Oletko posliini vai et?

604 posts, 31 pages, 402,123 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#381 • • Aziz Combat Fighter

inka:
---


Whoa! Vihdoinkin tällanenki tapaus :D Alatsä mun klubihutsux?

---


Tottahan toki! Mut vaan jos saan eka mitata rintasi karvapitoisuuden..



Jotain Tom Jonesin ja Mammutin välimaastosta! Mut mun pitää eka kysyy lupa *vink*
Velh05

Posts: 51

#383 • • Velh05 Vandaali joka suhteessa
Ihanan Demiä *plur*
[/quote]



*muhaha*

--
"Eiku joo joo! Tähän vaa. Ei täst ketää mee!"

flygirl

Posts: 21

#384 • • flygirl
Always and forever!
aivastus

Posts: 499

#385 • • aivastus Ärsyttävä
Äänestin. Ketään kuitenkaan kiinnosta, että mitä äänestin, joten jätän kertomatta *muhaha*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Rosah

Posts: 107

#386 • • Rosah Pikkuruinen Psykopaatti
*hih* posliini sen olla pitää...*hih*
Kolera

Posts: 4,256

#387 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

inka:
Ei miehet saa ajaa kainalokarvoja! piste!


Oikein! Kainalokarvojen ajelu lisää rintasyöpäriskiä *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

mollamaya

Posts: 22

#388 • • mollamaya cutiesaurus
Kanna minut metsään apinamies. *sydän*
QPS

Posts: 50

#389 • • QPS Kiksulord

Kolera:
---
inka:
Ei miehet saa ajaa kainalokarvoja! piste!

---

Oikein! Kainalokarvojen ajelu lisää rintasyöpäriskiä *hih*



Kyllä!

--
Music is not a hobby, it's lifestyle...

Hotblood

Posts: 387

#390 • • Hotblood

jUSSi:
Ihanan Demiä *plur*



Elämä on...

*nauru*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

remotion

Posts: 5,283

#392 • • remotion nostatus guru

Kolera:
---
inka:
Ei miehet saa ajaa kainalokarvoja! piste!

---

Oikein! Kainalokarvojen ajelu lisää rintasyöpäriskiä *hih*



Perusteluja?
Verano

Posts: 4,649

#393 • • Verano Merituuli
aika paljon esim salilla/ aerobicissa käydessä näkee luonnonlapsia, toisaalta arvostan kyllä niitä joita ei trimmaaminen kiinnosta, eivätkä sitten ala kenenkään muun takia sheivailemaan. vaikka voihan sitä tietenki tehdä jonkun muun elämän mukavammaksi ihan ystävällisyyttään. ja mulla ainakin ihan omankin.

osalla tytöistä näyttää myös olevan säärten ja kainaloiden sheivaaminen aika heikoissa kantimissa.

mikä naiselle joululahjaksi -threadiin viitaten niin ainakin mulle loistava lahja olisi lahjakortti jolla pääsisi polttamaan karvat lopullisesti pois =)
ei kyllä ole lahja ihan halvimmasta päästä :(
remotion

Posts: 5,283

#394 • • remotion nostatus guru

Verano:
mikä naiselle joululahjaksi -threadiin viitaten niin ainakin mulle loistava lahja olisi lahjakortti jolla pääsisi polttamaan karvat lopullisesti pois =)
ei kyllä ole lahja ihan halvimmasta päästä :(



mut eiks se ois aika tylsää olla loppu elämä ilman tukkaa ja silmäripsiä ja kulmakarvoja?
Mä voin kyl tehdä sulle semmosen mut se sit sattuu...ja maksaa... se napalmi...
Verano

Posts: 4,649

#395 • • Verano Merituuli
kiitos! etenkin tosta parrasta ois kiva päästä eroon.
DiamonDie

Posts: 676

#396 • • DiamonDie mediahippi
Ilmeisesti kainaloiden ajelu ei välttämättä ole hyvä idea jos on heikentynyt immuunijärjestelmä. Pari kuukautta sitten sain tulehtuneen imusolmukkeen kainaloon, oli muuten kipeä eikä mikään ihan viaton vaiva. Pahimmillaan nuo leikataan pois (ja se kuulemma todellakin sattuu!) ja lisäksi imusuonistoon leviävät bakteerit voivat aiheuttaa "tamponisairauden" TSS:n (toxic shock syndrome). Olin pitkään ajelamatta, paransin hygieniaa yms, mutta nyt tulehtui toinen imusolmuke samasta kainalosta. Tiedä viitsiikö terveyttä tuollaisen takia riskeerata. Ajatus kiksukarvakainaloista ei kyllä houkuta. Pitäisi kai hommata jotain mömmöä, mutta herkkäihoisena sekin epäilyttää. Olkaa varovaisia ajelemisen kanssa. On niitä imusolmukkeita muissakin paikoissa.
display23

Posts: 3,069

#397 • • display23
tottakai! slicksit rokkaa!
Tanemann

Posts: 56

#398 • • Tanemann
Karvat on saatanasta! Tosin oon sen verran laiska, etten näin sinkkuna jaksa ajella kaikkia turhia karvoja pois...
sbw

Posts: 42

#399 • • sbw
Kyllä karvat on saatanasta, ainakin väärissä paikoissa.. Mut pitäähän sitä vähä trimmailla, kun ei koskaan tiedä millon iskee tilanne päälle.
darkfr

Posts: 232

#400 • • darkfr d:play
ei oikein tosimies ajatusmaailma kiehdo ja kainalokarvat ajan. immuunijärjestelmä nyt joka tapauksessa on todistettavasti mutu tuntumalta kondiksessa. sitäpaitsi mun kainalot hikoilee enemmän jos pidän kainalokarvoja, roll-on ei toimi ja sit jos antaa hien pinttyä niin se se vasta onkin hienoa.

eli oman elämäni helpottamiseks ja mukavuuden lisäks pidän karvastatuksestani huolta. (paitsi hiuksista)

--
4/4