Miten pääsee skeneen sisälle?

290 posts, 15 pages, 76,903 views

Avatar
#141 • • astaroth Guest
Täytyy kyllä myöntää, että tää thread on luotu häröilyosuuteen...*lmao*
ee102

Posts: 775

#142 • • Edited ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Ei helvetti! *nauru* Tästä topicista saa kyllä päivän parhaat naurut, ku tällaselle sit satuin eksymään! *nauru**nauru**nauru* No huhhuh, ku lukee vielä noita juttuja! *hahjust*

Ps. Haluatteko olla katu-uskottavia päästäksenne skeneen sisälle? (*reps*) Vai TARVITAANKO KATU-USKOTTAVUUTTA LOPPUJEN LOPUKSI MIHINKÄÄN?
Lucky-13th

Posts: 383

#143 • • Edited Lucky-13th
Tästä topikista tulikin mieleen eräs härö uni missä olin muutama päivä sitten:

Koko hemmetin skene oli erään vuoren sisällä isossa tunnelissa, koko skene oli kokoontunut ja oltiin lähössä bileisiin salaisella skene-junalla, sit joku vasikka tuli taksilla luoksemme. Jengi vihastu ja taksi jatkoi matkaa ja se tyyppi hävis skenen sekaan:)
Sitten jonkin armeijan (virkavalta yms) hävittäjät rupes tulittaa vuorta ja syntyi skenen sisäinen kaaos siitä mihin suuntaan pitäis lähtee. Nää meijän puolella olevat skenesotilaat tuli kaupasta juuri sopivaan aikaan ja rupesin kelaamaan et
"vittu tää on häröö, nyt jos en palaa kotiin ni käy huonosti*nauru*" sit repäsin itteni omaan sänkyyn ja jatkoin jossain toisessa maailmassa, ei siitä sen enempää*iloinen*

Tälläinen uni tästä skenestä:)

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Juhgu

Posts: 7,921

#144 • • Juhgu Virnistelijä

ee102:
Ei helvetti! *nauru* Tästä topicista saa kyllä päivän parhaat naurut, ku tällaselle sit satuin eksymään!



No joo, mutta kun topicissa puhuttiin viimeksi melkein vuosi sitten niin kannattaako sitä enää nostaa esille? Vitsi on siinä jossain vaiheessa vuotta ehkä hieman vanhentunut *iihhih*

No, nyt kun tämä kerran on jo esillä niin pakko quotata:

bates:
dj.jpg



Fyraett:
Noin pääsee tytöt skeneen *hih*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Ober

Posts: 587

#145 • • Ober Dog shit taco
HAHAHAHAHAHAAHAHAA!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<<33:DDDDDD
ee102

Posts: 775

#146 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Juhgu:
---
ee102:
Ei helvetti! *nauru* Tästä topicista saa kyllä päivän parhaat naurut, ku tällaselle sit satuin eksymään!
---


No joo, mutta kun topicissa puhuttiin viimeksi melkein vuosi sitten niin kannattaako sitä enää nostaa esille? Vitsi on siinä jossain vaiheessa vuotta ehkä hieman vanhentunut *iihhih*


---



Aloin tossa vaan pohtia katu-uskottavuuden tärkeyttä ihmisille, käytin forumin hakua ja eksyin siten tälle palstalle. Vuosi sitten en vielä ollut edes jäsenenä täällä, joten en päässyt osallistumaan ko. keskusteluun, siksi tämä kommentointi vasta nyt. Sorry! Mietin vaan uutta palstaa vähän samantapaisesta aiheesta, mutta tämä sitten riittikin minulle, ettei ainakaan syntyisi heti lukittavaa aihetta. Siinä toinen syy, miksi halusin palata tähän keskusteluun.

ps. Oliko tota kuvaa nyt pakko tänne laittaa? Se on vähän mauton, vaikka kertookin "mielipiteesi". *justjoo*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#147 • • Aziz Combat Fighter
Ei saatana, miten mulla on päässy menee tällanen topikkihelmi sivu suun?

No, kaikki vitsit on jo kerrottu, turha piestä kuollutta hevosta :(
Juhgu

Posts: 7,921

#148 • • Juhgu Virnistelijä

ee102:
---
ps. Oliko tota kuvaa nyt pakko tänne laittaa?


