Miten pääsee skeneen sisälle?

290 posts, 15 pages, 79,773 views

keisha

Posts: 1,394

#241 • • keisha bullet with butterfly wings
Valitettavasti skene taitaa nyt olla täynnä. On odotettava luonnollista poistumaa ennen kuin uusille on tilaa.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

UnityF

Posts: 15,721

#243 • • UnityF joo just se
Tietenkin mua saa lahjoo paljolla rahalla niin voin luopuu parista omasta skenepisteestä.. *iloinen*
Avatar
#244 • • Equalizer Guest

UnityF, 8.4.2005 13:09:
Tietenkin mua saa lahjoo paljolla rahalla niin voin luopuu parista omasta skenepisteestä.. *iloinen*



*nauru*
T0mbstone

Posts: 728

#245 • • T0mbstone The Process.
Seuraavaksi varmaan pitäisi ruveta pohdiskelemaan, kuinka skenestä pääsee ulos. *vink*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Ober

Posts: 587

#246 • • Ober Dog shit taco

Esa, 1.3.2005 09:41:
Skene fundamentals for dummies:


i. pukeutumisesta: aloittelijalle kiksukarva voi olla hyvä lähtökohta, mutta vastoin yleistä harhaluuloa tämä ei suinkaan ole välttämätön!


Kiksukarva ei ole IKINÄ hyvä vaihtoehto!!:D
mekaanikko

Posts: 1,176

#247 • • mekaanikko don selecta
Tuli tossa erinäisiä topikkeja selaillessa mieleen tämmöinen juttu. Moni bilettäjä tuntuu pitävän DJ:tä jonkinlaisina yli-ihmisinä joille ei voi tavis edes mennä puhumaan ja jos joku tuntee jonkun DJ:n niin sen on pakko olla Ihan Vitun Skene(TM).

Asiahan ei ole näin. Suomen skene on tosi pieni, meillä ei ole kuin muutama kansainvälisesti katsoen staraluokan DJ. Näin ollen useimmat DJ:t ovat ihan taviksia siinä missä bilettäjätkin. Ja kaiken lisäks yleensä suht jalat maassa ja ylipäänsä rentoja tyyppejä. En ole itse kovinkaan montaa kotimaista DJ:tä tavannut jolla olisi noussut kusi päähän ja nekin harvat ovat olleet sellaisia joilla ei todellisuudessa ole mitään varaa elvistellä. Isoimmat starat ovat todella rentoja häiskiä (juu, myös esim. Proteus ja Orkidea... eiku siis HARRI ja TAPSA, huh, nyt meinas skenepisteet mennä) .

Niin että ihan rohkeasti vaan juttelemaan DJ:lle jos on jotain fiksua sanottavaa. (Fiksua ei ole takiaisena tarttua suosikki-DJ:seensä koko illaksi ja selittää esim. että "vittu sä oot niinku vittu niin vitun hyvä DJ niinku tiäksä, niinku ihan paras" tai "mul on kans levarit himassa ja soitan levyi, tiäksä niinku Reloopit tiäksä, ei oo varaa Teknareihin viel mut niinku on levarit kuitenkin tiäksä ja soitan niinku et mul on yks keikka tuol kaverin landella yksis privabileis ens vuonna tulossa".) Esimerkiksi DJ:t kuulevat mielellään mitä yleisö on diggaillut keikoista ja miksauksista, eli kukapa ei kehuista pitäisi (niin kauan kuin ei mennä tohon seläntaputtelumeininkiin) ja useimmat kuulevat mielellään myös perusteltua, rakentavaa kritiikkiä. Ja kun tosiaan kyseessä ovat ihan tavalliset ihmiset, niiden kanssa voi puhua ihan normaaleista aiheista. Eli ei pelkästään musasta. Väittäisin, että useimmat kokeneemmat DJ:t ovat ihan vitun väsyneitä puhumaan aina vaan musasta (ainakaan konemusasta, sen sijaan oon esim. itse käynyt viime aikoina erittäin hyviä keskusteluja Suomi-iskelmästä monenkin DJ:n kanssa), eli ei ehkä kannata lähteä sille linjalle että käy läpi kaikki uutuuslevyt ja tiukkaa DJ:n mielipidettä niistä jokaiseen.

(Ja siis toivon mukaan tää kaikki oli jo muutenkin ihmisille selvää, mut tuntuu et ei välttämättä ole.)

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Unik

Posts: 4,117

#248 • • Unik
Kun tietää tunnussanan niin sit pääsee sisään.
Howdy

Posts: 7,955

#249 • • Howdy Oldie
Sesam Skene *ding*

--
Käpy vailla vertaa

anthocyan

Posts: 1,511

#250 • • anthocyan Kohti valoa...

