Loco Presents : Live & Direct 15.5.2004 @ Turku

142 posts, 8 pages, 10,612 views

Verottaja

Posts: 1,174

#81 • • Verottaja no-life / luuviulu
Oli kyllä mahtavat pirskeet jälleen kerran. *aplodit*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

florx

Posts: 532

#82 • • florx
Täällä tuli kait oltua
Orfeus

Posts: 5,872

#83 • • Orfeus
Wiih Mayah rokkas niin hyvää*sydän**sydän*
POC rokkas kans nii hanaa oli kivaa pojat*hali**hali*
Tarkempaa analyysii jahka selvitytyy ajattelu kuosiin*hih*
Jone

Posts: 8,258

#84 • • Jone Archibald Haddock
Pain on Creationin live omisteli kyllä illan mun ehkä ei niin objektiivisesta näkökannastani. Niskaan ja äänijänteisiin sattuu aivan perkeleesti kaiken sen pään vatkaamisen ja huutamisen jäljiltä, mutta kylläpä olikin hauskaa. Tarkempaa läppää sit joskus kun saa vähän enemmän unta alle.
Waily

Posts: 919

#85 • • Waily | Mindcore, Terrorcraft, Hardcore Malice Records |
Joooooooo\'o... Lineup kusi mun mielestä... Mayah paukutti vitun hywin!.. ja pikku känniääliö pekat visertelivät että oli eka livesetti lewareilla... *aplodit* ja mega isot propsit Mayah

JussiS ei oikeen mua sytyttänyt..

Tritoni oli jo menevää..

Tony hyväili mun korvia kaikilla ihanailla biiseillä harmi vaan että Kimonaattorin biisi lopussa hiukka puuroutu..

Pain On Creation... njaa\'a... ei huonoa mutta hiukka liian tasapaksua kamaa kylläkin...

Blender... JOO\'O! kylkylkyl! vitun jeeez.. kuulosti vitun hywältä.. *sydän* *jiihaa* *aplodit*
florx

Posts: 532

#86 • • florx
skenepistelaskuri*känni*
florx

Posts: 532

#87 • • florx

Waily:
JussiS ei oikeen mua sytyttänyt..


Munsta Jussi oli taasen parasta tuossa illassa. Muut esiintyjät olivat vähän liian nopeita makuuni
Jonne

Posts: 151

#88 • • Jonne Member of Private Trainer Association
Terve ja kiitos Blender,Orfeus, Jone ja kaikki muut ku kykenitte antaa jo palautetta..Sanoisinko että tämän päiväsest tai eilisest..no otetaan molemmat *hih*.. Koin henk.koht. todellakin sellaista mitä voisin sanoa että PERFECT,tilaisuus oli palkitseva henkisesti.. ilta ei olisi juurikaan paremmin voinu pulkkaan mennä..mut ei parane muuta ku olla tyytyväinen ja yrittää keksii &kehittää lisää tätä laatuaikaa mikä ikään kuin aina loppuu kesken.*poks* Mut elämä jatkuu ja oppia on tullut lisää,ni tietää taas miten jatkossa pitää hommat hoitaa.. Juu..yhdyn samaan ett nyt pää vaatii lisää palautumis aikaa,että jaksaa ajatella lisää, mut kaikin puolin jäi hyvä mieli että kaikilla tuntui olevan kivaa,ni tämä kaikki järjestely ja vaiva oli sen arvoista.. mut jatketaan myöhemmin..kiitos ja näkemisiin seuraavaan kertaan!!*vink**hymy*
Avatar
#89 • • Mr. Jenkins Guest
Mulla oli kivaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nemes

Posts: 2,099

#91 • • Nemes Balearium
Oli kyl tosi kivat bileet vaikka suurin osa bileistä meni tuttujen kanssa jutellessa... PoC kyl rokkas tosi paljo ja blenderkin oli ihan jees... Kaikki DJ:t soitti kans hyvää musaa... Suur kiitos Jussi S:lle vikasta tinrib rallis ;)
Avatar
#92 • • RINY Guest
Aivan mahtavat bileet. Olin ekaa kertaa Grabissa ja paikka oli mun mielestä ihan toimiva. Ensin tietty pekäs et tulee kauhee ryysys mut ei siellä mun mielestä mitään pahempaa tungosta sitten kuitenkaan ollut. *jiihaa*
BuBu

