Miten pääsee skeneen sisälle?

290 posts, 15 pages, 76,879 views

sts

Posts: 7,969

#101 • • sts Sama pyynti aitta!

UnityF:

Onko meijän skene tosiaan niin sisäänpäin käänytyvää että toiset sit tekee tollaista jotta ne pääsin mukaan tähän sisäänpäin kattovaan porukkaan?



Edelleen mikä vitu skene?

Skene meni jo.
T0mbstone

Posts: 728

#103 • • T0mbstone The Process.
Hienoa, että näinkin vakavasta aiheesta kun skenestä on saatu kiva keskustelu *sydän* *iloinen*

Ehdottaisin klubitukselle uusien skenettäjien avuksi skene FAQ osiota. Sinne jo skenessä olevat voisivat antaa kullan arvoisia vinkkejä tuleville skenen toivoille.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

liikkuva muna

Posts: 2,652

#104 • • liikkuva muna an egg on the move
Ei ole mitään skeneä. Riittää kun käy bileissä ja tuntee olevansa oikeassa paikassa. Veikkaan kyllä että tässä skenellä haettiin jotain ”hei miten pääsen siihen jenggii jos veetää vitust huumeit ja sipsei on paljo tissei niinku ibitsal?”.
Claquesous

Posts: 3,206

#105 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Ei mitenkään! True skeneilijäksi ei tulla vaan sellaiseksi synnytään.

--
32. of December

keisha

Posts: 1,394

#106 • • keisha bullet with butterfly wings

mayah:
Olen aloittelija. Keneltä siis voin/saan/kuuluu ottaa suihin? *ding*

Ei kannata unohtaa skenen naispuolisia jäseniä. Monet niistä tykkäävät tytöistä*piis*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

liikkuva muna

Posts: 2,652

#107 • • liikkuva muna an egg on the move

mayah:
Olen aloittelija. Keneltä siis voin/saan/kuuluu ottaa suihin? *ding*



Kannattaa vaikka aloittaa Artisteista, ja sitten aasta eteenpäin. Numero löytyy kotisivuilta kun tulee mun vuoro.
sts

Posts: 7,969

#108 • • sts Sama pyynti aitta!

mayah:
Olen aloittelija. Keneltä siis voin/saan/kuuluu ottaa suihin? *ding*



Kannattaa ottaa johonki promoottorii yhteyttä ja pyytää erikois paikka dj-pöydän alla suoraan suihinottokorkeudelle... ainakun dj alkaa soittaa avaat vain tehokkaasti sepaluksen ja otat vehkeen mukavasti huulillesi ja hoidat homman.
John

Posts: 1,384

#109 • • John Lauma
Miksi Suomessa on niin vähän nais-dj:tä? Saako heteromiehet tasa-arvon nimissä enemmän skenepisteitä per dj?

--
Fancy some cheese, Gromit?

Avatar
#110 • • ALIEN Guest

dab:
Miksi Suomessa on niin vähän nais-dj:tä? Saako heteromiehet tasa-arvon nimissä enemmän skenepisteitä per dj?



tää on homo-klubeilta lähtöisin, et tottaaa.....*vink**iihhih*

[muokattu 11.3.2004 13:51]
ezzy

Posts: 8,060

#111 • • ezzy Droid-pappa

Jone:
...saadaan tiskijormien puhelinnumerot niinkin originellista paikasta kuin miksausten sisäkansista ja sitten niitä voi ylpeänä esitellä vielä astetta enemmän kuutamolla oleville tepikavereille.



tai fi-rave/galtsu + finder *juonittel*
Jone

Posts: 8,258

#112 • • Jone Archibald Haddock

ezzy:
---
Jone:
...saadaan tiskijormien puhelinnumerot niinkin originellista paikasta kuin miksausten sisäkansista ja sitten niitä voi ylpeänä esitellä vielä astetta enemmän kuutamolla oleville tepikavereille.

---

tai fi-rave/galtsu + finder *juonittel*



Hitto, oot enemmän skenessä kuin meitsi. Ihan menin unohtamaan koko dj-katalogin olemassaolon. *reps*
sts

Posts: 7,969

#113 • • sts Sama pyynti aitta!
keksin teille oikopolun!

www.scene.fi

ja hankitte sieltä *@scene.fi:n osoitteen! VOILA OOT SCENES.

