Oletko posliini vai et?

604 posts, 31 pages, 408,227 views

Avatar
#181 • • sakk303 Guest

Sella:
---
T-rex-orava:

Minä olen ainakin havainnut veet-kylmävahaliuskat, jotka on tarkoitettu kasvoille ja bikinirajalle,hyviksi. Ei hirvittävästi satu eikä tule pitkään iholle punoitusta, kun vetää ne liuskat ihon suuntaisesti irti.

Ollos hyvä *hymy* .

---


Oioioi!!! *eiei* Sattuu sattuu ja pistää pimpan näppylälle...*uuh*
Mut kiva jos muilla toimii...



joo mun iho ei kanssa kestänyt sitä karvasta raastoa mitä ne kylmävahaliuskat vaativat.. aij jai.. kaks liuskaa käytin ja tulokset olivat mitäänsanomattomia.. en ehkä osannut sit käyttää niitä oikein..tai no siis, osasin, ei ollut siitä kyllä kiinni.. ehkä se kuumavaha vois mulla sit toimii paremmin..mut jotain tarvis keksiä, gillette-shavet kun kestivät taas sen puolisentoista viikkoa ja taas pitäis olla kuorimassa eikä jaksais.. kuumavaha pitkäikäisempi ja toimivampi ratkaisu kenties kuin gillette tai liuskat, niihn en ennää ainakhan koske *hih*
T-rex

Posts: 262

#182 • • T-rex ku(i)va tomaatti

Sella:
---
T-rex-orava:
---
Oioioi!!! *eiei* Sattuu sattuu ja pistää pimpan näppylälle...*uuh*
Mut kiva jos muilla toimii...



Minulla nyt on ilmeisesti muutenkin korkea kipukynnys *vink* ehkä siitä johtuu *iloinen*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Progress

Posts: 955

#183 • • Progress

T-rex-orava:
---
Sella:
---
T-rex-orava:
---
Oioioi!!! *eiei* Sattuu sattuu ja pistää pimpan näppylälle...*uuh*
Mut kiva jos muilla toimii...

---


Minulla nyt on ilmeisesti muutenkin korkea kipukynnys *vink* ehkä siitä johtuu *iloinen*



Kipu on kiwaa!!! *hih* Se vaan koventaa ja karaistaa!!! *nauru*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#184 • • *Mirri* Guest
Kosmetologiksi opiskellessani tuli koetettua jos joitakin vahoja ja kutakuinki joka paikkaan... Kyllä ne musta vaan kaikki sattuvat ihan yhtä paljon. Tietenki kaikkeen tottuu ja esim. kolmas kerta on paljo kivuttomampi ku se eka.. *iloinen* Ja eiköhä se sopivin vaihtoehto löydy vaan kokeilemalla.
Mutta loppuvetona sanottakoon, et mitäpä sitä ei tekis kauneuden tähden.. *hih*
LEXA

Posts: 69

#185 • • LEXA NO limulinjal tietenkii :)
No tottakai poslari, koska (1) mukavampi itselle ja (2) tuskin se toinen osa puoli ”siina” asiassa haluaa karvoja suuhunsa*eiei*

--
USKALLA ELÄÄ

Avatar
#186 • • astaroth Guest
Mikä nyt sitten olisi paras keino miehelle...? Kun noilla terillä tuo sänki tulee niin puhisten takaisin seuraavana päivänä. Nyppiminen on kuulemma aika hyvä. Kaveri kertoi geelistä/vaahdosta (karvanpoistoainetta?), jonka avulla saat reittyä pinsettien avutta kunnon tuppoja, eikä kuulemma edes satu. Onko kukaan tietoinen menetelmästä, vai muistanko nyt itse ihan päin ahteria? Kello on kyllä jo aika paljon...*taputapu*
Sella

Posts: 107

#187 • • Sella sellanen

Progress:

Kipu on kiwaa!!! *hih* Se vaan koventaa ja karaistaa!!! *nauru*



On tullu huomattua!!! *iloinen*
*sydän*
Optik

Posts: 1,691

#188 • • Optik Piikkisika/Outopallo
missäs viipyy se tutkimuksen kakkososa????

