290 posts, 15 pages, 80,897 views
gluester:
Mä näkisin tuon ehkis oleellisemmaksi ongelmaksi, että MITEN PÄÄSTÄ SKENESTÄ POIS?
mayah:
Olen aloittelija. Keneltä siis voin/saan/kuuluu ottaa suihin?
mayah:
dab:
Miksi Suomessa on niin vähän nais-dj:tä? Saako heteromiehet tasa-arvon nimissä enemmän skenepisteitä per dj?
ezzy:
---
Jone:
...saadaan tiskijormien puhelinnumerot niinkin originellista paikasta kuin miksausten sisäkansista ja sitten niitä voi ylpeänä esitellä vielä astetta enemmän kuutamolla oleville tepikavereille.
---
tai fi-rave/galtsu + finder *juonittel*
mayah:
Tollasta ei kyl voi oottaa kuulevansa kun niiden suusta jotka ei oo Skenessä!Occu:
Ja muutenkin tämä koko aihe skenestä... Aivan uskomatonta paskaa!!
Ei ole mitn skeneä
Ai lähiaikoina? Eiks tää oo jo 10v vanha juttu jopa Suomessa?Tästä on vain herännyt niin älytön haloo lähiaikoina ku eri mediat haluaa musta maalata teknoskeneä
Mut kato eihän ne oo skenee! Ne on niitä jotka on lukenu Ilta-Sanomista et teknobileistä saa kamaa!Ei kait siinä ole mitn väärää jos tykkää kuunnella musiikkia, mutta jutun pointti onkin siinä kun kaikki bileissä kävijät eivä perusta bileissä käyntiä sille että kuuntelis musiikkia ja viettäis aikaa kavereitten kanssa(jotkut teinihelveteissä, Me bileissä), vaan sille että vedetään pää täyteen kamaa ja mahdollisimman nopeasti ja se on voittaja joka sopertaa ekana elämänkertaansa pokelle... tjsp...
Tottakai on. Niiden skene on vaan huonompi ja vähemmän katu-uskottava. Sit on viel räppiskene ja tietysti ne, jotka ei muualle pääse ineen kun eivät osaa pestä hiuksiaan, menee sit metalliskeneen. Muita skenejä ei kyl sit oo, et ne oli tos.Eli ihan sama kuin ne jotka tykkää Britneystä ja käy tigerissä ni niilläkin on kai sitten oma skene...?
pHaze:
---
Occu:
Ja muutenkin tämä koko aihe skenestä... Aivan uskomatonta paskaa!!
Ei ole mitn skeneä
---
Tollasta ei kyl voi oottaa kuulevansa kun niiden suusta jotka ei oo Skenessä!
aijaa mä oon aina luullu et kuulun skeneen...
---
Tästä on vain herännyt niin älytön haloo lähiaikoina ku eri mediat haluaa musta maalata teknoskeneä
---
Ai lähiaikoina? Eiks tää oo jo 10v vanha juttu jopa Suomessa?
No okei okei.. Mä oli -94 ni 11v. mut en sitä kiellä ettenkö olisi jo silloin ollut jotenkin tietoinen konemusiikin olemasta olosta... muistelee: *nuokkarin discot*
---
Ei kait siinä ole mitn väärää jos tykkää kuunnella musiikkia, mutta jutun pointti onkin siinä kun kaikki bileissä kävijät eivä perusta bileissä käyntiä sille että kuuntelis musiikkia ja viettäis aikaa kavereitten kanssa(jotkut teinihelveteissä, Me bileissä), vaan sille että vedetään pää täyteen kamaa ja mahdollisimman nopeasti ja se on voittaja joka sopertaa ekana elämänkertaansa pokelle... tjsp...
---
Mut kato eihän ne oo skenee! Ne on niitä jotka on lukenu Ilta-Sanomista et teknobileistä saa kamaa!
Ne ihmiset on just skene, lukemalla ilta-sanomista et bileistä saa kamaa ja tulemalla sinne ruinaamaan sitä ja sitä saatuaan ja sitä kautta tuntien sen myyjän luulevat olevansa skenessä... Missä skenessä??
---
Eli ihan sama kuin ne jotka tykkää Britneystä ja käy tigerissä ni niilläkin on kai sitten oma skene...?
---
Tottakai on. Niiden skene on vaan huonompi ja vähemmän katu-uskottava. Sit on viel räppiskene ja tietysti ne, jotka ei muualle pääse ineen kun eivät osaa pestä hiuksiaan, menee sit metalliskeneen. Muita skenejä ei kyl sit oo, et ne oli tos.
älä ny, teini_corolla_amis_karvanoppa skenekin on olemassa... jossain päin...