Loco Presents : Live & Direct 15.5.2004 @ Turku

142 posts, 8 pages, 11,636 views

florx

#101 • • florx

Jone:
Pyhs, mä olin itsekin ottanut sen verran soppaa etten ees muista ihan kauheasti mitä kaikkea sun kanssa tuli jauhettua.

No mä ajattelin kans, koska melko kiltisti jaksoit kuitenkin mua kuunnella.*nauru*
Orfeus

#102 • • Orfeus

paanos:
Sori Jone ja Orfeus mun ördäysläpästä. Tuli varmaan mielenkiintoista tekstiä*blush*

*joo*
Jone

#103 • • Jone Archibald Haddock

paanos:
No mä ajattelin kans, koska melko kiltisti jaksoit kuitenkin mua kuunnella.*nauru*

Pyhs, sä oot aina hauskaa seuraa. Toivottavasti nähdään heinäkuun Locoissakin, niin voidaan jauhaa lisää tyhjänpäiväisyyksiä. *hymy*
florx

#104 • • florx
Kylläkyllä. Tästä on hyvä jatkaa*aplodit*
Wulan

#105 • • Wulan
Oli jälleen kerran hienot kemulat!! Kiitos siitä kaikille tasapuolisesti!

Paikalla heti seittemältä eikä todellakaan hetkeäkään liian aikaisin*hih*
Tanssilattialla tuli pompittua suorastaan paljon ja veden kulutus oli äärimmäinen.
Seuraavia Locoja odotellen*sydän*
Claquesous

#106 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Iha helmet bileet oli! Jengii oli sopivasti paikan kokoon nähden ja fiilikset oli suurimmalla osin katossa. Lisäksi Tritonin ja Neonin klasarisetit upposivat muhun kuin veitsi lämpimään voihin ja Blenderin setti ihan pakotti nostamaan polvea ja vähä jumppaamaan.

Niin joo ja suuret kiitokset Chasselle, Tumpille ja Lindalle äärimmäisen hyvästä seurasta*plur*

[muokattu 16.5.2004 19:47]

--
32. of December

PuuhaOsku

#107 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Iso kiitos Jan Janille
ja koko Loco Crewlle!!!

Jonelle ja tytöille kiitokset vielä kerran siitä banderollista Ja Terosta.

Alkuilta meni jotenkin ihan ohi
jutellessa kavereitten kanssa.
Neonia kerkesin kuunnella jonkun verran.
ja ihan hyvää settiä tulikin*jiihaa*

Sitten olikin meidän vuoro soittaa.
Meinasin siitäkin myöhästyä. *nauru*
Oli kyllä kokemus soittaa yleisön edessä.

Blenderin setti kyllä meni jotenkin kans ohi kun oli sen verran poikki siitä omasta
heilumisesta lavalla. Ei jaksannu sen jälkeen keskittyä mihinkään.

Kokonaisuudessaan loisto bileet!!!

[muokattu 16.5.2004 20:00]
Dancer

#108 • • Dancer RyhmäRatsastajat
Olipas taas pippalot*joo*Loco ei kyllä ole pettänyt koskaan. Tuntuu että meno vaan paranee kerta toisensa jälkeen. Hulluja kun ollaan, piti ajaa leppäviralta turkuun saakka yksinomaan locon bileitten takia, mutta se kyllä kannatti! Loistavaa menoa koko 36 tuntia ja etenkin automatka kotia kohti!!!!.
Itse bileisiin saavuttiin heti seitsemän jälkeen. Eihän sitä nyt halunnut missata mitään, kun sen verran kaukaa oltiin saavuttu paikalle, oikeat yli-innokkaat*iloinen*Musiikki vaan parani illan myötä bileissä. JussiS:n setti oli ehkä vähän liian hidasta minun makuun, mutta parempi et kerkes jopa hetkiseks istahtaakin ennen kuin alko jamittaa kunnolla.
JussiS:n setin jälkeen ei sitten tullu pahemmin penkkejä kuluteltuakaan! Jo neonin setin aikana tuli tamppailtua sen verran antaumuksella, että pain on creationista piti missata alusta vähän matkaa ennen kuin pysty taas palaamaan tanssilattian puolelle, jossa tulikin sitten viihdyttyä ihan loppuun saakka.
Neonin setin loppuosa oli kyllä näännyttää ihan täysin, tuli sen verran antaumuksella vedettyä *jiihaa* Blenderin setin aikana piti sitten tykittää viimeisetkin voiman rippeet pellolle! Ihme ettei kaverit joutunut kärräämään meikäläistä baarista ulos pyörätuolilla *nuha*Onneks kuitenkin sen verran voimia löytyi, että jaksoi raahautua takas yöpaikalle, missä oottikin sitten ruoka sekä sauna, joka kruunasi lähes täydellisen illan! Kiitoksia järjestäjille, kerrassaan mahtavaa meininkiä*aplodit*Nyt vaan odottelemaan seuraavia locoja!!!