T0mbstone, 8.4.2005 13:19:
Seuraavaksi varmaan pitäisi ruveta pohdiskelemaan, kuinka skenestä pääsee ulos. *vink*



*nauru* Toi oli hyvä! Se onkin sitten vaikeampaa.... *vink*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

gerry

Posts: 979

#251 • • gerry

mekaanikko, 23.6.2005 19:02:
Tuli tossa erinäisiä topikkeja selaillessa mieleen tämmöinen juttu. Moni bilettäjä tuntuu pitävän DJ:tä jonkinlaisina yli-ihmisinä joille ei voi tavis edes mennä puhumaan ja jos joku tuntee jonkun DJ:n niin sen on pakko olla Ihan Vitun Skene(TM).

Asiahan ei ole näin. Suomen skene on tosi pieni, meillä ei ole kuin muutama kansainvälisesti katsoen staraluokan DJ. Näin ollen useimmat DJ:t ovat ihan taviksia siinä missä bilettäjätkin. Ja kaiken lisäks yleensä suht jalat maassa ja ylipäänsä rentoja tyyppejä. En ole itse kovinkaan montaa kotimaista DJ:tä tavannut jolla olisi noussut kusi päähän ja nekin harvat ovat olleet sellaisia joilla ei todellisuudessa ole mitään varaa elvistellä. Isoimmat starat ovat todella rentoja häiskiä (juu, myös esim. Proteus ja Orkidea... eiku siis HARRI ja TAPSA, huh, nyt meinas skenepisteet mennä) .

Niin että ihan rohkeasti vaan juttelemaan DJ:lle jos on jotain fiksua sanottavaa. (Fiksua ei ole takiaisena tarttua suosikki-DJ:seensä koko illaksi ja selittää esim. että "vittu sä oot niinku vittu niin vitun hyvä DJ niinku tiäksä, niinku ihan paras" tai "mul on kans levarit himassa ja soitan levyi, tiäksä niinku Reloopit tiäksä, ei oo varaa Teknareihin viel mut niinku on levarit kuitenkin tiäksä ja soitan niinku et mul on yks keikka tuol kaverin landella yksis privabileis ens vuonna tulossa".) Esimerkiksi DJ:t kuulevat mielellään mitä yleisö on diggaillut keikoista ja miksauksista, eli kukapa ei kehuista pitäisi (niin kauan kuin ei mennä tohon seläntaputtelumeininkiin) ja useimmat kuulevat mielellään myös perusteltua, rakentavaa kritiikkiä. Ja kun tosiaan kyseessä ovat ihan tavalliset ihmiset, niiden kanssa voi puhua ihan normaaleista aiheista. Eli ei pelkästään musasta. Väittäisin, että useimmat kokeneemmat DJ:t ovat ihan vitun väsyneitä puhumaan aina vaan musasta (ainakaan konemusasta, sen sijaan oon esim. itse käynyt viime aikoina erittäin hyviä keskusteluja Suomi-iskelmästä monenkin DJ:n kanssa), eli ei ehkä kannata lähteä sille linjalle että käy läpi kaikki uutuuslevyt ja tiukkaa DJ:n mielipidettä niistä jokaiseen.

(Ja siis toivon mukaan tää kaikki oli jo muutenkin ihmisille selvää, mut tuntuu et ei välttämättä ole.)




Juu, toi on totta... Keskustelin muutama päivä sitten erään kaverin kanssa joka vaikuttaa HipHop skenessä ja yllätyin kovasti sen jutuista kuinka paljon se eroa konemusasta.

Vaikka hiphop piirit ovat myöskin pieniä (noita MC kalle 14vee ei lasketa) ne eivät silti ole yhtä suurta "perhettä" vaan niitten välissä ilmenee kuitenkin aika paljon kilpailua, uhoa sekä erimielisyyksiä... Yhen tunnetun nimeltä mainitsemattoman hiphopparin veli oli hakannut viime vuonna kaverini ihan ilman syytä... Kai koki että hän uhkaa veljen asema hiphopissa täällä.

Kaikki konemuusikot joita tunnen tai joitten kanssa olen jutellut ovat kyl todella mukavia jalat maassa tyyppejä kuten edellä mainittiinkin. Ehkä ulkomailla on tosin, kenties siellä on kilpailu konemusiikista suuremppi mutta vaikea sanoa.... Mitä ulkomaalaisia foorumeitä oon lukennu niin HYVIN avoimesti siellä jaetaan informaatiota kaikesta ja jeesataan muita (suomen boardeilla tiedoa pantataan aika paljon).


