Oletko posliini vai et?

604 posts, 31 pages, 402,120 views

[Nuclear]

Posts: 5,855

#161 • • [Nuclear] el aprendiz
OT!

J-Tone:
Niin muakin. Mutta eniten mua huvittaa ne pikkuset supermiehet, jotka ei tajua mistä on kyse ja jotka alkavat urputtamaan ihmisistä, joita ei edes ole olemassa :D


Aaaa, tää olikin joku INSIDE juttu, sori, poistun taka vasemmalle. *justjoo*

Voi kulta pieni, yritä vaan olla välittämättä muiden mielipiteistä ja jatka keskustelua niin kuin itse näet parhaaksi. Et sä mua voi estää seuraamasta ja naureskelemasta sivusta :)


No säpäs lähennyt helposti ku oon jo kultas, kiitti kohteliaisuudesta. En mä sua voikaan estää eikä oo siihen tarvis, uskoisin et sen verran löytyis sitä tervettä järkeäkin herralta. Saanen vaan kysyä et miks tätä topikkia pitäis viedä raiteiltaan?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#162 • • [Nuclear] el aprendiz

J-Tone:
Ai tää olikin vakava aihe. Excuse me..


Eiku joo, tää pitäis pitää sellasena et keskustellaan siitä et voiks tästä asiasta puhua vai ei.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#163 • • [Nuclear] el aprendiz

a:
Anteeks joo! Se onks pöksyis posliini, viiva, kiitorata vai tuhero on oikeesti Elämän Ja Kuoleman Kysymys(tm) .)


Joo on, oon niin tosikko ettei vitsiä voi lyödä pöytään yhtään! Mun mielestä vaan topikki ku topikki tulee suht turhaks jos sitä ”ei täst voi puhua”-paskaa aletaan jauhaa monta sivua, vai?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#164 • • [Nuclear] el aprendiz

J-Tone:
Tätä mun tervettä järkeähän mä tässä olen koittanut todistellakin ;)
Ei tätä ole syytä viedä raiteiltaan. Kuten sanottua, varsin kiinnostava aihe.


Niin, jos nyt nää INSIDE-läpät ja ”ei täst voi keskustella”-höpinät loppuis, niin ois jo hyvä alku...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#165 • • [Nuclear] el aprendiz

J-Tone:
Varmaan kannattais sunkin jättää se seuraava viesti kirjoittamatta, jos se ei käsittele aihetta ;)


Eiku hei, tää on kivaa höpötellä niitä näitä! *vink*

Ouver and aut.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Riku

Posts: 3,187

#166 • • Riku The Little Prince
Muahahaha :D Mä en sentään oo ainoa joka saa täysin turhista asioista hirveää inttämistä ja jankkaamista aikaan. Please, continue, mä meen pistää popcornit mikroon.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Howdy

Posts: 7,955

#167 • • Howdy Oldie

pHaze:
Muahahaha :D Mä en sentään oo ainoa joka saa täysin turhista asioista hirveää inttämistä ja jankkaamista aikaan. Please, continue, mä meen pistää popcornit mikroon.



Niin .. mutta oletko posliini vai et *iloinen*

--
Käpy vailla vertaa

keisha

Posts: 1,394

#169 • • keisha bullet with butterfly wings
tän topikin teemabiisiksi sopis mobyn porcelain*nauru*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Howdy

Posts: 7,955

#171 • • Howdy Oldie

Nancy:
---
Dives:


Oliks toi tarjous?

