Mitä/mikä rakkaus on?

526 posts, 27 pages, 237,631 views

Pinxu

Posts: 196

#81 • • Pinxu
Oo supertyyppi hiljaa tai mä hyökkään sun meseen ja kerron sulle totuuksia! *pahis*
W

Posts: 1,049

#82 • • W

Pinxu:
Oo supertyyppi hiljaa tai mä hyökkään sun meseen ja kerron sulle totuuksia! *pahis*



Laita vaan söpöläinen....mutta en mä kyllä pidä meseä yleensä päällä, kun aina jotku runkkujuhanit alkaa kyselee vointeja....voih...*eiei*
Yks mistä mä en tykkää, on tekopyhä kiinnostus, eli puolitutut jotka muka ovat tosi kiinnostuneita, mutta oikeesti ajattelevat että fuck you bitch, tiedätkö mitä tarkoitan? Ihmiset ovat mielestäni parhaimmillaan rehellisinä. *joo* Vaikka sitten tekisivät mitä.
Pinxu

Posts: 196

#83 • • Pinxu

W:
---
Pinxu:
Oo supertyyppi hiljaa tai mä hyökkään sun meseen ja kerron sulle totuuksia! *pahis*

---


Laita vaan söpöläinen....mutta en mä kyllä pidä meseä yleensä päällä, kun aina jotku runkkujuhanit alkaa kyselee vointeja....voih...*eiei*
Yks mistä mä en tykkää, on tekopyhä kiinnostus, eli puolitutut jotka muka ovat tosi kiinnostuneita, mutta oikeesti ajattelevat että fuck you bitch, tiedätkö mitä tarkoitan? Ihmiset ovat mielestäni parhaimmillaan rehellisinä. *joo* Vaikka sitten tekisivät mitä.

En oo söpöläinen,mut iteppähän tätä pyysit!*irw*
Avatar
#84 • • ALIEN Guest
kuulkaas nuoret Telluksen asukkaat:

rakkaus on teille yhtä ”vaikea käsite”, kuin avaruus joten menkääs vaan nukkumaan :)
Pinxu

Posts: 196

#85 • • Pinxu

ALIEN:
kuulkaas nuoret Telluksen asukkaat:

rakkaus on teille yhtä ”vaikea käsite”, kuin avaruus joten menkääs vaan nukkumaan :)

Käskystä setä! *hih*
Avatar
#86 • • ALIEN Guest

Pinxu:
Käskystä setä! *hih*



setä-täti-mummo-pappa-mooses-jumala... ihan vain korkammalla asteella ruokaketjussa oleva riittää *vink**nauru*

[muokattu 19.8.2004 21:28]
Avatar
#87 • • jamjam Guest
rakkaus on taakka.
sapeli

Posts: 11,768

#88 • • sapeli jokukukamikä?

ALIEN:
---
S-T:
---
sapeli:
Tätä siis tarkoitan rakkaudella - Rakkaus on sitä ns. alkuhuumaa.
---
Tälle on suomen kielessä ihan sanakin: ihastuminen.
---
tais Sapelilla mennä senat vain sakaisin..ko? *ding* koska alkuhuuma on todellakin sitä ihastumista omastakin mielestä ja se kasvaa (jos kasvaa) siitä sit rakkaudeksi.



Ei, vaikka en kovin selkeästi onnistunutkaan juttua selittämään... Rakkaus isolla ärrällä - se mistä tehdään näytelmiä ja elokuvia ja lauluja - se on sitä kemiaa, alkuihastumista ja leijailevaa oloa (tosin jos nyt oikein alkaa analysoimaan niin tässäkin on varmasti monen monta vaihetta ensisilmäyksestä ekojen treffien perhosiin ja ekan kuukauden ihanuuteen). (r)akkaus pienellä ärrällä taas on sitä kestävämpää jossa on ystävyys pohjalla - ja siis tuosta Rakkaudesta voi kehittyä rakkautta, mutta käytännössä hyvin harvoin toisin päin, Rakkaus (= kemia) kun tuppaa olemaan luonteeltaan ohimenevää.

