1,827 posts, 92 pages, 749,950 views
GoA:
Ja itsekin aloitin nyt pienen dietin, alko maha paisumaan liikaa omaan makuun, dietilä aion pitää hiilarit kohtuu alhasina ja vetää enemmänkin proteiineja ja rasvaa.
remotion:
---
GoA:
Ja itsekin aloitin nyt pienen dietin, alko maha paisumaan liikaa omaan makuun, dietilä aion pitää hiilarit kohtuu alhasina ja vetää enemmänkin proteiineja ja rasvaa.
---
Älä hyvä ihminen poista hiilareita ja korvaa rasvalla. eläinrasva on ain pahasta ja nopeat hiilarit kuten sokeri, sensijaan hyvää tekee syödä kohtuullisesti kasvisrasvaa hiilareista taas kannattaa syödä niitä hitaastipalavia.
[Nuclear]:
Mä en oo kyllä oikein ikinä ymmärtäny lisäravinteiden käyttäjiä, omasta mielestäni homma menee sillon liian totiseksi ja ainoa liikunnan päämäärä on vain näyttää paremmalta sen sijaan, että siitä tulisi myös hyvä fiilis (vai tuleeko se ravinteita käyttävillä sitten siitä, että näyttää paremmalta?). Ne ketkä noita mömmöjä käyttää niin oisin kiinnostunu teijän mielipiteistä tästä asiasta. Kait sitä itekin vois joskus kokeilla ja kattoa onko omat ajatukset ihan vain mielikuvituksen tuotetta...
[Nuclear]:
Mä en oo kyllä oikein ikinä ymmärtäny lisäravinteiden käyttäjiä, omasta mielestäni homma menee sillon liian totiseksi ja ainoa liikunnan päämäärä on vain näyttää paremmalta sen sijaan, että siitä tulisi myös hyvä fiilis (vai tuleeko se ravinteita käyttävillä sitten siitä, että näyttää paremmalta?). Ne ketkä noita mömmöjä käyttää niin oisin kiinnostunu teijän mielipiteistä tästä asiasta. Kait sitä itekin vois joskus kokeilla ja kattoa onko omat ajatukset ihan vain mielikuvituksen tuotetta...
[Nuclear]:
Ne ketkä noita mömmöjä käyttää niin oisin kiinnostunu teijän mielipiteistä tästä asiasta.
Lisäravinteiden käyttäjien teksteilyä
discopöllö:
Lisäravinteita käyttäessä kannattaa muistaa että mm. proteiinijuomat sisältävät paljon energiaa ja lihaskasvun kannalta normaalista monipuolisesta ruokavaliosta saa tarvittavan määrän proteiinia. Mikäli ruuasta saa tarvittavan määrän proteiinia ylimääräinen proteiini on vain turhaa lisäenergiaa. Erikoistapauksiakin on mm. kehonrakentajat, tosin myös he saavat tarvittavan määrän proteiinia oikealla ruokavaliolla. Jos proteiinijuoma muuten vaan on hauskaa ja saa oman olon tuntumaan paremmalta niin siitä vaan. Muutamaan otteeseen treenatessani asiakkaita kuntosalilla ja katsastellessani ruokavaliota on pelkästään ylimääräisen proteiinijuoman poistaminen ruokavaliosta riittänyt edesauttamaan painonpudotusta.
discopöllö:
Lisäravinteita käyttäessä kannattaa muistaa että mm. proteiinijuomat sisältävät paljon energiaa ja lihaskasvun kannalta normaalista monipuolisesta ruokavaliosta saa tarvittavan määrän proteiinia. Mikäli ruuasta saa tarvittavan määrän proteiinia ylimääräinen proteiini on vain turhaa lisäenergiaa.
Erikoistapauksiakin on mm. kehonrakentajat, tosin myös he saavat tarvittavan määrän proteiinia oikealla ruokavaliolla. Jos proteiinijuoma muuten vaan on hauskaa ja saa oman olon tuntumaan paremmalta niin siitä vaan. Muutamaan otteeseen treenatessani asiakkaita kuntosalilla ja katsastellessani ruokavaliota on pelkästään ylimääräisen proteiinijuoman poistaminen ruokavaliosta riittänyt edesauttamaan painonpudotusta.
[Nuclear]:
Onko siis ihan terveellistä korvata normaalia sapuskaa pillereillä ja erinäisillä jauheilla?
Itse en ainakaan syö juuri kauheesti enempää silloin kun treenaan eli ku salilta tulisin himaan niin vetäisin tonnikalapurkit ja raejuustot naamariin vaan sen takia, että lihakset kasvais enemmän. Toi kuulostaa omiin korviini siltä, että elämää aletaan elämään oman ulkonäön mukaan tyyliin Iik en voi nyt syödä ku tos on 3,7% rasvaa
Kait sitten koen ettei moinen elämä tunnu niin paljon elämiseltä vaan se pyörii vaan sen yhden asian ympärillä (tosin enhän mä tiedä miltä moinen elämä maistuu). Oon ainakin huomannu useimmilla ketkä on alkanu noita lisäravinteita vetelee niin heillä vaan nälkä kasvaa syödessään, koskaan ei oo tarpeeks lihasta ja aina vaan pitäis saada lisää. Herää vain kysymys et onks sillon homma menny jo överiks...
[Nuclear]:
---
Lisäravinteiden käyttäjien teksteilyä
---
Onko siis ihan terveellistä korvata normaalia sapuskaa pillereillä ja erinäisillä jauheilla? Itse en ainakaan syö juuri kauheesti enempää silloin kun treenaan eli ku salilta tulisin himaan niin vetäisin tonnikalapurkit ja raejuustot naamariin vaan sen takia, että lihakset kasvais enemmän. Toi kuulostaa omiin korviini siltä, että elämää aletaan elämään oman ulkonäön mukaan tyyliin Iik en voi nyt syödä ku tos on 3,7% rasvaa.
Kait sitten koen ettei moinen elämä tunnu niin paljon elämiseltä vaan se pyörii vaan sen yhden asian ympärillä (tosin enhän mä tiedä miltä moinen elämä maistuu). Oon ainakin huomannu useimmilla ketkä on alkanu noita lisäravinteita vetelee niin heillä vaan nälkä kasvaa syödessään, koskaan ei oo tarpeeks lihasta ja aina vaan pitäis saada lisää. Herää vain kysymys et onks sillon homma menny jo överiks...
edit: alkaa kyl menee hieman ohi alkuperäisen aiheen...
[muokattu 26.5.2004 14:37]
yusu:
Elämäntapahan tosta bodaamisesta tulee :)
S-T:
Eiks klubbarilla ollu erikseen joku puntti & sali-topic
discopöllö:
Lisäravinteita käyttäessä kannattaa muistaa että mm. proteiinijuomat sisältävät paljon energiaa
hardikaveri:
koskas kehonrakennus ja laihdutusruoat on kulkenut käsikädessä???
urheilijat ja kehonrakentajat tarvitsevat paljon hiilareita jaksaakseen painaa... tietenkin tässä kannattaa käyttää hitaita hiilareita.
proteiineja ei laihduttajien kannatakkaan siemailla mutta jos kehoo haluaa niin se on välttämätöntä.
kuluta enemmän mitä syöt... kevyttä/keskikevyttä punttia. eläinrasvat minimiin. yms...