Loco Presents : Live & Direct 15.5.2004 @ Turku

142 posts, 8 pages, 11,650 views

#41 • • Juzba Guest
Joo joo tänne tulen varmasti.. *jiihaa*
BuBu

#42 • • BuBu

blender:
mä en taidakkaa paljastaa mihin bpm mulla loppuu, mut kakkosella se lukusarja alkaa...

helmee *plur*
päätettiimpä ihan extemporee et mehän lähetää la turkuun..
tulee varmasti kiva pikku retki *pahis**jiihaa**pahis*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

HardHouse

#43 • • HardHouse
Jos nyt pääsis vihdoin tarkistaa ton Locon. Eli sinne!
RAVE4EVER

#44 • • RAVE4EVER ALL I WANNA DO IS DANCE
Onko joku käyny tuolla grapissä?? millanen paikka on?? sisältä ja minkä kokoinen?? oon kyllä ajellu ohi ja nähny ulkosesti mut mites muuten??
Turku on lepposa paikka joten tänne vaan!! , juna asemaltaki vaan parin minsan matka tonne grapiin!!*jiihaa**nuotti*

--
ALL I WANNA DO IS DANCE

JanJan

#45 • • JanJan

Rocca:
Oisin semmosta kysyny JanJan et onks noit ennakko lippuja myynnissä?

Juu ovelta saa... ja kaikki ketkä lähtevät turkua kauempaa liikenteeseen, niin voisi ottaa vaikka tätä kautta muhun yhteyttä, niin saan varattua liput kaikille halukkaille... jos sattuu että paikka tulee täyteen, niinkuin on käynyt jo pari kertaa...:)
JanJan

#46 • • JanJan

RAVE4EVER:
Onko joku käyny tuolla grapissä?? millanen paikka on?? sisältä ja minkä kokoinen?? oon kyllä ajellu ohi ja nähny ulkosesti mut mites muuten??
Turku on lepposa paikka joten tänne vaan!! , juna asemaltaki vaan parin minsan matka tonne grapiin!!*jiihaa**nuotti*

no paikkaan mahtuu se n.350 ihmistä... mitähän tuosta paikasta voisi nyt sanoa, ”bileluola”...*iloinen*
Orfeus

#47 • • Orfeus
Ite kerran grabis käyneenä vaan positiivista sanottavaa*joo*
JanJan

#48 • • JanJan

blender:
---
Rocca:
Oisin semmosta kysyny JanJan et onks noit ennakko lippuja myynnissä?

---

ovelta taitaa vaan saada,

jos 300 on grabin max. kapasiteetti ni saako kysyy paljon aikasemmissa locoissa on ollut porukkaa??? suosikki lukumäärä vaan kasvaa... *nauru*

[muokattu 10.5.2004 19:21]

no max on se 350... ekoissa oli täynnä, ja 50m jonot ulkopuolella, ja kahdet seuraavat ovat olleet perjantaina, mikä täällä turussa tekee sen ettei ihmiset oikein käy ulkona... mut näyttää nyt siltä että paikka tulisi olemaan aika full...:)
#49 • • RINY Guest
Jeah.. mä olen messissä *sydän**sydän**sydän*
Zimeon

#50 • • Zimeon
Vaikuttaa mahtavalta, ollaan vähän isommalla porukalla sinne tulossa, pitää tulla ajoissa et ehtii xD

*jiihaa**jiihaa**jiihaa*

ja rocca, sun on parasta tulla sinne sit ;)

[muokattu 12.5.2004 00:18]
fibbe

#51 • • fibbe Speed King
kovat pileet varmasti!! hemmetti että pitääkin olla turus, kyydin kanssa ongelmia *nyyh* *nyyh*

ainiin mites liput ... pitääkö tilata ennakkoon vai saako ihan ovelta *täh*

[muokattu 12.5.2004 00:57]

[muokattu 12.5.2004 00:58]
blender

#52 • • blender Arcade | KAIKU
Haetaan paria heppua autoon seuraksi, 12 e edestakainen kyyti pitäjänmäen s-marketilta turkuun...myös yöpaikka järjestyy.. helsingin sijainniltahan tuohon pitskuun voi tulla vaikka yleisillä.

Mieluiten minun, Wailyn tai Jeren (Charly Repanic) tuttuja *hymy* Ei mitää sekopää pirinistejä *nauru*

http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=25427&sivu=9999#alku

[muokattu 12.5.2004 01:59]
JanJan

#53 • • JanJan
Ja soittoajat :

19.00-20.00 Mayah

20.00-21.30 JussiS

21.30-23.00 Triton

23.00-0.30 Neon

0.30-1.30 Pain On Creation -Live-

1.30- END Blender -Live-

*aplodit**aplodit**aplodit**aplodit*
blender

#54 • • blender Arcade | KAIKU

JanJan:
Ja soittoajat :

19.00-20.00 Mayah

20.00-21.30 JussiS

21.30-23.00 Triton

23.00-0.30 Neon

0.30-1.30 Pain On Creation -Live-

1.30- END Blender -Live-

*aplodit**aplodit**aplodit**aplodit*

*pahis*

*aplodit*

pitää mainita että tällä kertaa viimonen biisi on blender & Input C tuotantoa *nauru*
Jone

#56 • • Jone Archibald Haddock

Pablo:
täytynee mainita että meidän kaikki biisit on meidän ihan omaa tuotantoa *nauru*

”Ruahahaha!” Jopas Pablo nyt ryhtyi sivutoimiseksi koomikoksi ton musiikin duunaamisen ohella. *nauru*
Pablo

#57 • • Pablo

Jone:
”Ruahahaha!” Jopas Pablo nyt ryhtyi sivutoimiseksi koomikoksi ton musiikin duunaamisen ohella. *nauru*

sen mä taidan hyvin *pelle**hih*
blender

#58 • • blender Arcade | KAIKU

Pablo:
täytynee mainita että meidän kaikki biisit on meidän ihan omaa tuotantoa *nauru*

heheehehee..

yhden miehen polkka bändi ei oikee pysy seisaallaa mut tää onkin ihan epistä kun teitä on 2 *nauru*

ja täytyy vielä mainita että 75% biiseistä on ihan omaa jälkee ja loput 25% yhteisbiisei eri artistien kaa..

näinhän se joskus menee *blush* ...*nauru*
Pablo

#59 • • Pablo

blender:
yhden miehen polkka bändi ei oikee pysy seisaallaa mut tää onkin ihan epistä kun teitä on 2 *nauru*

ja täytyy vielä mainita että 75% biiseistä on ihan omaa jälkee ja loput 25% yhteisbiisei eri artistien kaa..

näinhän se joskus menee *blush* ...*nauru*

onhan se totta että sillätavalla saa vähän nopeammin jälkeä aikaiseksi :)
display23

#60 • • display23
onkos soittoaikoja tiedossa?