mut tosimies on enemmä tommost scene.org meininkii ;D
Vammanenpoika

Posts: 34

#114 • • Vammanenpoika
mä luulen, että se vaatii pitkää työtä ellei satu tuntemaan jotakin dj:tä tai sen kaveria. Mä en ole vielä ihan päässyt sinne, mutta kerrankin oli aika lähellä etten jutellut yhden dj:n kanssa kun se oli juuri lopettanut soittamisen ja tuli siihen baaritiskille ihan vieraan mutta sitten menin ihan sillai tolaltani vähän niinkuin olis tippunut jostain kallioilta alas sillai niinkuin unissakin käy. Paitsi että unista ei usein muista kaikkea vaan ihan vähän, tai mä en ainakaan muista kaikkea, joku muu muistaa varmaan ennemmän kerrankin mä en muistanut enää mitenkä löytää kotiin vaikka olin asunut samassa paikassa monta vuotta, hassua sitten en kyllä löytänyt pacifiquessa sitä höyrysaunaa missä oli voinut tsillata, siellä olis voinut yrittää päästä skeneen sisään, tai ehkä kuitenkin päästää skene sisään, mutta en löytänyt kun etsin vaan ja sitten jouduinkin sellaiseen putkeen missä oli ihan pimeetä. Vähän niinkuin olis putkeen vaan ryypännyt pitkään ihan tukka putkella eikä enää muistais mitään eikä löytäis takaisin maanantainakaan, vaikka ei kai sillä päivällä niin väliä jotkut järjestää bileitä sunnuntaina jotkut torstaina mukavinta siinä on se että jossain on aina bileet joskus on kyllä ikävää jos joutuu lähteen vaikka tiistaina ouluun saakka että löytää bileet kun sitten vielä eksyy matkalla niin voi olla että onkin torstaina vielä kaukana kotoa, mutta ikävää on kuitenkin että ei sinne skeneen kyllä pääse sisään olen yritäänyt monta vuotta mutta olen vaan päättänyt että nyt pitää löytää se sisäinen skene itsestään. sellainen on meillä jokaisella, ja sitten jos sen löytää ei eksy matkalla vaikka ouluun niin sitten voi olla tosi hauskaa ja kaikkee kivaa voi tehdä ihan yksinkin. mutta en viitsi niistä puhua enempää kun hävettää kerron sitten toisella kertaa. hei vain kaikille.
Occu

Posts: 2,528

#115 • • Occu

mayah:
Olen aloittelija. Keneltä siis voin/saan/kuuluu ottaa suihin? *ding*



Vuoden hauskin läppä...*nauru**reps**nauru*

Ja muutenkin tämä koko aihe skenestä... Aivan uskomatonta paskaa!!
Ei ole mitn skeneä, vaan on ystäviä ja tuttujat joitten kanssa on kiva viettää aikaa ja jotka sattuu jostain syystä kuuntelemaan konemusiikkia ja käymään ko. tapahtumissa...
Jotkut tykkää soittaa musiikkia ja jotkut taas tehdä sitä, joten täten ”skene” kehityy ja uudistuu koko ajan jollain tapaa... mikä on ihan hyvä minun mielestä...

Tästä on vain herännyt niin älytön haloo lähiaikoina ku eri mediat haluaa musta maalata ”teknoskeneä” Ei kait siinä ole mitn väärää jos tykkää kuunnella musiikkia, mutta jutun pointti onkin siinä kun kaikki bileissä kävijät eivä perusta bileissä käyntiä sille että kuuntelis musiikkia ja viettäis aikaa kavereitten kanssa(jotkut teinihelveteissä, Me ”bileissä”), vaan sille että vedetään pää täyteen kamaa ja mahdollisimman nopeasti ja se on voittaja joka sopertaa ekana elämänkertaansa pokelle... tjsp...

Eli ihan sama kuin ne jotka tykkää Britneystä ja käy tigerissä ni niilläkin on kai sitten ”oma” skene...?
Oma kaveripiiri joka tykkää kuulua ctrl ”skeneen” tai jotain *ding*

Pitikin ottaa kantaa tähän topiciin.. *eiei*

[muokattu 11.3.2004 20:06]

--
..::MOI::..

Riku

Posts: 3,187

#116 • • Riku The Little Prince

Occu:
Ja muutenkin tämä koko aihe skenestä... Aivan uskomatonta paskaa!!
Ei ole mitn skeneä

Tollasta ei kyl voi oottaa kuulevansa kun niiden suusta jotka ei oo Skenessä! *nauru*

Tästä on vain herännyt niin älytön haloo lähiaikoina ku eri mediat haluaa musta maalata ”teknoskeneä”

Ai lähiaikoina? Eiks tää oo jo 10v vanha juttu jopa Suomessa?

Ei kait siinä ole mitn väärää jos tykkää kuunnella musiikkia, mutta jutun pointti onkin siinä kun kaikki bileissä kävijät eivä perusta bileissä käyntiä sille että kuuntelis musiikkia ja viettäis aikaa kavereitten kanssa(jotkut teinihelveteissä, Me ”bileissä”), vaan sille että vedetään pää täyteen kamaa ja mahdollisimman nopeasti ja se on voittaja joka sopertaa ekana elämänkertaansa pokelle... tjsp...

Mut kato eihän ne oo skenee! Ne on niitä jotka on lukenu Ilta-Sanomista et teknobileistä saa kamaa!

Eli ihan sama kuin ne jotka tykkää Britneystä ja käy tigerissä ni niilläkin on kai sitten ”oma” skene...?

