Oletko posliini vai et?

604 posts, 31 pages, 402,114 views

T-mu

Posts: 2,980

#141 • • T-mu Läskimooses
<sovinismiä>
Petipuuhat on kyl sama ku käyttäis orimattilalaisvalmisteista runkkausrukkasta mikäli pimazulla on alapäässä jotain ylimäärästä (esim. retiisejä, näppylöitä, pimpsankarvoja)
Vielä kertaallee sanottakoon tämä legendaarinen lause liha on pilalla jos siitä kasvaa karvaa, ei millään pahalla tytöt.
</sovinismiä>
Avatar
#142 • • Nancy Guest
come and find out...*pahis**nauru*
Dives

Posts: 536

#143 • • Dives I see the light

T-mu:
<sovinismiä>
Petipuuhat on kyl sama ku käyttäis orimattilalaisvalmisteista runkkausrukkasta mikäli pimazulla on alapäässä jotain ylimäärästä (esim. retiisejä, näppylöitä, pimpsankarvoja)
Vielä kertaallee sanottakoon tämä legendaarinen lause liha on pilalla jos siitä kasvaa karvaa, ei millään pahalla tytöt.
</sovinismiä>



totta

Nancy
come and find out...



Oliks toi tarjous?

[muokattu 22.4.2004 04:08]
Avatar
#144 • • Nancy Guest

Dives:


Oliks toi tarjous?

[muokattu 22.4.2004 04:08]



Ehkä enemmäninki heitto kuin tarjous. Mun karvani/karvattomuuteni kuuluu vain minulle ja asianomaisille. Ei oo mitään haluja sitä alkaa kailottaan netissä enkä ymmärrä miksi toiset niin tekevät...*ding* onks se sit niin hienoo et jengi tietää et ootko posliini/trimmattu/ vai puska...*justjoo*
nomic

Posts: 4,120

#145 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Progress:
puolix...*hih*


kumpi puoli? *justjoo* ... *eiei*
Avatar
#146 • • Nancy Guest

a:
---
Mut tämäpä onkin se erityisen mielenkiintonen asia. Miksi tunnistettavissa olevat ihmiset haluavat välttämättä paljastaa häpykarvotuksensa laatua julkisesti.

Toisaalta, miksi toisilla ihmisillä on välttämätön tarve paljastaa julkisesti, etteivät halua paljastaa häpykarvotuksensa laatua .) Vähän ku kävelisit paikalliseen seminaariin ja menisit ständille kuuluttaa ”En muuten aio osallistua, kai kaikki huomas? Huomasko? Toivon mukaan huomas. Keskustellaanpa vähän vielä siitä etten mä aio osallstua seminaariin!” .)



Arvelinki että tekstini tulee mahdollisesti aiheuttamaan mielipahaa joillekkin. Mut en voinnu vastustaa kiusausta....*pahis* en kuitenkaan kutsuisi sitä välttämättömäksi tarpeeksi, kunhan halusin vaan tuoda korteni kekoon tavalla tai toisella... Karvakeskustelu jatkukoon... *nauru*
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#147 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

a:
---
Lene:
Hulluilla halvat huvit, idiooteilla ilmaiset. *vink*

---


Jaa paljos sunkaltanen tekoälykkö sit tyypillisesti velottaa .)



Tässähän on jo melkein reality TV:n piirteitä *iloinen**piis* Tää ei vaan ole niin katsojaystävällistä kun vastaksia joutuu odottamaan 5-15 minuuttia, ellei jopa kauemminkin *nukkuu*

[muokattu 23.4.2004 19:32]
Avatar
#148 • • ALIEN Guest
miks ei ole sänki vaihtoehtoa laitettu.. *hih*
Timmo

Posts: 657

#149 • • Timmo

J-Tone:Voihan toki. Jatkakaa ihmeessä :)

Mähän voisin alkaa vaikka ylläpitämään sivustoa tai painamaan mainoslehtisiä, mihin olisi liitettynä kaikkien paljastaneiden nimet, valokuvat ja mahdollisesti jopa yhteystiedot. Näitä lehtisiä voisi sitten jakaa talkoovoimin suoramarkkinointina koteihin.

[muokattu 24.4.2004 00:54]



Mä ainakin trimmaan ja sheivailen aina ku mahdollisuus. Samalla voit kertoa maailmalle, että olen myös niellyt oman lastini runkkaamisen jälkeen...

Pääsenkö mainoslehtiseen kuvaan? *sydän*

--
Elämä On Raato

Riku

Posts: 3,187

#150 • • Riku The Little Prince

a:
---
Lene:
Hulluilla halvat huvit, idiooteilla ilmaiset. *vink*

---


Jaa paljos sunkaltanen tekoälykkö sit tyypillisesti velottaa .)

Muah, täällä on selkeesti jo rakkautta ilmassa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Timmo

Posts: 657

#151 • • Timmo
Hieman suolaiselle. Sitä paitsi tässä maailmassa tosikkoja on jo niin paljon, että pahaa tekee...

Sitä paitsi, voin kertoa etten ole ainoa joka näin on tehnyt...Saadaan ehkä sarja pystyyn. *jiihaa*

--
Elämä On Raato

UzU

Posts: 2,361

#152 • • UzU [33100]

J-Tone:
Vaikkakin jälkimmäinen paljastus tuli hieman yllättäen ja väärään aiheeseen, on se silti ehdottomasti eteenpäin kertomisen arvoinen. Sen verran kovasta kamasta on nyt kyse, että tälle melkeinpä pitäisi jo saada tv-aikaa. Mielelläni näkisin lähiomaistesi ilmeen, kun istut kullatussa tuolissa kertomassa koko Suomelle (ja miksei myös muulle maailmalle) miltä sun oma siemenneste maistuu suussasi.


