604 posts, 31 pages, 410,171 views
BlueWind:
Mä kannatan kanssa sellaista siistiä viivaa >:) Ihan kokonaan karvattomana on.. hmm.. aika lapsekas olo
Miehille kannatan trimmausta sopivassa määrin. Olen useammankin kerran saanut kärsiä isosti peniksen varressa kasvavasta sängestä -> Jos sheivaat, pidä se sänki myös kurissa, jos et halua vahingoittaa partneriasi!
Ja sitten sheivauksen haittapuoliin: se *itun kutina karvojen kasvaessa takaisin. Allekirjoittaneella on vielä kohtis herkkä iho
William-78:
Terve, tiedätkö että kutisee vain ensimmäisillä kerroilla? parinkerran jälkeen iho tottuu, eikä kutise enää.....ekalla kerralla kun iho menee rikki, sitähän tulee näppylöitäkin! Mutta pianhan paikat karaistuu....jos ei toimi, älä helkutissa höylää, silloin iho haljoaa kuitenkin vähän aina, ja pakteerit innostuu! Terveys ennen älyttömyyksiä!
BlueWind:
---
William-78:
Terve, tiedätkö että kutisee vain ensimmäisillä kerroilla? parinkerran jälkeen iho tottuu, eikä kutise enää.....ekalla kerralla kun iho menee rikki, sitähän tulee näppylöitäkin! Mutta pianhan paikat karaistuu....jos ei toimi, älä helkutissa höylää, silloin iho haljoaa kuitenkin vähän aina, ja pakteerit innostuu! Terveys ennen älyttömyyksiä!
---
Mulla ei kyllä ikinä totu _hyvin_. Silloin kun ajelee useammin kutittaa hieman vähemmän.. mutta kutittaa silti