526 posts, 27 pages, 243,562 views
Tikru:
se ihana tunne joka vaan kestää ja kestää
Pinxu:
Tätä tsydeemii mä oon miettiny mont kertaa..Onkos se oikeesti sitä,ku ekaks ollaa nii kivoja toisillee ja on niiiin hauskaa..Ja sit yhtäkkii se kaikki muuttuu pelkäks ärsytykseks ja vittuiluks...*kivatsulle*
Näinpä näin..Siksipä sitä liihotellaan nyt sinkkuna...ALIEN:
---
Pinxu:
Tätä tsydeemii mä oon miettiny mont kertaa..Onkos se oikeesti sitä,ku ekaks ollaa nii kivoja toisillee ja on niiiin hauskaa..Ja sit yhtäkkii se kaikki muuttuu pelkäks ärsytykseks ja vittuiluks...*kivatsulle*
---
jep - ainakin joillain se valitettavasti menee niin. siinä vaiheessa kannattaa alkaa miettimään, et missä oikeen kiikastaa tai sit yksinkertaisesti lopettaa suhde ennen, kuin se alkaa vaikuttaa liikaa omaan/toisen henkiseen terveyteen. Taukoakin kannattaa miettiä ennen jättämistä tietty ;)
[muokattu 19.8.2004 19:53]
Pinxu:
Näinpä näin..Siksipä sitä liihotellaan nyt sinkkuna...
Yep.Näin teen...*hali*Ainakin niistä eduista,kun ei oo ketää mustiin sukkiin pukeutunu jatkuvasti niskaan hönkiis.ALIEN:
---
Pinxu:
Näinpä näin..Siksipä sitä liihotellaan nyt sinkkuna...
---
semmoista se on.. kannattaa silti nauttia aina siitä mitä sulla on. nyt esimerkiksi sinkkuudesta ja sen suomista eduista mitä lie ovatkaan..
Jospa nää tytsyt/leidit/mitkälie ei uskalla olla kunnolla omana ittenään sun seurassa?Ja sit homma menee mainitsemakseks sählingiks?*miettii*W:
Mulla menee aina noin....ekat just neljä viikkoa on ihan ruusuilla tanssimista, sitten alkaa vituttaa niin ettei mitään sanaa...no, enpä taida olla koskaan rakastunut. Paitisi itteeni...*iihhih* no eis kais nyt....meikäläinen kyllä katselee naisia sillä silmällä että voisinkin ryhtyä pitempään suhteeseen, mutta kun se ei ole niin helppoa, en mä väkisin rupee satsaamaan suhteeseen joka on ihan out. Usein tytöt väittää olevansa jotain ihan muuta kuin paljastuvat sitten olevansa.
W:
Usein tytöt väittää olevansa jotain ihan muuta kuin paljastuvat sitten olevansa.
ALIEN:
---
W:
Usein tytöt väittää olevansa jotain ihan muuta kuin paljastuvat sitten olevansa.
---
Entäs ne urokset? *heiii*
Pinxu:
Jospa nää tytsyt/leidit/mitkälie ei uskalla olla kunnolla omana ittenään sun seurassa?Ja sit homma menee mainitsemakseks sählingiks?*miettii*
ALIEN:
---
Pinxu:
Jospa nää tytsyt/leidit/mitkälie ei uskalla olla kunnolla omana ittenään sun seurassa?Ja sit homma menee mainitsemakseks sählingiks?*miettii*
---
no sithän ne saavat syyttää itseään, jos kerran ei osaa olla rehellisiä (eikä ole sinut itsensä kanssa) ja menettävät W:n kaltaisen uhkean prinssin! :DD