604 posts, 31 pages, 410,031 views
purrr-:
Musta miehilläkään ei pitäis olla karvoja kaulan alapuolella.
Kyllä, kuulitte pojat oikein, ajakaas ne kainalokarvatkin pois.
purrr-:
Musta miehilläkään ei pitäis olla karvoja kaulan alapuolella.
Kyllä, kuulitte pojat oikein, ajakaas ne kainalokarvatkin pois.
Viola81:
Yks juttu on aina mua ihmetyttänyt..Miehet vaatii usein trimmattua tai jopa posliinia naisilta, mut mitä niiltä iteltään housuista paljastuukaan..Karsea viidakko mistä itse asian löytää vasta pitkällisen etsimisen jälkeen..!
Mä en vaadi mieheltä posliinia, mutta siistikää nyt edes vähän..herran jumala!!! Mikään ei ole niin ällöä ku karvaset pallit!!! Ja joku täällä jo mainitsikin, et muistakaa hyvät miehet, et ilman karvoja tai vähemmällä karvoituksella se teidän veitikkakin näyttää suuremmalta!!
Itselläni pidän hyvin niukaksi trimmattua viirua.. Mun mielestä se on just hyvä..En mäkään ehkä ihan koko posliini linjalle lähtis..se on vähän hassun näköinen..
Jaahas..olen taas puhunut!!
[muokattu 5.4.2004 20:18]
La Petite:
ja, joo Alien esitteli poslaria kovin innokkaasti
dizzyli:
Sitä veetin karvanpostovoidetta (ei siis vaha) en ainakaan suosittele kellekään, sisältää samoja aineita kuin permanenttiaineet, ei kauheen hyvä juttu iholle, varsinkaan herkimmille alueille.
hequ:
aika perseestä sellanen luonnollisuus, ellei se sitten tarkota sitä, ettei karvat todellakaan kasva :)
a:
SUURI POSLIINITUTKIMUS
William-78:
Jaa, näist on hyvä tehä yhteenveto....lataa tän ja ton sinkkupalstan accessiin, ni on oikein tietokanta vapaista kissoista joilla hmmn....
Tehäänkö viellä palstat lempi asennot, ja puhelin numerot niin kaikki valmiina?
[muokattu 5.4.2004 21:38]