Mitä/mikä rakkaus on?

526 posts, 27 pages, 237,039 views

Lauruska

Posts: 821

#41 • • Lauruska nihkee
ei oo näkyny täälläpäi
Violette

Posts: 102

#42 • • Violette Humppamuija
Rakkaus on pesti hulluuteen, kuten YUP laulaa *vink*

Mutta sellaiseen hulluuteen sitten lopulta lähteekin mielellään mukaan, kun kohdalle osuu se oikea... *sydän*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

Avatar
#43 • • Kirsikka Guest
Minusta tuntuu että kaikilla ihmisillä, kaikissa suhteissa rakkaus näyttäytyy hieman erilaisena. Onko tunne kaikilla kuitenkin sama? Sitä en voi tietää, ainoastaan omat tunteeni.
Minulle rakkaus merkitsee (ainakin tässä parisuhteessa) sitä, että toinen on minulle tärkein ihminen koko maailmassa (itseni lisäksi ;). Että voin kertoa häpeämättä tai pelkäämättä kaikki mieltäni painavat (ja tietysti muutkin) asiat hänelle, ja olla oma itseni. Sitä että tuntuu hyvältä olla yhdessä, kaipausta jos on erossa. Että on halua ja tahtoa ratkaista eteen tulevat riidat ja ongelmat. Ja kyllä sen tuntee sydämessä :) Ja varmasti paljon muuta, tunteita on melko vaikea tyhjentävästi kuvailla sanoin...
silencio

Posts: 401

#44 • • silencio el
Miten muka rakkauden voisi edes yrittää määritellä? Tai voihan sitä yrittää, yrittäähän voi ihan mitä vain. Mutta jos puhutaan \”oikeasta\” rakkaudesta niin aika turhaa sitä on yrittää sanoilla selittää....
Ja miksi edes pitäisi? Jos olet joskus rakastanut, tiedät mitä se on ilman sen ihmeempiä määritelmiä. *joo*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

ottonivus

Posts: 148

#45 • • ottonivus Random juippi
Huonona päivänä tai huonoina aikoina rakkaus on katkerien pettymysten pohjaton likakaivo. Hyvänä päivänä ja hyvinä aikoina silkkaa juhlaa ja ruusuilla tanssimista.

--
\"anna mennä\"

liikkuva muna

Posts: 2,652

#46 • • liikkuva muna an egg on the move
Rakkaus on suolaa, sokeria, puuta, kiveä, pöytää, lattiaa, maailmaa, autoa, kuparia, nakkeja, nussimista, panemista ja bukkakee.

Mikähän pointti näiden ikuisten kysymyksien pohtimisessakin on?

Veikkaan että rakkaus on semmosta näkymätöntä ainetta. Vähän niinkun pöpöjä, jokaisella on semmossii omii pöpöi ja sit ne tarttuu johki toiseen joka ei oo immuuni niille ja sit rakastutaan ja mennään naimisiin. Sit jos niistä pöpöistä parantuu niin tulee ero ja toiselle ainakin paha mieli.

[muokattu 18.8.2004 13:17]
Tiikerriii

Posts: 1,113

#47 • • Tiikerriii Tj
se ihana tunne joka vaan kestää ja kestää*sydän*

--
RÄYH!!!!

Avatar
#48 • • ALIEN Guest

Tikru:
se ihana tunne joka vaan kestää ja kestää*sydän*



niinpä. se kestää viel silloinkin, kun ollaan erottu ja ”särjetty toisten *sydän*et”, eikä edes suostu hyväksymään tiettyjä asioita, mitä oma rakas tekee suhteen jälkeen, mut hey - that´s life! *iloinen* ei ylämäkiä ilman alamäkiä ;)

edit: itse asiassa toihan olikin omistushalua, eikä rakkautta. Sori pieni sekoitus :D

[muokattu 18.8.2004 11:22]
Pinxu

Posts: 196

#49 • • Pinxu
Tätä tsydeemii mä oon miettiny mont kertaa..Onkos se oikeesti sitä,ku ekaks ollaa nii kivoja toisillee ja on niiiin hauskaa..Ja sit yhtäkkii se kaikki muuttuu pelkäks ärsytykseks ja vittuiluks...*kivatsulle*
Howdy

Posts: 7,955

#50 • • Howdy Oldie
Se on jotain ärsyttävän sekavaa läppää mikä on vaan toiveuni eikä se tod kestä ..