Tottakai on. Niiden skene on vaan huonompi ja vähemmän katu-uskottava. Sit on viel räppiskene ja tietysti ne, jotka ei muualle pääse ineen kun eivät osaa pestä hiuksiaan, menee sit metalliskeneen. Muita skenejä ei kyl sit oo, et ne oli tos.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Occu

Posts: 2,528

#117 • • Occu

pHaze:
---
Occu:
Ja muutenkin tämä koko aihe skenestä... Aivan uskomatonta paskaa!!
Ei ole mitn skeneä
---

Tollasta ei kyl voi oottaa kuulevansa kun niiden suusta jotka ei oo Skenessä! *nauru*


aijaa mä oon aina luullu et kuulun skeneen...*iloinen*


---
Tästä on vain herännyt niin älytön haloo lähiaikoina ku eri mediat haluaa musta maalata ”teknoskeneä”
---

Ai lähiaikoina? Eiks tää oo jo 10v vanha juttu jopa Suomessa?


No okei okei.. Mä oli -94 ni 11v. mut en sitä kiellä ettenkö olisi jo silloin ollut jotenkin tietoinen konemusiikin olemasta olosta... muistelee: *nuokkarin discot*


---
Ei kait siinä ole mitn väärää jos tykkää kuunnella musiikkia, mutta jutun pointti onkin siinä kun kaikki bileissä kävijät eivä perusta bileissä käyntiä sille että kuuntelis musiikkia ja viettäis aikaa kavereitten kanssa(jotkut teinihelveteissä, Me ”bileissä”), vaan sille että vedetään pää täyteen kamaa ja mahdollisimman nopeasti ja se on voittaja joka sopertaa ekana elämänkertaansa pokelle... tjsp...
---

Mut kato eihän ne oo skenee! Ne on niitä jotka on lukenu Ilta-Sanomista et teknobileistä saa kamaa!


Ne ihmiset on just skene, lukemalla ilta-sanomista et bileistä saa kamaa ja tulemalla sinne ruinaamaan sitä ja sitä saatuaan ja sitä kautta tuntien sen myyjän luulevat olevansa skenessä... Missä skenessä??


---
Eli ihan sama kuin ne jotka tykkää Britneystä ja käy tigerissä ni niilläkin on kai sitten ”oma” skene...?
---

Tottakai on. Niiden skene on vaan huonompi ja vähemmän katu-uskottava. Sit on viel räppiskene ja tietysti ne, jotka ei muualle pääse ineen kun eivät osaa pestä hiuksiaan, menee sit metalliskeneen. Muita skenejä ei kyl sit oo, et ne oli tos.



älä ny, ”teini_corolla_amis_karvanoppa” skenekin on olemassa... jossain päin...

--
..::MOI::..

anthocyan

Posts: 1,511

#118 • • anthocyan Kohti valoa...
Tää on niin perseest et elektronisen musan kuuntelijoit musta maalataan!!!! Oikeesti!!! En oo IKINÄ törmänny klubeil YHTEENKÄÄN tappeluun. Toisin kuin jossain tavallasis raflois, mis jengi vaa riehuu ja tappelee kännipäissään. Viina se kieltää pitäis mieluummin! PRRKELE!!!!!!!!!*hmph*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

cheat

Posts: 796

#119 • • cheat
Ihan oikeesti.siis aikuisten oikeesti (niitä täällä vähemmän nykyään näkee).
olipa pakko oikein katsoa että kuka saatana on tämänkin topicin aloittanut. Tässä oiva syy siihen miksi en juurikaan näillä sivustoilla enää vieraile, forum täyttyy toinen toisistaan typerimmistä aiheista (esim. matkusta matkustamaan pietariin kannattaa tsekata)
ei helvetti.
sanomaosiossa loikkii silmille hymiöhelvetti ja profiilinsa kun uskaltaa avata joka toinen viesti on herutusviesti tyyliin ootsäkauankäynybileissämustatääontosiihquujasootihquuujamoonmuuten17vee...
tsiisus.
ja nyt kun tähän joku sanoo että älä lue näitä ja kommentoi jos noin paljon kiristää niin yllätä plurpoliisi itsesi olemalla hiljaa.

mutta topiciin jos joku pitää tavoittelemisen arvoisena asiana sitä että pääsee ineen muutaman ihqusen sisäpiiriin joka katselee 90% porukasta nyrpeähköön sävyyn ja samalla toitottaa kuinka suvaitsevaista teknokansa onkaan (siis jos pukeutuu ja ajattelee samoin kuin me) niin onnittelut sille joka tavoitteessaan onnistuu. ollaan me sitten niin hyvää porukkaa että.illat kuluu itseä onnitellessa. eikös vaan lutusia olla me, bilettäjät.
(oletan että tätä tällä skeneen pääsemisellä tässä topicissa haettiin, jos olin väärässä, pahoittelut)
*piis*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Jone

Posts: 8,258

#120 • • Jone Archibald Haddock
Aini, jos on sitruunoita pinnnpissä, niin skeneen ei pääse.