*reps*
Kiva tulla aamulla töistä ja ensimmäisenä repeillä tälle :D
ella_

Posts: 1,329

#153 • • ella_
heitetäänpä nyt oma lusikka tähän soppaan. en tajua a) miksi kukaan haluaa omasta karvoituksestaan/karvattomuudestaan kertoa ja b) miksi ketään kiinnostaa toisen karvat
mutta.. tapansa kullakin, sana on vapaa ja kertokaa ketkä haluatte :) itse kyllä pidän jotenkin näitä juttuja sen verran henkilökohtaisina, että en mielellään niitä julista.
eri asia onkin sitten puhua karvojenpoistosta objektiivisesti.

--
Elementary, my dear.

ella_

Posts: 1,329

#154 • • ella_

Lene:

Nih, päästään laajempaan aihepiiriin. Miksi ihmiset ylipäänsä kertovat itseään koskevista asioistaan oli kyseessä sitten mikä aihe tahansa? Hyi hyi sellaisia ihmisiä. Häpeäisivät. *hahjust* Pitäkää kaikki itsellänne älkääkä kertoko kenellekään yhtään mitään. Thou shall be saved! Ei sentäs shaved! *nauru*

[muokattu 24.4.2004 10:22]



jaahas. ihme läppää. vedä vähän syvemmälle se herne vielä nenään jos on niin kova tarve perustella että juuri oma mielipiteesi on se oikea. puhuin siis vaan omasta puolestani sillä kirjoituksellani. ja ITSELLÄNI on se periaate että en viitsi välttämättä julkisesti kailottaa asioista mitkä eivät ole muutenkaan näkyvillä. läheisille sit voikin jutella ykistyisemmistä asioista.

--
Elementary, my dear.

T-mu

Posts: 2,980

#155 • • T-mu Läskimooses
Jos tämä topikki ahistaa, niin ei sitä tartte lukea.*igor*
Luulisin että tämä on yksi niistä aiheista mihin kommentoiminen / kantaaottaminen on täysin jokaisen henkilön oman harkinnanvarainen asia. Eiköhän näiden asioiden puhuminen foorumilla lähde 100% henkilön omasta halusta tuoda itteään esille.
ella_

Posts: 1,329

#156 • • ella_

T-mu:
Jos tämä topikki ahistaa, niin ei sitä tartte lukea.*igor*
Luulisin että tämä on yksi niistä aiheista mihin kommentoiminen / kantaaottaminen on täysin jokaisen henkilön oman harkinnanvarainen asia. Eiköhän näiden asioiden puhuminen foorumilla lähde 100% henkilön omasta halusta tuoda itteään esille.



niin, ja kantaa ottamista on myös kertoa, että päättää olla kertomatta. siitähän tässä eräät juuri sen herneen nenäänsä vetivät (ei siis tietääkseni siitä, että joku omista karvoistaan kertoi)

--
Elementary, my dear.

ella_

Posts: 1,329

#157 • • ella_
turha sun on niitä pussillisia mulle antaa, sulla niillä on enemmän käyttöä *vink*

--
Elementary, my dear.

Kolera

Posts: 4,256

#158 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

J-Tone:
---
Timmo:
Mä ainakin trimmaan ja sheivailen aina ku mahdollisuus. Samalla voit kertoa maailmalle, että olen myös niellyt oman lastini runkkaamisen jälkeen...

---

Vaikkakin jälkimmäinen paljastus tuli hieman yllättäen ja väärään aiheeseen, on se silti ehdottomasti eteenpäin kertomisen arvoinen. Sen verran kovasta kamasta on nyt kyse, että tälle melkeinpä pitäisi jo saada tv-aikaa. Mielelläni näkisin lähiomaistesi ilmeen, kun istut kullatussa tuolissa kertomassa koko Suomelle (ja miksei myös muulle maailmalle) miltä sun oma siemenneste maistuu suussasi.


Siitähän tulis oikee guru niinkö Ior bock.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

[Nuclear]

Posts: 5,855

#159 • • [Nuclear] el aprendiz
OT!

Mua taas huvittaa niin yli kaiken nää sankarit, jotka tulee johonkin topikkiin sanomaan ettei tästä asiasta saa keskustella/keskusteleminen on ihan turhaa. Jos nyt kun jos kun tässä tuli aiheeksi se, että ei noin yksityisistä asioista pitäis keskustella, niin jokainenhan vetää sen rajan itse mikä on ”niin yksityistä” ettei siitä sovi keskustella. Jos nyt nää karvoja kertovien ihmisten disauttelijat jatkais matkaa johonkin sellaseen topikkiin missä on sovelias aihe, niin pääsis tääkin topikki jatkaa omassa uomassaan.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#160 • • [Nuclear] el aprendiz

a:
Ei kukaan oo niin sanonu, täähän on hupaisin ketju koko palvelussa ku mä niin tykkään pimppi- ja pippeliläpästä pissa- ja kakkaläpän ohella :)


Kaikki topikithan kannattaa lyödä läpäks et saadaan kaikki teho irti!

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku