diezel:
---
Ana:
Sori vaan kuule kiiltokuvapoju, mut mä en tehny puberteetti-iässä mitään monivalintakyssäriä et kasvatanko rintakarvat vai en. Jos mä ajelisin häppärit veke, se ois päälaen lisäks ainoo karvaton kohta mussa, ja se ois jo aika raffia katteltavaa. Sellanen silee kolmio kaiken tän miehisyyden keskellä. No thanks :)=
---
Kiiltokuvapoju? :D
No en ollut mielestäni vaatimassa karvanajoa kaikille pakolliseksi, ihmetytti vain eräitten ihmisten aika negatiivinen suhtautuminen asiaan. Itselleni kyseessä on ainakin oman hygienian hoito siinä missä hampaidenpesu tai niiden parin haivenen nyppiminen leuasta :)
Jos tämä oli suunnattu minulle aikaisemman kommenttini perusteella, niin kuusistoon päräytetään ja lujasti. Se mitä alkuperäisellä kommentillani A:n (oletetusta) karvaisuudesta tarkoitin, oli se, että miehen, jolla on vankahko karvoitus ylä/alavartalossaan, on vähän koomista mennä ajelemaan kokonaan vex genitaalialueensa karvoitusta, jos vatsan/rintakehän/reisien alueella kasvaa karvaa enemmän kuin reippaasti. Tärkeintä lienee tasapainoinen kokonaisuus. Itseäni ainakaan ei pahemmin kiehdo ajatus totaalisesta posliinina hillumisesta, koska tuota tuheroa on siunaantunut etupuoliseen ylävartaloon sen verran paljon, ettei sitä jaksa ajella vex. Besides, chicks dig it.
Mutta jos esimerkiksi itselläni ei karvat karvaisi, niin loogisuuden ja johdonmukaisuuden nimissä varmaan ajelisin genitaalialueenkin kaljuksi. Faktahan on että dikki näyttää isommalta ilman ympäröivää karvoitusta.
... ja itselleni genitaalialueiden karvoitusta huomattavasti suurempi kammotus on kainalokarvat. Jeesusmariajeesusristus kuinka kuvottava keksintö luontoäidiltä. Niiden ajamattomuus miesten keskuudessa minua vasta kummastuttaakin.