![Avatar](/avatar/unknown.png)
W:
sitähän mä tarkotinkin, grying game...da da daa daaaa da...(
)
IIIIKKK!! ja sitten skenaario lemmikkidekkari 1:sstä....vessassa imukupilla naamaan...
![*nauru* *nauru*](/smiley/nauru.gif)
[muokattu 19.8.2004 20:16]
526 posts, 27 pages, 247,742 views
W:
sitähän mä tarkotinkin, grying game...da da daa daaaa da...(
)
IIIIKKK!! ja sitten skenaario lemmikkidekkari 1:sstä....vessassa imukupilla naamaan...
Te oottee varmaa ihan mainioo seuraa tollee ihan vaa illan vietoks,ku tollasta juttuu pukkaa*wirnuu*W:
---
ALIEN:
---
Pinxu:
Jospa nää tytsyt/leidit/mitkälie ei uskalla olla kunnolla omana ittenään sun seurassa?Ja sit homma menee mainitsemakseks sählingiks?*miettii*
---
no sithän ne saavat syyttää itseään, jos kerran ei osaa olla rehellisiä (eikä ole sinut itsensä kanssa) ja menettävät W:n kaltaisen uhkean prinssin! :DD
---
Voi vittu....![]()
![]()
Pinxu:
Te oottee varmaa ihan mainioo seuraa tollee ihan vaa illan vietoks,ku tollasta juttuu pukkaa*wirnuu*
sapeli:
Tätä siis tarkoitan rakkaudella - Rakkaus on sitä ns. alkuhuumaa.
Tämä kemia kuitenkin lopahtaa jossain vaiheessa, yleensä riippuen parista kuukaudesta muutamaan vuoteen - kemiaa opiskeleva ystäväni mainitsi kaksi vuotta jonkinlaisena tyypillisenä maksimirajana. Olen itse kokenut tämän ja uskon siihen.
Pinxu:
Njaahas.. *pahis*Muutenkin vai?Vai jtn tiettyjä tilanteita?
S-T:
---
sapeli:
Tätä siis tarkoitan rakkaudella - Rakkaus on sitä ns. alkuhuumaa.
---
Tälle on suomen kielessä ihan sanakin: ihastuminen.
Pinxu:
Mitenkäs tää arvo sit pitäs määritellä?Ei muute,mut tietäs niinku et uskaltasko ehkä joskus tulla moikkaa tai jtn jos ois joku sauma??
Ei mua kandee syödä..Tosin paljon ois syömistä,mut mä maistun tooosi pahalle.Ehkä seurana ois toimivampi. XDALIEN:
---
Pinxu:
Mitenkäs tää arvo sit pitäs määritellä?Ei muute,mut tietäs niinku et uskaltasko ehkä joskus tulla moikkaa tai jtn jos ois joku sauma??
---
toi arvo oli lähinnäkin vitsi.. ellei sit ajattele sitä siltä kannalta, että olet myös hyvää seuraa meilleMiksi et uskaltaisi tulla juttelemaan meille? ei me sua syödä... ainakaan heti
Pinxu:
Ei mua kandee syödä..Tosin paljon ois syömistä,mut mä maistun tooosi pahalle.Ehkä seurana ois toimivampi. XD
Pinxu:
Bulkit?häh?täh?*ihan tyhmänä pihalla*
Pinxu:
Hmmm..Ehken mä kuitenkaan uskalla...te ootte nii pelottavii..Ja kuitenki mul käy sit näi *kivatsulle*
Pinxu:
---
ALIEN:
---
Pinxu:
Hmmm..Ehken mä kuitenkaan uskalla...te ootte nii pelottavii..Ja kuitenki mul käy sit näi *kivatsulle*
---
ööh...no ei varmasti!
---
Niin noh..Nyt tässä on ainakin jtn 200kilsaa välissä,että henkeni saan pitää ainaki hetken aikaa..*naur*