Oletko posliini vai et?

604 posts, 31 pages, 399,512 views

Jahas

Posts: 1,435

#61 • • Jahas

Orfeus:
Trimmattu*joo*



Samoin *hymy*
Orfeus

Posts: 5,872

#62 • • Orfeus

Juki54:
Samoin *hymy*


Jee, samixii*aplodit*
Optik

Posts: 1,691

#63 • • Optik Piikkisika/Outopallo
kokonaan sheivattu *jiihaa*

Karvoja en tue.. Karvainen aromipesä on kyl hirveintä mitä vois kuvitella.. Viiva.. noh, on vielä jotenkin hyväksyttävissä

[muokattu 6.4.2004 17:01]

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#64 • • seagt Guest
NAD-karvanpoistovaha TV-SHOP *piis*... ja lopult ei kasva karvoja enaa missaan ;)

[muokattu 6.4.2004 17:36]
Unik

Posts: 4,117

#65 • • Unik
Posliini on pop *joo*
Karvat on tosiaan vaan tiellä ja yäk *poks*
UzU

Posts: 2,361

#66 • • UzU [33100]
vähempi parempi.
Orfeus

Posts: 5,872

#67 • • Orfeus

Optik:
Viiva.. noh, on vielä jotenkin hyväksyttävissä


Ja miltei sexikästä*justjoo*
ella_

Posts: 1,329

#68 • • ella_

BlueWind:

Ja sitten sheivauksen haittapuoliin: se *itun kutina karvojen kasvaessa takaisin. Allekirjoittaneella on vielä kohtis herkkä iho *igor*



joo se on ihan kiva muurahaispesä. eikä mun iho ainakaan siihen totu.

--
Elementary, my dear.

Homegrove

Posts: 2,102

#69 • • Homegrove Further
Leuan alla oleviin karvoihin en ole koskaan tottunut. Tosin kaikki tyttöystävistäni ovat aina tykänneet karvaisista miehistä, Hassua.

--
Forward thinking house music

W

Posts: 1,049

#70 • • W

BlueWind:
Mä kannatan kanssa sellaista siistiä viivaa >:) Ihan kokonaan karvattomana on.. hmm.. aika lapsekas olo *eiei*

Miehille kannatan trimmausta sopivassa määrin. Olen useammankin kerran saanut kärsiä isosti peniksen varressa kasvavasta sängestä -> Jos sheivaat, pidä se sänki myös kurissa, jos et halua vahingoittaa partneriasi!

Ja sitten sheivauksen haittapuoliin: se *itun kutina karvojen kasvaessa takaisin. Allekirjoittaneella on vielä kohtis herkkä iho *igor*



Terve, tiedätkö että kutisee vain ensimmäisillä kerroilla? parinkerran jälkeen iho tottuu, eikä kutise enää.....ekalla kerralla kun iho menee rikki, sitähän tulee näppylöitäkin! *sars* Mutta pianhan paikat karaistuu....jos ei toimi, älä helkutissa höylää, silloin iho haljoaa kuitenkin vähän aina, ja pakteerit innostuu! Terveys ennen älyttömyyksiä! *hih*
Leppäkerttu

Posts: 225

#71 • • Leppäkerttu
kiksukarvat omasta takaa on kyl aika irstaita*eiei* parempi ilman tai irtokarvat*hih* tuntuu partneristakin paremmalta,sekä jätkästä että muijasta (!!)*jiihaa* mut toisaalt jos ei sheivaa voi lähtee bileisiin ilman housuja*ding* köö!
S-T

Posts: 1,195

#72 • • S-T Pieni

William-78:
Terve, tiedätkö että kutisee vain ensimmäisillä kerroilla? parinkerran jälkeen iho tottuu, eikä kutise enää.....ekalla kerralla kun iho menee rikki, sitähän tulee näppylöitäkin! *sars* Mutta pianhan paikat karaistuu....jos ei toimi, älä helkutissa höylää, silloin iho haljoaa kuitenkin vähän aina, ja pakteerit innostuu! Terveys ennen älyttömyyksiä! *hih*



Mulla ei kyllä ikinä totu _hyvin_. Silloin kun ajelee useammin kutittaa hieman vähemmän.. mutta kutittaa silti *igor*

--
Pieni on kaunista.

kap-pu

Posts: 1,167

#73 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Leppäkerttu:
kiksukarvat omasta takaa on kyl aika irstaita*eiei*



korjaus: kiksukarvat on kyl aika irstaita.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

W

Posts: 1,049

#74 • • W
Bluewind:
Mulla ei kyllä ikinä totu _hyvin_. Silloin kun ajelee useammin kutittaa hieman vähemmän.. mutta kutittaa silti *igor*


Voi pikkuista.....*lohduttel*

[muokattu 6.4.2004 23:31]
Madda

Posts: 650

#75 • • Madda ice-angel

BlueWind:
---
William-78:
Terve, tiedätkö että kutisee vain ensimmäisillä kerroilla? parinkerran jälkeen iho tottuu, eikä kutise enää.....ekalla kerralla kun iho menee rikki, sitähän tulee näppylöitäkin! *sars* Mutta pianhan paikat karaistuu....jos ei toimi, älä helkutissa höylää, silloin iho haljoaa kuitenkin vähän aina, ja pakteerit innostuu! Terveys ennen älyttömyyksiä! *hih*

---


Mulla ei kyllä ikinä totu _hyvin_. Silloin kun ajelee useammin kutittaa hieman vähemmän.. mutta kutittaa silti *igor*



Juuri tämän takia kannattaa käyttää vahaa eikä ”partakonetta” tai vaahtoja...
Karvat pysyy 2-3 viikkoo poissa ja se takasinkasvu ei kutise yhtä pahasti ku ne kasvaa herkempinä takasin..

T: vaha-asiantuntija

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

S-T

Posts: 1,195

#76 • • S-T Pieni
Nyt kun kerran vahauksesta alettiin puhua, niin: Antakaa vinkkejä miten se kannattaa tehdä. Että tulee nättiä jälkeä. *täh*

--
Pieni on kaunista.

Dives

Posts: 536

#77 • • Dives I see the light
vahasta tulee hirveet ihottumat mulla.. ihot ärtyy huolella eteenkin herkät kohdat.. eli ne kaks pikkuveitikkaa.. saa olla vereslihalla oikein kunnolla...
n.

Posts: 599

#78 • • n.
Vahassa on vaan se miinus, että pitää antaa sen karvan kasvaa ”suht pitkäks” ennen kun voi taas uusiks poistaa.

EDIT: itte en oo kyllä käyttänyt vahaa, mutta kait sitäkin pitää kokeilla joskus ihan kokeilemisen vuoks, mutta ihan jonnekin muualle kun dives käyttää... *nauru*

[muokattu 6.4.2004 23:45]
Dacey

Posts: 671

#80 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
nyppiminen vie aikaa, mut takaa hyvän tuloksen.. mulla ainaki iho huutaa armoa jo jos shaverin näkee.. että semmosta.. enempää en kommentoi