Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 750,832 views

Jusna666

#1321 • • Jusna666 Diablo
Kiloja senku tulee vaan lisää! *jiihaa*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Lyylikki

#1322 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tänään on luvassa vähän kisastudiota, sekä lätkän, että viisujen merkeissä ja studioillessa aina tulee vähän rötväiltyä syömisten ja juomisten kanssa. Kelasin sitte, että käyn parin tunnin pyörälenkillä, niin on edes vähän parempi mieli, mutta kattia kanssa, mähän olen menossa Espooseen studioimaan, niin polokasen pyörällä sinne. On vielä mukavampi polkea, kun on joku päämäärä. About 20 km matkaa, mutta eihän se matka tapa, vaan vauhti, niinku sanos entinen tyttö.

Espooseen yöksi tai huomenna fillaria sieltä hakemaan, niin tulee toinen mokoma siivu tähän vielä. Ai että mä olen fiksu *vink*
UnityF

#1323 • • UnityF joo just se

Timce, 12.5.2007 10:28:

http://www.kalorilaskuri.fi/

Tuo osoittautui hirveen hyväksi, kun itse laskeskelin kulutuksia ja muita saliohjelmaa varten. :)

Tää onkin kiva ja hauska ja innostava ja motivoiva ja jajajajajajajaja...

Elikkäs kiitos *hali*
Tuntu heti jotenkin omalta *joo*
Jago

#1324 • • Jago un-trained monkee
Haluis kovasti oppii syömään oikein että pysyis kroppa kohtuullisessa kunnossa tai mieluummin tietty paranis, mut tuun semmosesta "onks muitakin mausteita kun rasva ja suola??*täh*"-suvusta, ni tuntuu välillä tosi funkyltä syyä jotain mitä ei oo täytetty kyseisillä vitamiineilla.

Jossain vaiheessa perse varmaan kyl levii varmaan aika kivankokoseks. Nyt jo huomaa ettei enää ihan samallalailla kannattais syödä kun teininä*uuh*

Oon yrittäny vähentää jatkuvaa turhan mässyn syömistä ja syödä mieluummin oikeeta ruokaa sen sijaan.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

aaaaaaaa

#1325 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Mä oon lihonu kevään aikana 6 kiloo. Ehkä ihan hyvä koska olin aika laiha ennen. Ja boobsit kasvaa ja peppu pyöristyy*hihu*

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

KooKie

#1326 • • KooKie aka. Petress Pan
Glorious America! Täällä "Healthier Choice" -valmisruoissakin oli friteerattua kanaa. :D Mulla keikkui oma paino siinä ihan normaalissa (165/53), mutta veikkaan, että täältä palataan 165/561:nä takaisin. Olen nähkääs perso ruoalle ja hyvyyksille, niin makeille kuin suolaisillekin ja seurakin syö kahta kauheammin. Ainoa pelastus saattaa olla noi aivan mielettömät lenkkeilymaisemat ja aivan ihana aurinkoinen, mutta viileä keli, jotka oikein kutsuvat juoksemaan.

Saas nähdä pitääkö varata lentokoneesta viereinen paikka mun liikakiloille, kun lennän takaisin kotiin.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

#1327 • • Edited ALIEN Guest
Tänään aamulla 94kg.

Oi nää sipsit ja limut on *Sydän*

Oon syönyt pizzaa, hese-paskaa, sipsiä, karkkia juonut limppaa lähes every day since 98kg ja silti putoo lololol <3
MiMoSa

#1328 • • MiMoSa

ALIEN, 18.5.2007 21:59:
Tänään aamulla 94kg.

Oi nää sipsit ja limut on *Sydän*

Oon syönyt pizzaa, hese-paskaa, sipsiä, karkkia juonut limppaa lähes every day since 98kg ja silti putoo lololol <3

Epistä!*grr*

Bikinikuntoon pitäs päästä joulukuuhun mennessä kun olis tiedossa ulkomaanmatka. Saa nähdä miten käy kun kesä tulee ja jätskit ja terassit houkuttelee.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

KooKie

#1329 • • KooKie aka. Petress Pan

KooKie, 18.5.2007 21:56:
*paino nousee*

*paino laskee*

No mut hei mahtavaa! Tätä rataa kun jatketaan, niin painetaan kummatkin abaut 75kg, kun tuun takaisin! Mun täytyy vain lihota päälle 22kg ja sun laihtua saman verran. It's a deal!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

*hymy*

#1330 • • *hymy*
Tämäkin laiskimus otti vihdoinkin itteään niskasta kii ja alotti jumpan ja salin ( säännöllisestä treenistä kulunut yhtäkkiä 7v!! *whaat* ). Ehkä nää löllöt pikkuhiljaa taas lihakseksi takas muuttuu.. Hyvä fiilis. Mä luulen et ahkera biletys piti mut sutjakkaana 5v *tirsk* .. nyt tuntuu et on tullut lihottua sen viiden vuoden edestä T: *possu*
#1331 • • ALIEN Guest

KooKie, 18.5.2007 22:31:
---
KooKie, 18.5.2007 21:56:
*paino nousee*

---

---
*paino laskee*

---

No mut hei mahtavaa! Tätä rataa kun jatketaan, niin painetaan kummatkin abaut 75kg, kun tuun takaisin! Mun täytyy vain lihota päälle 22kg ja sun laihtua saman verran. It's a deal!

ihanaa on enemmän rakastettavaa <3

taidan tosin itse jäädä siihen 90-93kg. tai siis toivon, ettei tipu liikaa paino. ei oo kivaa, jos tuuli tempaisee puuhun :(
Sand3

#1332 • • Sand3 satuolento
hävetti käydä vaa'alla *uuh* ottaisiko joku multa vastaan viisi kiloa?!?