Posts: 509

#93 • • BuBu
UUH, siis huhhuh et oli hyvät bibbalot!!
neon, PoC ja blender soitti kyllä semmost settiä et aaah *plur*
meinas ihan kunto loppuu kesken *hikoil*

kiva paikka ja iiihanaa seuraaaaaa!!!!!!

kiitokset dj:lle ja kaikille jotka teki turun reissustani mahtavan *super**hali*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Rocca

Posts: 3,064

#94 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Oli kyllä yksi mukavimmista pileistä vaikka tuntus et väsähtää mut eiku red bullia ni taas mennään... Ja tietysti suuri kiitos mahtaville KAVEREILLE Sade*, Keyboardcowboy, jazka, henkka k, riina, zimeon ,alllu + moni muuu ketä siellä tapasin...Mutta suurin kiitos kuullu kyllä JÄRJESTÄJILLE ja dj:lle/artisteille.....jäi kyllä suuria muistoja!!!Kesällä jatketaan *joo**aplodit**jiihaa*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Sador

Posts: 24

#95 • • Sador bilehörhö
eipä tässä mitään... ihan jees settii oli.
olin itte vähän väsynyt perjantaisen tyttöystävän synttäri bileiden takia, ja muutenkin jalat ei oikeen tuntunut kestävän tamppausta =)
uv-valoja oli ilmestynyt lisää viime käynnistä, joka oli ainakin meitin mieleen =)

ainoa asia joka häiritsi oli egoaan nostavat känniset korstot, jotka pistivät vessan oven palasiksi. Sainkin palasia niskaani, sun muuta mukavaa ku nämä riehusivat siellä.
Mut ei siin mitään, meno jatkus.

Kiitoksia järjestäjille bileistä.
Seuraavaa kertaa odottelessa...

--
party, party...

Zimeon

Posts: 310

#96 • • Zimeon
Musa oli makuuni, siitä kiitokset dj:eille. En tainut muita ehtiä kiittää henkilökohtaisesti ku tritonia ku tuli vähän aikanen lähtö paikan päältä. Tuli taas tampattua oikeen urakalla ja hirveä väsy vieläkin, osittain siitäkin syystä ettei tullut nukuttua hirveen hyvin.... mut ei se mitään *jiihaa*

UV Valojen lisäys oli ihan hyvä idea ja toivottavasti järjestäjät pystyisivät ilmanvaihtoa hivenen parantaa kesää varten jolloin varmasti tulee vielä kuumempi paikan päällä. Ensi kertaan*jiihaa**aplodit*


harmittaa vähän että olin onnistunut ”leikkaaman” naamani jonkinverran parranajo koneella ennen bileitä ja kasomaalaus jäi tekemättä.... xD naurattaa vieläkin :p

[muokattu 16.5.2004 18:12]
display23

Posts: 3,069

#97 • • display23
viina,musiikki ja kaverit*sydän*

oli ihan sairaan hienoo!
painin kaverit oli kyl just niin hyvä kun pysty kuvitteleen ja blender kanssa.Oikeastaan vain näiden aikana tuli tanssittua. Muuta meni sitten vähän taustalla, kun tuli dokailtua aika hyvin*känni*

onneks meillä oli kiltti kuski,että ite sai keskittyä juomiseen!
kiitokset artisteille vielä kerran levyistä!
florx

Posts: 532

#98 • • florx
Sori Jone ja Orfeus mun ördäysläpästä. Tuli varmaan mielenkiintoista tekstiä*blush*
Skrapa

Posts: 157

#99 • • Skrapa
Niin hyvät pippalot oli mun mielest!!! Ei parempaa musiikkii olis enää voinu soida, just oli oikee fiilis ja meno pääl! aih aih :P Tuli tanssittuu melkee koko ajan ku olin paikalla. *jiihaa*
Ja eka kerta Grabissä ja uudestaan tulee käytyy. *aplodit* Taputukset ja kumarrukset järjestäjil ja kaikil dj:eille hienost illast.

--
No more pain, I'm floating away..

Jone

Posts: 8,258

#100 • • Jone Archibald Haddock

paanos:
Sori Jone ja Orfeus mun ördäysläpästä. Tuli varmaan mielenkiintoista tekstiä*blush*



Pyhs, mä olin itsekin ottanut sen verran soppaa etten ees muista ihan kauheasti mitä kaikkea sun kanssa tuli jauhettua. Kuhan nyt erään tepiläpän muistan. *nauru*