne on niin voimakas rakastamisessa ettei halua koskaan luopua *pihkassa*