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Hyzenthlay

#1333 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
50,5kg *joo* rasva% 14.5 sähkömittarilla

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Kolera

#1334 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Hyzenthlay, 27.5.2007 10:27:
50,5kg *joo* rasva% 14.5 sähkömittarilla

RIMPULA!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Kit^

#1336 • • Kit^ ihme höpöttäjä
talvesta tippunu paino yli -5kg ihan puolivahingossa.. liikaa tekemistä ja ajattelemista ni tää tyttö ei oo kerenny syömää eikä oo muistanukaa..

toinen syy voi olla se, et nyt on taas alkanu ehtii treenaa.. treenit *sydän*
ehkä se kesäkunto ei jääkää haaveeks

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Camfer

#1337 • • Camfer
Vanha ja ikuinen painonpudottaja ilmoittautuu taas riveihin..

eli aikaisemmin onnistuin pudottamaan 10kg. jotka sitten paukkui takaisin korkojen kera! *häpeää*

mutta nyt on taas uudet tuulet puhaltelemassa ja on vielä tommonen pikkuinen porkkana vielä ekstrana tässäkin hommassa.

eli tavoite saada -25kg ensi heinäkuuhun mennessä pois ja tyttöystäväni siitä hyvästä ostaisi minulle PS3:sen!!

tässä nyt on pari kk laihdutettu enempi ja vähempi mutta olen saanut 10kg pois painosta. vielä 15kg tarvis poistaa vähintään. hyvällä mallilla voisin sanoa. ruokailu on nyt muuttunut hyvin paljon, vielä syön sitä normaalia kakkaruokaakin mutta pyrin silti enimmäkseen syödä ihan vähäkalorista mutta silti ravitsevaa ruokaa päivisin. lisätään siihen vielä päivittäisit "kuntoilut" isosiskolta ryöstettyyn kuntopyörään ja toivonmukaan saisi vielä isomman kämpän mukana ostettua jonkun toisenlaisen värkin mitä sitten voisi tempoa kotona ihan omassa rauhassa kun lenkkeily jotenkin on niin vaikeaa minulle.

tästä se taas lähtee..
MiMoSa

#1338 • • MiMoSa
Huomenna se alkaa, tiukka kuuri!*joo* Tai no tiukka ja tiukka mut jonkinnäkönen kuitenkin.*hih* Ainakin 5kg pitäis saada pois pääsiäiseen mennessä, mielellään tietty enemmänkin sen jälkeen mut jos ees ton 5 sais nyt alkuun niin hyvä. Vaikeeta se tulee olemaan kun oon perinyt lähes olemattoman aineenvaihdunnan mut jotenkin se on silti tehtävä.*igor* Treenattua tulee melko paljon ja herkkujakaan en hirveästi syö mut nyt pitää jättää ne vähätkin pois. Kaikista pahin on kuiteski se alkoholi ja sen aiheuttamat ongelmat seuraavana päivänä.*pepsodent* Pääsiäisenä Afrikan aurinko kutsuu ja bikinit pitäis pystyä päälleen laittaa, joten tiukat 2.5kk edessä.*hikoil*

--
*tanssittel*

Birgie

#1339 • • Birgie Kikati

MiMoSa, 1.1.2008 20:37:
Huomenna se alkaa, tiukka kuuri!*joo* Tai no tiukka ja tiukka mut jonkinnäkönen kuitenkin.*hih* Ainakin 5kg pitäis saada pois pääsiäiseen mennessä, mielellään tietty enemmänkin sen jälkeen mut jos ees ton 5 sais nyt alkuun niin hyvä. Vaikeeta se tulee olemaan kun oon perinyt lähes olemattoman aineenvaihdunnan mut jotenkin se on silti tehtävä.*igor* Treenattua tulee melko paljon ja herkkujakaan en hirveästi syö mut nyt pitää jättää ne vähätkin pois. Kaikista pahin on kuiteski se alkoholi ja sen aiheuttamat ongelmat seuraavana päivänä.*pepsodent* Pääsiäisenä Afrikan aurinko kutsuu ja bikinit pitäis pystyä päälleen laittaa, joten tiukat 2.5kk edessä.*hikoil*

Eiks pääsiäinen oo huhtikuussa? *ding*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

MiMoSa

#1340 • • MiMoSa

Birgie, 1.1.2008 20:51:
Eiks pääsiäinen oo huhtikuussa? *ding*

Tänä vuonna pääsiäinen on maaliskuun lopussa, 21.-24.3.. Lehdessä luki, et nyt on muistaakseni päivää vaille aikaisin ajankohta, millon se voi olla.

--
*tanssittel*