526 posts, 27 pages, 243,747 views
PienPunai:
Rakkaus on jokaiselle eri asia. mulle se on sitä että en voi olla ilman toista (pitkiä aikoja), viihdyn hänen kanssaan, haluan olla sen kyseisen ihmisen kanssa, ja ennen kaikkea olen valmis muuttamaan hippusen itsestäni tämän ihmisen takia.... Toki rakkauteen kuuluu myös nää perinteiset luottamus yms... mut joka tapauksessa, mä sanon et herraisä et onnellisena varmasti rakastuuu/rakastaa jotakuta... Mä ainaki!!!!
KittysDead:
Oikeaan syvään välittämiseen ei vaadita rakkautta.
Avernian:
Ihmiset rakastuvat helpommin ideoihin kuin henkilöihin. Sitä käsittääkseni rakkaus ensi silmäykselläkin on. Nähdään joku joka miellyttää, lisätään omassa mielessä tälle kaikenlaisia hyviä ominaisuuksia ja liimataan ne yhteen omilla toiveilla, ja voilá, instant attraction. Mutta ei se oikeasti siitä toisesta ihmisestä johdu. Elleivät harhakuvat hajoa esim. juuri toiseen tutustuessa, voi rakastaa toisen päälle heijastamia kuvitelmia kaukaa vaikka kuinka kauan.
Ja sitten harmitella kun se "täydellinen mies" pääsi karkuun.
Avernian:
Ihmiset rakastuvat helpommin ideoihin kuin henkilöihin.
Avernian:
Rakkaus.
Kävellä paljain jaloin
terälehtiä ja murskattua lasia,
olla kaiken aikaa verillä ja suudelmilla.
- Tommy Tabermann
Cloud:
Kuten jo pari ylempää kirjoittajaa sen ilmaisi. Rakkaus on runoilijoiden Propagandaa jonka he ovat kehittäneet saadakseen myyntiä typerille runokokoelmilleen tms.
Turhaa touhua ja aivan yliarvostettua. Kaiken sen minkä teet rakastuneena voit tehdä muutenkin.
premiumvelvet:
(sori, en oo romanttinen, mut tää nyt kuulostaa ihan siltä...pahoittelut!)