Mitä/mikä rakkaus on?

526 posts, 27 pages, 237,557 views

Avatar
#61 • • ALIEN Guest

W:
sitähän mä tarkotinkin, grying game...da da daa daaaa da...*uros* (*nauru*)
IIIIKKK!! ja sitten skenaario lemmikkidekkari 1:sstä....vessassa imukupilla naamaan...



*nauru* vittu aina kun kuulee sen taustamusan jossain vaik radiossa niin repee täysil.. hahahha!

[muokattu 19.8.2004 20:16]
Pinxu

Posts: 196

#62 • • Pinxu

W:
---
ALIEN:
---
Pinxu:
Jospa nää tytsyt/leidit/mitkälie ei uskalla olla kunnolla omana ittenään sun seurassa?Ja sit homma menee mainitsemakseks sählingiks?*miettii*

---


no sithän ne saavat syyttää itseään, jos kerran ei osaa olla rehellisiä (eikä ole sinut itsensä kanssa) ja menettävät W:n kaltaisen uhkean prinssin! :DD

---


Voi vittu....*igor* *nauru* *super*

Te oottee varmaa ihan mainioo seuraa tollee ihan vaa illan vietoks,ku tollasta juttuu pukkaa*wirnuu*
Avatar
#63 • • ALIEN Guest

Pinxu:
Te oottee varmaa ihan mainioo seuraa tollee ihan vaa illan vietoks,ku tollasta juttuu pukkaa*wirnuu*



heh...*pahis* eikä pelkästään illanvietto-seuraks *nauru*

[muokattu 19.8.2004 20:20]
Pinxu

Posts: 196

#64 • • Pinxu

ALIEN:
---
Pinxu:
Te oottee varmaa ihan mainioo seuraa tollee ihan vaa illan vietoks,ku tollasta juttuu pukkaa*wirnuu*

---


heh... eikä pelkästään illanvietto-seuraks *pahis**nauru*

Njaahas.. *pahis*Muutenkin vai?Vai jtn tiettyjä tilanteita?
Avatar
#65 • • ALIEN Guest
ihan muuten asiaan liittyen (*nauru*) uskoisin, että yksi ”todiste / ele” rakkaudesta on se, että henkilö nauttii siitä, että toinen on vähintään tyytyväinen / iloinen. Eli epäitsekkyyttä, mitä olen jo varmaan maininnut muutamaan otteeseen joidenkin asioiden yhteydessä.. *ding*

[muokattu 19.8.2004 20:23]
S-T

Posts: 1,195

#66 • • S-T Pieni

sapeli:
Tätä siis tarkoitan rakkaudella - Rakkaus on sitä ns. alkuhuumaa.



Tälle on suomen kielessä ihan sanakin: ihastuminen.

Tämä kemia kuitenkin lopahtaa jossain vaiheessa, yleensä riippuen parista kuukaudesta muutamaan vuoteen - kemiaa opiskeleva ystäväni mainitsi kaksi vuotta jonkinlaisena tyypillisenä maksimirajana. Olen itse kokenut tämän ja uskon siihen.


wtf? *hahjust*
Pisti vaan naurattamaan, mikä tiedollinen auktoriteetti ”kemiaa opiskeleva ystävä” tässä yhteydessä on..

--
Pieni on kaunista.

Avatar
#67 • • ALIEN Guest

Pinxu:
Njaahas.. *pahis*Muutenkin vai?Vai jtn tiettyjä tilanteita?



tilanteissa ja ihan muutenkin, jos neiti on sen ”arvoinen” *vink**nauru*
Avatar
#68 • • ALIEN Guest

S-T:
---
sapeli:
Tätä siis tarkoitan rakkaudella - Rakkaus on sitä ns. alkuhuumaa.

---


Tälle on suomen kielessä ihan sanakin: ihastuminen.



tais Sapelilla mennä senat vain sakaisin..ko? *ding* koska alkuhuuma on todellakin sitä ihastumista omastakin mielestä ja se kasvaa (jos kasvaa) siitä sit rakkaudeksi.
Pinxu

Posts: 196

#69 • • Pinxu

ALIEN:
---
Pinxu:
Njaahas.. *pahis*Muutenkin vai?Vai jtn tiettyjä tilanteita?