Hei, se vastaa topicin kysymykseen sataprosenttisesti, ja yksi kuvahan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa! *vink*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

soulsaw

Posts: 444

#149 • • soulsaw 1.0

Ana-5000:
Ei saatana, miten mulla on päässy menee tällanen topikkihelmi sivu suun?

No, kaikki vitsit on jo kerrottu, turha piestä kuollutta hevosta :(



*joo* et ole ainut *lmao*

--
_____

ee102

Posts: 775

#150 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Juhgu:
---
ee102:
---
ps. Oliko tota kuvaa nyt pakko tänne laittaa?

---

Hei, se vastaa topicin kysymykseen sataprosenttisesti, ja yksi kuvahan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa! *vink*



No niinpä niin. *nauru*
e-will

Posts: 372

#151 • • e-will joor worst naitmeir
siis LOL... OMGROFLMAO!!!11½ *nauru**nauru**iloinen*

päivä on pelastettu kyllä nyt tän topikin ansiosta =DDd


ee102:
---
ps. Oliko tota kuvaa nyt pakko tänne laittaa?



no OLI!

--
vailla täyttä ymmärrystä

ee102

Posts: 775

#152 • • Edited ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Vielä semmonen kysymys aiheeseen liittyen, että ketä teidän mielestä skeneen kuuluu? *ding* Ite oon aika samaa mieltä Alek Száhalan kanssa, eli että riittää kai se, että viihtyy bileissä eikä siihen sen kummosempia näyttöjä tarvita. *muhaha* Tai toisaalta, skene on jotenki hassu käsite. En mää haluais ite kauheena luokitella ihmisiä, mutta olkoon vaan sitte jonku näkönen skene olemassa, jos joku niin haluaa, ihan sama. Ja mulle ihan sama myös, että kuulunko siihen koskaan vai en. Pääasia, että mukavaa on niin itellä ku muillaki.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#153 • • Aziz Combat Fighter

ee102:
ps. Oliko tota kuvaa nyt pakko tänne laittaa? Se on vähän mauton, vaikka kertookin "mielipiteesi". *justjoo*



Mitä? Tyttö jeesaa poikaa solmimaan kengännauhoja.
kilobitti

Posts: 2,419

#154 • • kilobitti 1-2-3 techno
argh, miten skenestä pääsee ulos!!!???

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

ee102

Posts: 775

#155 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Ana-5000:
---
ee102:
ps. Oliko tota kuvaa nyt pakko tänne laittaa? Se on vähän mauton, vaikka kertookin "mielipiteesi". *justjoo*

---


Mitä? Tyttö jeesaa poikaa solmimaan kengännauhoja.



*iihhih*
quile

Posts: 136

#156 • • quile Kävelevä banneri.

kilobitti:
argh, miten skenestä pääsee ulos!!!???


ei mitenkään *muhaha*
serotonot

Posts: 3,137

#157 • • serotonot Paul Easy
mun mielestä tän vois yhdistää tohon raskaudenkeskeytys-topiciin koska molempiin on kuitenki oikee vastaus 'henkari'
Jusuplussa

Posts: 1,292

#158 • • Jusuplussa UG-///
Täällä klubbarissa muutamat skenepyrkyrit tartteis oikeesti teijän neuvoja! Et älkää nyt pelleilkö!
Anime

Posts: 1,939

#159 • • Anime Retrostööpeli
Jos nyt ihan totta puhutaan mä en oikein vieläkään tajua tota skenejuttuu.. Siellä kuulemma ollaan mut voisko joku kertoo et missä? Tarkotetaax skenellä jotain tiettyy kaveripiirii? Vai mainetta bilettäjänä? Vai sitä kuinka sekasin voi ittensä vetää? Vai vuosimäärää bilepiireissä? *ding*

Helvetin tyhmä postaus mut enpähän mäkään sieltä fiksuimmasta päästä ole *nauru*

--
-K

WuZuul

Posts: 181

#160 • • WuZuul
Mä en ainakaa haluu mihinkää skeneen. Kaikesta päätellen siel on kauheesti porukkaa jo.. Voipi olla ahdasta, ellei siel oo useampia skenehuoneita?

--
Wannabe bilekone.