[muokattu 22.4.2004 04:08]

---


Ehkä enemmäninki heitto kuin tarjous. Mun karvani/karvattomuuteni kuuluu vain minulle ja asianomaisille. Ei oo mitään haluja sitä alkaa kailottaan netissä enkä ymmärrä miksi toiset niin tekevät...*ding* onks se sit niin hienoo et jengi tietää et ootko posliini/trimmattu/ vai puska...*justjoo*



Taidan olla hyvin pitkälti samaa mieltä *joo*

--
Käpy vailla vertaa

vaavu

Posts: 1,324

#172 • • vaavu vara-vana
Mut edelleenkään kukaan ei ole suostunut kertomaan vinkkejä niistä vahalaaduista. :(

Ja ei, tässä asiassa ei tarvitse kokea intimiteettiänsä loukatuksi, voihan sitä vahalla poistaa erinäisiä muitakin karvoja kehosta, jos siltä tuntuu.
vaavu

Posts: 1,324

#173 • • vaavu vara-vana
Syytän teitä kaikkia sitten kun olen käynyt summamutikassa ostamassa jonkun vahan eikä se toimikaan kunnolla. Niih! ;)
typ0

Posts: 1,892

#174 • • typ0 syntax error
yhdyn taysin vaavuun kertokaa nyt niita vinkkeja =)
nimim. pallit ruvella by gillette

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Riku

Posts: 3,187

#175 • • Riku The Little Prince

Howdy:
Niin .. mutta oletko posliini vai et *iloinen*

That's for me to know and you to find out :D

--
Kyseenalaista aina kaikki.

KT

Posts: 51

#176 • • KT

typ0:
---
William-78:
Jaa, näist on hyvä tehä yhteenveto....lataa tän ja ton sinkkupalstan accessiin, ni on oikein tietokanta vapaista kissoista joilla hmmn....*hih*

Tehäänkö viellä palstat lempi asennot, ja puhelin numerot niin kaikki valmiina?
*aplodit*

[muokattu 5.4.2004 21:38]


Eikös muute oliski hyvä juttu, jos häpykarva(ttomuus) yhdistäis pari yksinäistä klubbailijaa? Jos vielä löytys muutaki yhteistä, niin siinä oliski lasten lapsille kertomista, kuinka kynityt pallit ja kiitorata kohtas. *vink*

T-rex

Posts: 262

#177 • • T-rex ku(i)va tomaatti

vaavu:
Mut edelleenkään kukaan ei ole suostunut kertomaan vinkkejä niistä vahalaaduista. :(



Minä olen ainakin havainnut veet-kylmävahaliuskat, jotka on tarkoitettu kasvoille ja bikinirajalle,hyviksi. Ei hirvittävästi satu eikä tule pitkään iholle punoitusta, kun vetää ne liuskat ihon suuntaisesti irti.

Ollos hyvä *hymy* .

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

workunit

Posts: 261

#178 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi

vaavu:
Syytän teitä kaikkia sitten kun olen käynyt summamutikassa ostamassa jonkun vahan eikä se toimikaan kunnolla. Niih! ;)



Käy ostaa veetin kylmävahaa, se toimii hyvin *vink*. Jos haluat vahailla enemmän, niin kuumavaha on kans toimiva vaihtoehto. Bodyshopista purkki kyytiin ja kokeilemaan. Kuumavahan kanssa saa vain olla äärettömän varovainen ja kaiken lisäks sillä vahaaminen ei oo siisteintä puuhaa. Tosin sen erittäin hyvä puoli on riittoisuus verrattuna muutamaan kylmävahaliuskaan, jotka ainakin mun mielestä on turhan kalliita.

Muutama tuttu on käyttäny jotain karvanpoistogeelejä ja tuloksena ollut aika mehukas ihottuma, niihin en uskalla itse koskea.

[muokattu 26.4.2004 15:26]
flygfisk

Posts: 327

#179 • • flygfisk
Muutto meneillään, niin täytyy todeta, että posliiniastioita kyllä löytyy. Olenko näin ollen posliini *täh*
*ding*
Sella

Posts: 107

#180 • • Sella sellanen

T-rex-orava:

Minä olen ainakin havainnut veet-kylmävahaliuskat, jotka on tarkoitettu kasvoille ja bikinirajalle,hyviksi. Ei hirvittävästi satu eikä tule pitkään iholle punoitusta, kun vetää ne liuskat ihon suuntaisesti irti.

Ollos hyvä *hymy* .



Oioioi!!! *eiei* Sattuu sattuu ja pistää pimpan näppylälle...*uuh*
Mut kiva jos muilla toimii...