---


tilanteissa ja ihan muutenkin, jos neiti on sen ”arvoinen” *vink**nauru*

Mitenkäs tää arvo sit pitäs määritellä?Ei muute,mut tietäs niinku et uskaltasko ehkä joskus tulla moikkaa tai jtn jos ois joku sauma?? *ding*
Avatar
#70 • • ALIEN Guest

Pinxu:
Mitenkäs tää arvo sit pitäs määritellä?Ei muute,mut tietäs niinku et uskaltasko ehkä joskus tulla moikkaa tai jtn jos ois joku sauma?? *ding*



toi arvo oli lähinnäkin vitsi.. ellei sit ajattele sitä siltä kannalta, että olet myös hyvää seuraa meille *hymy* Miksi et uskaltaisi tulla juttelemaan meille? ei me sua syödä... ainakaan heti *nauru*
Pinxu

Posts: 196

#71 • • Pinxu

ALIEN:
---
Pinxu:
Mitenkäs tää arvo sit pitäs määritellä?Ei muute,mut tietäs niinku et uskaltasko ehkä joskus tulla moikkaa tai jtn jos ois joku sauma?? *ding*

---


toi arvo oli lähinnäkin vitsi.. ellei sit ajattele sitä siltä kannalta, että olet myös hyvää seuraa meille *hymy* Miksi et uskaltaisi tulla juttelemaan meille? ei me sua syödä... ainakaan heti *nauru*

Ei mua kandee syödä..Tosin paljon ois syömistä,mut mä maistun tooosi pahalle.Ehkä seurana ois toimivampi. XD
Avatar
#72 • • ALIEN Guest

Pinxu:
Ei mua kandee syödä..Tosin paljon ois syömistä,mut mä maistun tooosi pahalle.Ehkä seurana ois toimivampi. XD



no pistetään sit W:n kaa bulkit päälle, eiks jep?! *nauru*
seura on aina tervetullutta.... :)
Pinxu

Posts: 196

#73 • • Pinxu

ALIEN:
---
Pinxu:
Ei mua kandee syödä..Tosin paljon ois syömistä,mut mä maistun tooosi pahalle.Ehkä seurana ois toimivampi. XD

---


no pistetään sit W:n kaa bulkit päälle, eiks jep?! *nauru*
seura on aina tervetullutta.... :)

Bulkit?häh?täh?*ihan tyhmänä pihalla*
Avatar
#74 • • ALIEN Guest

Pinxu:
Bulkit?häh?täh?*ihan tyhmänä pihalla*



tyhmä vitsi se vain oli... =)
Pinxu

Posts: 196

#75 • • Pinxu

ALIEN:
---
Pinxu:
Bulkit?häh?täh?*ihan tyhmänä pihalla*

---


tyhmä vitsi se vain oli... =)

Hmmm..Ehken mä kuitenkaan uskalla...te ootte nii pelottavii..Ja kuitenki mul käy sit näi *kivatsulle*
Uhuu

Posts: 844

#76 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
”Kaiken se kestää,
kaikessa uskoo,
kaikessa toivoo,
kaiken se kärsii.... rakkaus ei koskaan katoa”

-utopiauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Avatar
#77 • • ALIEN Guest

Pinxu:
Hmmm..Ehken mä kuitenkaan uskalla...te ootte nii pelottavii..Ja kuitenki mul käy sit näi *kivatsulle*



ööh... *ding* no ei varmasti! *enkeli*
Pinxu

Posts: 196

#78 • • Pinxu

ALIEN:
---
Pinxu:
Hmmm..Ehken mä kuitenkaan uskalla...te ootte nii pelottavii..Ja kuitenki mul käy sit näi *kivatsulle*

---


ööh... *ding* no ei varmasti! *enkeli*

Niin noh..Nyt tässä on ainakin jtn 200kilsaa välissä,että henkeni saan pitää ainaki hetken aikaa..*naur*
W

Posts: 1,049

#79 • • W

Pinxu:
---
ALIEN:
---
Pinxu:
Hmmm..Ehken mä kuitenkaan uskalla...te ootte nii pelottavii..Ja kuitenki mul käy sit näi *kivatsulle*

---


ööh... *ding* no ei varmasti! *enkeli*

---
Niin noh..Nyt tässä on ainakin jtn 200kilsaa välissä,että henkeni saan pitää ainaki hetken aikaa..*naur*


No täälläpäs on paljon ehitty tehä kun kävin pyykkituvassa! treffit on vai jo sovittu? vai niin! *nauru* heheh....yks misu lisää meijän ymärille bileissä on viellä ihan jees...mutta kohta hei misut, saatte alkaa jo ottaa noita jonotus lappuja, ei meistä nyt ihan kaikille riitä, sori! *nauru**nauru*
Mikki

Posts: 833

#80 • • Mikki
Runkkari, joka heittää hiekat silmille aina silloin ku on kivaa ! ! !

--
Names are for friends, so I dont need one.