*peukaloiden pyörittel*
*kelloa vilkuil*
*viheltel&rummuttel*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Deleted

Posts: 89

#189 • • Deleted
trimmattu temmi on pop, joten count me in
Jonne

Posts: 151

#190 • • Jonne Member of Private Trainer Association
Jaha,ei pysty ottaa osaa äänestykseen ku siitä ei löydy sopivaa vaihto-ehtoa/sarjaa; olen mies ja trimmattu. *nauru*
Avatar
#191 • • pia^^ Guest
Tuossa viikko sit piti päästä siisti ja omaa kotii en oo viel saannu venusta ostettuu ja rahaa ei ollu lähtee ostaa venusta tai vahaa. Päätin sitten pakon edessä kokeilla pinsettejä. Hyvin toimi, sai siistiks ei sattunu oikeestaa ollenkaa ku veti karvan suuntaseti ja siistinä on pysyny. Suosittelenki niille joilla on herkkä iho, hetken oli punanen ja vähä arka, mutt se meni pian ohi *joo*
Avatar
#192 • • sakk303 Guest

pia^^:
Päätin sitten pakon edessä kokeilla pinsettejä. Hyvin toimi, sai siistiks ei sattunu oikeestaa ollenkaa ku veti karvan suuntaseti ja siistinä on pysyny.



Ai zattana! *hahjust* siinä tais vierähtää koko päivä - ”1 karva.. 2. karva.. 3.karva..” *iihhih*
Avatar
#193 • • pia^^ Guest

kontrastinen epeli:

Ai zattana! *hahjust* siinä tais vierähtää koko päivä - ”1 karva.. 2. karva.. 3.karva..” *iihhih*



Ei kyllä mennyt kovin kauaa... katoin leffaa siiin samalla. En kyll yhtää muista kuinka kaua kesti, mutt tosiaan pakon edestä joutu toimimaa *nauru*
UzU

Posts: 2,361

#194 • • UzU [33100]

pia^^:
en oo viel saannu venusta ostettuu



<off-topic>
Siinä uudess Venus mainoksessa (myös radiossa) soi loistava Shockin Blue - Venus biisi josta on white label (bootleg?) house remix. Aivan helmi :)
Ensi kesän (nyt on siis kevät) varma hitti!
Avatar
#195 • • Sari Guest
Varsinainen ignoramus taidan olla mutta pakko kysyä kun jo jonkin aikaa on askarruttanut.. Eli miksi naispuoleisen pitäisi lopettaa tupakointi jos suuseksiä mielii? *täh*
Late

Posts: 3,441

#196 • • Late team Lasse

Sari:
Varsinainen ignoramus taidan olla mutta pakko kysyä kun jo jonkin aikaa on askarruttanut.. Eli miksi naispuoleisen pitäisi lopettaa tupakointi jos suuseksiä mielii? *täh*



Mulla ois semmonen hämärä mielikuva että tupakka voipi tuoda hyvinkin ikävän maun sinne.
T-mu

Posts: 2,980

#197 • • T-mu Läskimooses

Late:
---
Sari:
Varsinainen ignoramus taidan olla mutta pakko kysyä kun jo jonkin aikaa on askarruttanut.. Eli miksi naispuoleisen pitäisi lopettaa tupakointi jos suuseksiä mielii? *täh*

---


Mulla ois semmonen hämärä mielikuva että tupakka voipi tuoda hyvinkin ikävän maun sinne.



Bullshit! (vai johtuuko siitä et itse tupakoin) Millään muulla ei oo välii kunhan se on 100% puhdas ja karvaton. *vink* Mut varma yrjötys on sellanen rantapimppi. *poks*
Late

Posts: 3,441

#198 • • Late team Lasse

T-mu:
Bullshit! (vai johtuuko siitä et itse tupakoin) Millään muulla ei oo välii kunhan se on 100% puhdas ja karvaton. *vink* Mut varma yrjötys on sellanen rantapimppi. *poks*



Noo en mee vannomaan, tuli vaan semmonen mielikuva että olisin moista joskus lukenut(?)

Puhdas posliini. *sydän**slurps*
keisha

Posts: 1,394

#199 • • keisha bullet with butterfly wings

Late:
Mulla ois semmonen hämärä mielikuva että tupakka voipi tuoda hyvinkin ikävän maun sinne.

Olen kuullut samaa, mut en itsekään muista onko se faktaa vai jotain urbaanihuhua. Lopetin just tupakoinnin eli eiköhän se kohta selviä *vink*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

serotonot

Posts: 3,137

#200 • • serotonot Paul Easy

keisha:

Olen kuullut samaa, mut en itsekään muista onko se faktaa vai jotain urbaanihuhua. Lopetin just tupakoinnin eli eiköhän se kohta selviä *vink*


sähän notkea olet *hih*