Oletko posliini vai et?

604 posts, 31 pages, 402,346 views

Mosh

Posts: 137

#421 • • Mosh Adonis
Boa se viidakossa asuu...

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

Avatar
#422 • • Edited ALIEN Guest

yusu:
---
Hyzenthlay:
---
yusu:
Mun mielestä nyt olis jo korkee aika laitella niitä kuvia tänne!

---


pistä sä vaik eka *hymy*

---


bigfoot.gif




LOL *lmao*

mut joo, nykyään oon karvainen sika ja sekin toimii - helppoa olla mies ^__^
ratsastuskoulu

Posts: 604

#425 • • ratsastuskoulu
Naiselta kaikki pois, ehdottomasti.

Ja vinkkinä naisille, kun sheivaatte niin tarkasti, niin kannattaa myös vilkaista sinne pepun puolelle, se posliini kun ei näytäkään enää niin nätiltä, kun olet kontallas sängyssä ja peppureiän ympärillä kasvaa muutama sentin pituinen musta karva..*igor**iloinen*
Avatar
#426 • • pipa Guest
Vituttaa kun miehet jaksaa aina selittää:"naisten täytyy olla posliineja..", mut sit niillä itsellään rehottaa hikiset karvat palleista.. -HYI VITTU! Eikö kannattais myös miesten vahaa/sheivaa kaikki vaan pois, kiitos!
-Kerttu-

Posts: 4,542

#427 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

pipa:
Vituttaa kun miehet jaksaa aina selittää:"naisten täytyy olla posliineja..", mut sit niillä itsellään rehottaa hikiset karvat palleista.. -HYI VITTU! Eikö kannattais myös miesten vahaa/sheivaa kaikki vaan pois, kiitos!



Niin just!!!*joo* Hyvä Pipa!!!!! *aplodit*

Eli ne pallikarvat pois!! kiitos!!! *nauru* Ja muutenkin saa harventaa..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#428 • • pipa Guest

Keeerin:
---
pipa:
Vituttaa kun miehet jaksaa aina selittää:"naisten täytyy olla posliineja..", mut sit niillä itsellään rehottaa hikiset karvat palleista.. -HYI VITTU! Eikö kannattais myös miesten vahaa/sheivaa kaikki vaan pois, kiitos!

---


Niin just!!!*joo* Hyvä Pipa!!!!! *aplodit*

Eli ne pallikarvat pois!! kiitos!!! *nauru* Ja muutenkin saa harventaa..

hehheee!!! hyvä keerin.. ;P
Hotblood

Posts: 387

#429 • • Hotblood
Mitä ihmeen apinoita te oikeen ootte tapaillu ku tarvii tollasista huolehtia... itsestäänselvää sanon minä *vink*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Unik

Posts: 4,117

#430 • • Unik
Mä ainakin haluan et nainen on NIIN SAATANAN karvainen! Oikea gorilla! Kunnon puskat kainaloissa ja pimpissä ja varsinkin karvainen ala-selkä pitää olla...*joo*
MaSari

Posts: 1,986

#431 • • MaSari space jammer

pipa:
Vituttaa kun miehet jaksaa aina selittää:"naisten täytyy olla posliineja..", mut sit niillä itsellään rehottaa hikiset karvat palleista.. -HYI VITTU! Eikö kannattais myös miesten vahaa/sheivaa kaikki vaan pois, kiitos!



*nauru**aplodit* Just näin!!!!

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

ratsastuskoulu

Posts: 604

#432 • • ratsastuskoulu

pipa:
Vituttaa kun miehet jaksaa aina selittää:"naisten täytyy olla posliineja..", mut sit niillä itsellään rehottaa hikiset karvat palleista.. -HYI VITTU! Eikö kannattais myös miesten vahaa/sheivaa kaikki vaan pois, kiitos!



Jep, tämä on ainakin mulle ihan itsestäänselvää, ja luulisin että aika monelle muullekin miehelle.. Eli jos odottaa naiselta siistittyä/poslaria, niin toki sitten itsekin pitää paikat kunnossa.
pete

Posts: 127

#433 • • pete Räntämäen Lataamo
Fuck.. jos saisin mun avopuolison sheivaamaan, niin voisin ehkä itsekin vaivautua.. mut jos se ei sheivaa, niin why bother... Tuntus jotenkin tyhmältä sheivata ite, kun ei se oo miehillä kuiteskaan varmaan niin yleistä..
toisaalta olen jo jättänyt koko asian epäoleellisena, ei sitä oikein edes näe kunnolla alapäähän "sen" aikana, eikä oikeastaan välitäkään onko siellä karvaa vai ei ;)

--
Peace Love Unity Respect

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#434 • • Aziz Combat Fighter

pipa:
Vituttaa kun miehet jaksaa aina selittää:"naisten täytyy olla posliineja..", mut sit niillä itsellään rehottaa hikiset karvat palleista.. -HYI VITTU! Eikö kannattais myös miesten vahaa/sheivaa kaikki vaan pois, kiitos!



EDELLEEN, osa miehistä on niin karvasia että jos alkaa privaattejaan ajelemaan, lopputuloksena on surkuhupaisan näköinen silokolmio keskellä muuten karvaista miestä. Onko se sitten fiksun näköstä?

Naisilla kun toi karvasuus ei yleensä oo mikään vallitseva attribuutti.
Shaz

Posts: 324

#435 • • Shaz team Wittupäät
Öö joo.
Rosah

Posts: 107

#436 • • Rosah Pikkuruinen Psykopaatti
Tottahan toki*..
Hotblood

Posts: 387

#438 • • Hotblood

pete:
toisaalta olen jo jättänyt koko asian epäoleellisena, ei sitä oikein edes näe kunnolla alapäähän "sen" aikana, eikä oikeastaan välitäkään onko siellä karvaa vai ei ;)



Pimeässä peiton alla lauantaisin saunan jälkeen... *lmao*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

pete

Posts: 127

#439 • • pete Räntämäen Lataamo
too true :( Tosin ehkä joskus sunnuntaisin ja ilman peittoa ;)

--
Peace Love Unity Respect

typo

Posts: 685

#440 • • typo Testaaja
Jalkoväli on trimmattu, mut kainalot ajeltu 8)

.pi.

--
.psychedelicious.