kimmø, 4.10.2007 12:50:
en nopealla selauksella huomannut mitään puhetta Pioneerin 707:stä,
mutta onko kellään kokemuksia siitä ja poikkeaako se kovinkin paljon
esim. 600:sta?
joo, tiedän sen olevan battlemikseri skrätsääville (yms) deejille, enkä
sitä itse sellaiseen käyttöön tarvitse... sain vain hyvän tarjouksen ko.
laitteesta ja harkitsen sen poistamista tässä lähitulevaisuudessa.
Heh, poikkeaa paljon 600, jossa on mielestäni huonompi tuntuma kaikkeen ja sijoittelu on ruuhkainen.
Jotain kokemuksia
Mä en todellakaan skrätsää enkä bätlää vaan soitan trancea. mulle toi 707 on täydellinen laite.
Olen kokenut crossin curvesäädöt todella hyödyllisinä nimenomaan biittimiksauksessa kun haluaa omaan tyyliin sopivia voluumiltaan tasaisia vaihtoja. Tokhan tranceenkin jonkin sortin beatjuglingia voi käyttää ja tuolla se onnistuu.
Myös cue crossi on ominaisuus johon totuin jo ekas mikserissäni ja en siitä tuu ikinä luopumaan.
session in:ssä mul on usein läppäri kiinni ku kuuntelen systeemin läpi esim. muiden miksauksia tai jotain leffaa koneelta.
mastereita saa kahdet kiinni ja lisäksi boothin, kotikäytössä tuota hyödynnän itse jatkossa siten että tulevissa kaiuttimissa on piuhoitus erikseen normi rangelle ja subeille. jollon saan säädettyä toisesta napista kaiuttimien vollea ja sit toisesta subbareiden vollee.
lisäksi tossa on mukavat pienet nappulat, nimittäin send namiskat ja kun oma systeemini on ryyditetty korgin kaoss pad 3:lla niin ne ovat todella kätevät.
naamataulu on selkeä joka tavalla, eikä vääriin nappuloihin tule sohittua vahingossa.