Oletko posliini vai et?

604 posts, 31 pages, 402,154 views

Lincra

Posts: 181

#501 • • Lincra Se Baarimikotar
kyllä on trimmattava itseään, että on edes jostain kohtaa hyvännäkönen! *iloinen*

--
Kyllä minä nimiä muistan, mutta en kenen ne on

Skenemursu

Posts: 1,568

#503 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
mun mielestä ehkä sellainen pikkukuvio siinä päällä on ihan jees. esim olen nähnyt tutuilla sellaisen pikkunuolen alaspäin ja sitten sydämmen kuvion ne oli mageita, vielä kun ne sais vilkkuun *sydän* mutta ei sitä liikaa vaadi kyllä ihan ilman karvojakin käy *joo*

mutta niinkuin aikoinaan kuuluisa suomalainen "sikaduo" laului

"Kun karva tarttuu kieleen niin hommat menee pieleen" eli tietty onhan se vähintäänkin kohteliasta ajaa ne pois jos olettaa että joku haluaa tutustua lähemmin siihen "passport to heaven" paikkaan.
Muhvi-

Posts: 303

#504 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
"Siisti kolmio". *nauru*

--
It was once my life - it was my life at one time.

Waakku

Posts: 158

#506 • • Waakku
Siis millainen se miehen trimmaus "pitää" olla. Mulle on nyt tullut kauhea addiktio ajella karvoja, mutta posliini ei nyt vielä ole se juttu, mutta toi trimmaus. Siis joku parinsormen levys vai mitä tarkoitatte?

--
- ? -

Jusuplussa

Posts: 1,292

#507 • • Jusuplussa UG-///
En oo ikinä ajanu karvoja _mistään_
Avatar
#508 • • candyraver Guest

yusu, 10.9.2005 23:24:
En oo ikinä ajanu karvoja _mistään_



au naturel is the only right way*vink**lmao*
Jago

Posts: 4,039

#509 • • Jago un-trained monkee
jätkä ja trimmaan

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Yoni

Posts: 440

#510 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Olin posliini, mut sitte lopahdin enkä jaksanu enää hoitaa sitä! *hymy*

Joten kasvatin itelleni kurren tonne haaroväliin!
Avatar
#511 • • . Guest
Lähes.. eli reilusti trimmattu*iloinen*
Optik

Posts: 1,691

#513 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Karvoja ei tueta!!! *grr*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#514 • • Kon-tiki The Unsinkable
Pitää muistaa, että joillakin on karvankasvu luonnostaan sen verran vähäistä, että heille riittää kun napsaisevat huomatessaan pois yhden tai pari muista eksynyttä alapää- tai esim. kulmakarvaa. En ole tehnyt empiiristä tutkimusta aiheesta, mutta olettaisin että vähäkarvaisuus on tavallista tavallisempaa Suomessa.

Mutta parturiin kun vaan jaksais.
Pätkis

Posts: 1,038

#515 • • Edited Pätkis Pikkis

Kon-tiki, 20.10.2005 13:31:
Pitää muistaa, että joillakin on karvankasvu luonnostaan sen verran vähäistä, että heille riittää kun napsaisevat huomatessaan pois yhden tai pari muista eksynyttä alapää- tai esim. kulmakarvaa.


Ja joillain, joilla on toisinpäin, saattaa olla toisinaan muutakin mietittävää kuin aamuin-illoin suoritettava höylääminen / säännöllinen vahaus (silloinkin täytyy ensin kasvattaa jonkinlainen sänki, johon vaha tarttuu). Ei sikäli ettei parturointi olisi pop, mutta ihme vouhotusta ehdottomasta posliinista...

"Kulta, harrastan seksiä kanssasi vain joka toinen päivä, jolloin ihosi on toipunut edellisestä höyläyksestä, on näpytön ja uudelleenajeltuna ehdottoman sileä."

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Optik

Posts: 1,691

#516 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Pygmi, 20.10.2005 13:41:
---
"Kulta, harrastan seksiä kanssasi vain joka toinen päivä, jolloin ihosi on toipunut edellisestä höyläyksestä, on näpytön ja uudelleenajeltuna ehdottoman sileä."



Ai teillä nihkeillään vielä estetiikastakin? *ding**hih*

Mulle riittää se, että kun nuolee mattoa, ni ei tuppaa ne karvat suuhun ja ei tarvitse töpeksiä niitä pois kesken aktin. *hih*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#517 • • Kon-tiki The Unsinkable

Pygmi,
ihme vouhotusta ehdottomasta posliinista...



Niin on.
*KittenGirl*

Posts: 58

#518 • • *KittenGirl*
mitäs jos on muuten posliini mut sit on edessä hieman ns. koristetta? esim pieni kolmio tms..
oli pakko jättää kun ei oikeen kiinnosta tuo äidin mielipide jos samaan saunaan mennään. *nauru*
Miksan

Posts: 1,464

#519 • • Miksan

*KittenGirl*, 25.1.2006 12:05:
mitäs jos on muuten posliini mut sit on edessä hieman ns. koristetta? esim pieni kolmio tms..
oli pakko jättää kun ei oikeen kiinnosta tuo äidin mielipide jos samaan saunaan mennään. *nauru*


Mä ainaki tykkään pienestä koristelusta paljo enemmän ku ihan paljaast*Joo*
Twist

Posts: 925

#520 • • Twist Team Kemuttajat

*KittenGirl*, 25.1.2006 12:05:
mitäs jos on muuten posliini mut sit on edessä hieman ns. koristetta? esim pieni kolmio tms..
oli pakko jättää kun ei oikeen kiinnosta tuo äidin mielipide jos samaan saunaan mennään. *nauru*


Kuulostaa hyvältä!*kuolaa*