Mutta juu, esimerkiksi tällaisella DJ Mikko vs. DJ Teppo "mä trancetan sut kumoon" asenteella tuskin pitkälle täällä pääse:)


Ja en mä oikein tiedä mitään vippaskonsteja antaa jolla pääsee "piireihin" pääsee sisälle.. Käy tietysti paljon bileissä, hankki bilekamuja, seuraa klubbaria, jauhaa paljon paskaa.... no ei=)

Mut ennen kaikkea tärkein että OIKEASTI tykkää siitä musiikista.... Loppu menee ajan kanssa ihan itsestään.....

--
by B.C.S

Exlex

Posts: 497

#252 • • Exlex

gerry, 24.6.2005 12:14:

---8<----
Juu, toi on totta... Keskustelin muutama päivä sitten erään kaverin kanssa joka vaikuttaa HipHop skenessä ja yllätyin kovasti sen jutuista kuinka paljon se eroa konemusasta.

Vaikka hiphop piirit ovat myöskin pieniä (noita MC kalle 14vee ei lasketa) ne eivät silti ole yhtä suurta "perhettä" vaan niitten välissä ilmenee kuitenkin aika paljon kilpailua, uhoa sekä erimielisyyksiä... Yhen tunnetun nimeltä mainitsemattoman hiphopparin veli oli hakannut viime vuonna kaverini ihan ilman syytä... Kai koki että hän uhkaa veljen asema hiphopissa täällä.

---8<----



You know! Niiku eastii ja westii! Kukaan ei tuu uhoomaan mun hiekkalaatikolle!

Meil on kato aseit, rahaa, ja naisii ja bling bling autoja!

Ja eikös Suomen kovimmat gangstat asu justiinsa Lahessa!


.
gerry

Posts: 979

#253 • • Edited gerry



Ja eikös Suomen kovimmat gangstat asu justiinsa Lahessa!




Juuh... valitettavasti.... *igor*

--
by B.C.S

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#254 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

mekaanikko
Isoimmat starat ovat todella rentoja häiskiä (juu, myös esim. Proteus ja Orkidea... eiku siis HARRI ja TAPSA, huh, nyt meinas skenepisteet mennä).



Saamarin name droppari *nauru*

mekaanikko
Niin että ihan rohkeasti vaan juttelemaan DJ:lle jos on jotain fiksua sanottavaa.



Tämä on mielestäni erittäin mukavaa. Ja Dj:lle voi ja pitääkin sanoa myös negatiivistakin palautetta (jos on oikeasti jotain rakentavaa kommenttia, eikä "Vittu sä oot paska!!11") Pelkkä "Hyvin soitit" Ja hymy perään lämmittää jo mukavasti *hihu*

mekaanikkoDJ:t ovat ihan vitun väsyneitä puhumaan aina vaan musasta (ainakaan konemusasta)



Vietetään jussia mökillä ja täällä on kaikki dj:tä (paitsi yksi tyttöystävä joka harjoittelee dj:ksi *joo*) ja tehtiin heti alussa pelisäännöt että se joka puhuu millään tavalla skeneen viittaen (Kattaa: bileet, flabat, dj:t, järjestelyt, promoottorit ja muut vastaavat) viittaavaa niin joutuu olemaan puoli tuntia juomatta. Oon saanut jo kaksi rangaistusta *igor* Kolmesta seuraa elinkautinen *poks*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#255 • • ALIEN Guest
4409445.jpg

eipä muuta.
Toykio

Posts: 294

#256 • • Toykio
Vitsillä sisään ja vitsillä ulos!
Optik

Posts: 1,691

#257 • • Optik Piikkisika/Outopallo

milla, 24.6.2005 20:53:
jos on tyttö ni kandee näyttää tissei, panna kaikkii deejiitä jne. varma sisäänpääsy! nimim. kokemusta on.



*lmao*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

ninni

Posts: 489

#258 • • ninni sydän

milla, 24.6.2005 20:53:
jos on tyttö ni kandee näyttää tissei, panna kaikkii deejiitä jne. varma sisäänpääsy! nimim. kokemusta on.



kyllä sinne helpomminki pääsee *blush*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Caro²

Posts: 5,301

#259 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

ninni, 25.6.2005 04:17:
---
milla, 24.6.2005 20:53:
jos on tyttö ni kandee näyttää tissei, panna kaikkii deejiitä jne. varma sisäänpääsy! nimim. kokemusta on.

---
kyllä sinne helpomminki pääsee *blush*



Helpommin? Eiks se ny o aika helppoa maata vaan selällään sängyllä?
Avatar
#260 • • Edited Jaska Guest
Siis mihin skeneen...?
Toiset syntyy skenelusikka persees ja toiset ei sinne perseeseen edes haluu*ding*