Ikävä kyllä... Mie oon kai tässä asiassa vähän pessimisti, vaikka toivonkin olevani väärässä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#89 • • Nancy Guest
Rakkaus on sitä kun ajattelee toista, tulee hymy huulille ja lämmin olo sydämmeen...*sydän*
sapeli

Posts: 11,768

#90 • • sapeli jokukukamikä?
Mielenkiintoista lukea ihmisten määritelmiä rakkaudesta ja sitten miettiä elämänsä läheisimpiä ihmisiä ja huomata että kuvaukset pätevät - vaikka kyse ei olisikaan romanttisesta rakkaudesta. Joskus on ihana huomata kuinka paljon rakkautta läheltään voikaan löytää, kun vain ihmiset pystyisivät näyttämään sen vilpittömästi ja rohkeasti...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

discopöllö

Posts: 128

#91 • • Edited discopöllö Bijou
Rakkaus on nautintoja, anteeksiantoa, kokonaisvaltaista kiintymystä ja omistautumista toiselle. Rakkaus on kompromisseja ja valintoja, turvallisuutta ja kaipuutta. Rakkaus syntyy vasta kuin suhteen alun huuma ja hurmos ovat kaikonneet. Rakkauden merkitys on kirkollisessa vihkimisessä tiivistetty seuraavaan, se toimii kyllä ihan muutenkin muistilistana *sydän* Omien häitteni jälkeen en ole voinut tätä runoa koskaan lukea ilman pientä kyyneltä silmäkulmassa. *pihkassa*

"Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä
mutta minulta puuttuisi rakkaus,
olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.
Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä.
Rakkaus ei kadehdi, ei kersku,
ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti,
ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu,
ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä
vaan iloitsee totuuden voittaessa.
Kaiken se kestää, kaikessa uskoo,
kaikessa toivoo, kaiken se kärsii."

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

MaSari

Posts: 1,986

#92 • • MaSari space jammer
Mun mielestä rakkaus on sitä, että ajattelee toista ja toisen parasta, ja tietää ja tuntee toisen hyvät ja huonot puolet.. Ja pysyy tämän (oli se sitten isi, äiti, serkku, veli, sisko, kaveri, tyttö-/poikaystävä) vierellä mitä tahansa tapahtuisi. Tukee toista, on osana tämän elämää ja kuuntelee mitä toisella on sanottavana.. Koskaan ei saisi pitää toisen rakkautta itsestäänselvyytenä. Silloin käyttäytyy väistämättä välinpitämättömästi, olettaen et "kyllä se siinä vierellä pysyy vaikka mä miten sitä kohtelisin". Se on suurin virhe mitä voi tehdä.. Tärkeintä on tehdä jokaisesta päivästä ja hetkestä jonka toisen kanssa viettää, tärkeä ja ihana, koska sitä ei koskaan voi tietää mitä saattaa tapahtua. Rakkaus on sitä mitä ei voi silmillä nähdä, mutta sen vaan tietää sydämessään.. *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

FAIRI

Posts: 558

#93 • • Edited FAIRI
rakkaus on kutina mahassa, tunne kun tietää että rakastaessaan saa vastarakkautta *iloinen*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Aethron

Posts: 91

#94 • • Aethron Translusidinen olento
Rakkautta on NIIN monenlaista... Jotenkin kaikkia olentoja rakastaa erilailla... niinkuin esim. miestä tai kissaa tai äitiä...
:D

Posts: 3,707

#96 • • :D

DominikH:
Kiva tunne, jonka toivois tuntevan aina :)


Mul on jatkuvasti pahaolo, sen täytyy olla rakkautta! Tai sit
oon ymmärtänyt väärin jotain jossain kohti. ~:|
siveys

Posts: 2,492

#97 • • siveys lovely
rakkaus on käsite, jolle useimmat jossakin vaiheessa elämäänsä löytävät omaan elämänkokemukseen pohjautuvan märitelmän
Cress

Posts: 405

#98 • • Cress
Rakkaus on joku sairaus *poks*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#99 • • Aziz Combat Fighter
Rakkaus on sitä kun on seksinkin jälkeen vielä jotain puhuttavaa :P
siveys

Posts: 2,492

#100 • • siveys lovely

Ana:
Rakkaus on sitä kun on seksinkin jälkeen vielä jotain puhuttavaa :P


Kelpaako se että alkaa ratkaisemaan yhtälöitä tai lukemaan kemiaa yhdessä seksin jälkeen? *iloinen*