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#51 • • ALIEN Guest

Pinxu:
Tätä tsydeemii mä oon miettiny mont kertaa..Onkos se oikeesti sitä,ku ekaks ollaa nii kivoja toisillee ja on niiiin hauskaa..Ja sit yhtäkkii se kaikki muuttuu pelkäks ärsytykseks ja vittuiluks...*kivatsulle*



jep - ainakin joillain se valitettavasti menee niin. siinä vaiheessa kannattaa alkaa miettimään, et missä oikeen kiikastaa tai sit yksinkertaisesti lopettaa suhde ennen, kuin se alkaa vaikuttaa liikaa omaan/toisen henkiseen terveyteen. Taukoakin kannattaa miettiä ennen jättämistä tietty ;)

[muokattu 19.8.2004 19:53]
Pinxu

Posts: 196

#52 • • Pinxu

ALIEN:
---
Pinxu:
Tätä tsydeemii mä oon miettiny mont kertaa..Onkos se oikeesti sitä,ku ekaks ollaa nii kivoja toisillee ja on niiiin hauskaa..Ja sit yhtäkkii se kaikki muuttuu pelkäks ärsytykseks ja vittuiluks...*kivatsulle*

---


jep - ainakin joillain se valitettavasti menee niin. siinä vaiheessa kannattaa alkaa miettimään, et missä oikeen kiikastaa tai sit yksinkertaisesti lopettaa suhde ennen, kuin se alkaa vaikuttaa liikaa omaan/toisen henkiseen terveyteen. Taukoakin kannattaa miettiä ennen jättämistä tietty ;)

[muokattu 19.8.2004 19:53]

Näinpä näin..Siksipä sitä liihotellaan nyt sinkkuna...
Avatar
#53 • • ALIEN Guest

Pinxu:
Näinpä näin..Siksipä sitä liihotellaan nyt sinkkuna...



semmoista se on.. kannattaa silti nauttia aina siitä mitä sulla on. nyt esimerkiksi sinkkuudesta ja sen suomista ”eduista” mitä lie ovatkaan.. *hih*
Pinxu

Posts: 196

#54 • • Pinxu

ALIEN:
---
Pinxu:
Näinpä näin..Siksipä sitä liihotellaan nyt sinkkuna...

---


semmoista se on.. kannattaa silti nauttia aina siitä mitä sulla on. nyt esimerkiksi sinkkuudesta ja sen suomista ”eduista” mitä lie ovatkaan.. *hih*

Yep.Näin teen...*hali*Ainakin niistä eduista,kun ei oo ketää mustiin sukkiin pukeutunu jatkuvasti niskaan hönkiis.
W

Posts: 1,049

#55 • • W
Mulla menee aina noin....ekat just neljä viikkoa on ihan ruusuilla tanssimista, sitten alkaa vituttaa niin ettei mitään sanaa...no, enpä taida olla koskaan rakastunut. Paitisi itteeni...*iihhih* no eis kais nyt....meikäläinen kyllä katselee naisia sillä silmällä että voisinkin ryhtyä pitempään suhteeseen, mutta kun se ei ole niin helppoa, en mä väkisin rupee satsaamaan suhteeseen joka on ihan out. Usein tytöt väittää olevansa jotain ihan muuta kuin paljastuvat sitten olevansa. *uuh*
Pinxu

Posts: 196

#56 • • Pinxu

W:
Mulla menee aina noin....ekat just neljä viikkoa on ihan ruusuilla tanssimista, sitten alkaa vituttaa niin ettei mitään sanaa...no, enpä taida olla koskaan rakastunut. Paitisi itteeni...*iihhih* no eis kais nyt....meikäläinen kyllä katselee naisia sillä silmällä että voisinkin ryhtyä pitempään suhteeseen, mutta kun se ei ole niin helppoa, en mä väkisin rupee satsaamaan suhteeseen joka on ihan out. Usein tytöt väittää olevansa jotain ihan muuta kuin paljastuvat sitten olevansa. *uuh*

Jospa nää tytsyt/leidit/mitkälie ei uskalla olla kunnolla omana ittenään sun seurassa?Ja sit homma menee mainitsemakseks sählingiks?*miettii*
Avatar
#57 • • ALIEN Guest

W:
Usein tytöt väittää olevansa jotain ihan muuta kuin paljastuvat sitten olevansa. *uuh*



Entäs ne urokset? *heiii*

*piis**nauru*
W

Posts: 1,049

#58 • • W

ALIEN:
---
W:
Usein tytöt väittää olevansa jotain ihan muuta kuin paljastuvat sitten olevansa. *uuh*

---


Entäs ne urokset? *heiii*

*piis**nauru*



sitähän mä tarkotinkin, grying game...da da daa daaaa da...*uros* (*nauru*)
IIIIKKK!! ja sitten skenaario lemmikkidekkari 1:sstä....vessassa imukupilla naamaan...

[muokattu 19.8.2004 20:13]
Avatar
#59 • • ALIEN Guest

Pinxu:
Jospa nää tytsyt/leidit/mitkälie ei uskalla olla kunnolla omana ittenään sun seurassa?Ja sit homma menee mainitsemakseks sählingiks?*miettii*



no sithän ne saavat syyttää itseään, jos kerran ei osaa olla rehellisiä (eikä ole sinut itsensä kanssa) ja menettävät W:n kaltaisen uhkean prinssin! :DD
W

Posts: 1,049

#60 • • W

ALIEN:
---
Pinxu:
Jospa nää tytsyt/leidit/mitkälie ei uskalla olla kunnolla omana ittenään sun seurassa?Ja sit homma menee mainitsemakseks sählingiks?*miettii*

---


no sithän ne saavat syyttää itseään, jos kerran ei osaa olla rehellisiä (eikä ole sinut itsensä kanssa) ja menettävät W:n kaltaisen uhkean prinssin! :DD



Voi vittu....*igor* *nauru* *super*