[muokattu 17.5.2004 12:13]

--
Lebe nicht am Morgen!!!

florx

#109 • • florx

Dancer:
Kiitoksia järjestäjille, kerrassaan mahtavaa meininkiä*dissaa*

Hups?*hih*
Pablo

#110 • • Pablo

PuuhaOsku:
Iso kiitos Jan Janille
ja koko Loco Crewlle!!!

Jonelle ja tytöille kiitokset vielä kerran siitä banderollista Ja Terosta

Minunkin puolestani suuri kiitos! Täytyy kiittää erityisesti meidän tukiryhmää - todella mukavaa että oli niin paljon tuttuja ihmettelemässä meidän ekaa liveä. :)

PuuhaOsku:
Sitten olikin meidän vuoro soittaa.
Meinasin siitäkin myöhästyä. *nauru*
Oli kyllä kokemus soittaa yleisön edessä.

Jep alkoi jo vähän jännittämään kun miestä ei näkynyt mailla halmeilla ja neon tuli sanomaan että kaksi biisiä vielä niin lava on vapaa. :) Viime hetkillä sä sitten tulit ja homma pääsi alkuun. :)

PuuhaOsku:
Blenderin setti kyllä meni jotenkin kans ohi kun oli sen verran poikki siitä omasta
heilumisesta lavalla. Ei jaksannu sen jälkeen keskittyä mihinkään.

Mulle kävi sama juttu. Olin aivan lopussa oman hillumisen jälkeen!

Seuraavan Locon liven olisi tarkoitus perustua meidän osalta sitten vähän enemmän melodisempaan tavaraan. (riippuen siitä minkä verran saadaan viimeisteltyä keskeneräisiä projekteja ;) )
Jone

#111 • • Jone Archibald Haddock

Dancer:
Hulluja kun ollaan, piti ajaa leppäviralta turkuun saakka yksinomaan locon bileitten takia
[/Q]

Mitäs ”hullua” tossa nyt on? Aika normaali käytäntöhän se näissä piireissä on, että sinne mennään missä on hyvä bileet, vaikka matkaa kertyisi 5 tuntia lumimyrskyssä.

Orfeus

#112 • • Orfeus
Todellakin, aivan normaalia*joo*
sakin

#113 • • sakin
Oli erittäin onnistunut turun keissi taas, meikäläinen tykkäs kaikista illlan artisteista.
Porukkaa just sopivasti paikalla, sain sen oman pienen neliön jossa sai rauhassa mehustella. Jos joku häiritsi keskittymistä niin ne tytöt ja levottomatta kädet !

kiitos tonille majoituksesta :) mut seuraavalla kerralla lähden kyll suoraan himaan.On se oma sänky sen verran kova juttu !

Osku ja Pablo + muu ryhmä kiva ett kävitte toiv nähdään viikonpääst uudestaan.

S.

P.S Jna mihin aikaan me oltiin Grabis ?? jos sen verran joku viitsisi valaista :o
Jna

#114 • • Jna

sakin:

P.S Jna mihin aikaan me oltiin Grabis ?? jos sen verran joku viitsisi valaista :o

Oltiin siellä vähän ennen 22.00...
Mä en kyllä tajua miten sun etkoja tytöt häiritsi..*täh*
_amy_

#115 • • _amy_ kaaospallo
Joo, kiitos vaan super-kivoista bileistä!!*aplodit*Oli ihan *super*-mahtava meno alusta loppuun asti!*iloinen*
fosforic

#116 • • fosforic
Oli iha kick ass bileet..meno oli ihan huippuu *aplodit**jiihaa* suuret kiitokset järjestäjille ja levyn pyörittäjille..*aplodit* Varsinkin Neonin setti meinas vetää jalat alta..
Ja kiitokset myös hyville kavereille..pelastitte mun syndet *hali*

--
reality sucks!

Dancer

#117 • • Dancer RyhmäRatsastajat

paanos:
---
Dancer:
Kiitoksia järjestäjille, kerrassaan mahtavaa meininkiä*dissaa*

---

Hups?*hih*

Olipas tullut taas sekoiltua, no eilen oli sen verran järki seis ettei tullu pahemmin katseltua mitä pisti, mutta tarkoitin siis*aplodit*

--
Lebe nicht am Morgen!!!

Tumppi

#119 • • Tumppi Järjen jättiläinen
Oli kyllä todella hauskaa joo. Ei oo pitkään aikaan ollu noin hauskaa missään *jiihaa*
Kiitos vaan kaikille, etenkin meidän porukalle, että oli tunnelma katossa koko ajan *hih*

--
Jaksaa, jaksaa...

sakin

#120 • • sakin

Jna:

Oltiin siellä vähän ennen 22.00...
Mä en kyllä tajua miten sun etkoja tytöt häiritsi..*täh*

¨

Oot ymmärtäny jotain väärin, ei etkoilla kukaan häirinnytkään mua.

Taisin ostaa ton Blenderin E 6 mut yllätys ettei se löytänyt kotiin saakka.
Hävikki oli muutenkin aikamoinen KAIKKI rahat meni!

S.