Kaikenkaikkiaan olen ollut oikein tyytyväinen.
379 posts, 19 pages, 212,424 views
reinoh, 4.10.2007 19:45:
Sattuuko jollain olemaan kokemusta KORG KM 402 dj-mixeristä?
mikke, 17.10.2007 00:19:
---
reinoh, 4.10.2007 19:45:
Sattuuko jollain olemaan kokemusta KORG KM 402 dj-mixeristä?
---
Joo, samaa kaipailisin... Tai Korgin miksereistä ylipäätään. Onko niistä mihinkään :)
elysion:., 17.10.2007 01:26:
All in all aivan loistava mikseri hintaisekseen. Suosittelen kyllä lämpimästi kaikille, jotka harkitsee nelikanavaisen mikserin hankkimista.
Timce, 19.2.2008 19:33:
Olis uuden mikserin osto edessä ja olen kuolannut Vestax pmc 08:n perään. Kokemuksia?
Syntse, 19.2.2008 19:56:
---
Olis uuden mikserin osto edessä ja olen kuolannut Vestax pmc 08:n perään. Kokemuksia?
---
Ei oo mitään valittamista ollu vehkeeseen... omanlaista totuttelemista nuo liuku equt ehkä vaatii muuten on kyl jämäkän olonen ja soundikin on hyvä sekä mukavat liu-ut muutenkin ja about kaikki mahollinen on säädettävissä paitti jäykkyydet ellei nekin nyt jostain sais. Mitä tuosta ny osaa sanoa, voithan kysästä niin voin aina tarkistella :P
Timce, 19.2.2008 20:04:
---
Syntse, 19.2.2008 19:56:
---
---
Ei oo mitään valittamista ollu vehkeeseen... omanlaista totuttelemista nuo liuku equt ehkä vaatii muuten on kyl jämäkän olonen ja soundikin on hyvä sekä mukavat liu-ut muutenkin ja about kaikki mahollinen on säädettävissä paitti jäykkyydet ellei nekin nyt jostain sais. Mitä tuosta ny osaa sanoa, voithan kysästä niin voin aina tarkistella :P
---
Voi pärkele..Luulin, että tuossa on normaalit equt, mutta noi nupit taitaakin olla muihin tarkoituksiin.
Tiedä sitte, olenko valmis kokeilemaan uutta. :(
Putte, 14.10.2007 18:22:
Kuukauden ollut nyt Eclerin Nuo 2 -mikseri käytössä kotona ja parissa bileissäkin toi on ehtinyt käymään. Äänenlaatu ihan eri galaksilta verrattuna vanhaan halpismikseriini. Tuntuu varsin jämäkältä laitteelta, hyvä tuntuma liu'uissa ja potikoissa. Equnupit ovat tosiaan todella muhkean kokoiset, toiset tykkää, toiset ei. Itse diggaan. Nupeissa voisi tosin olla nollakohdassa paremmin erottuva pykälä, nyt pari soittajaa on kommentoinut, että on joutunut vähän tihrustamaan, että missä asennossa potikka on. Lisäksi täytyy antaa miinusta siitä, että jotkut potikat on löystyny jonkun verran tässä kuukauden aikana. "Käyttöliittymältään" looginen laite, ei mitään omia erikoisia ratkaisuja cue-osastolla tai muuta vastaavaa. Eli nopeasti omaksuttava mikseri.
Kaikenkaikkiaan olen ollut oikein tyytyväinen.
Stilian, 7.3.2008 15:45:
Mitä mieltä Pioneerin DJM600:sta? ja Behringerin miksereistä?
De Souza, 14.6.2008 09:16:
Uuden mikserin hankinta on edessä hyvin palvelleen Stantonin SK 2F:n kyllästyttyä muksujen rääkkiin.
Hakusessa olisi monipuolinen mikseri, jossa olisi sekä battle että klubi-mikserin ominaisuuksia. 2-3 kanavaa, 3EQ, laadukas crossi raaputtelua silmälläpitäen, crossin curve säätö, monitorin cue säätö, jotain perus efektejä jne. Osien tulisi olla kestäviä, koska muksut saattaa silmän välttäessä olla rääkkäämässä laitteita (on tosin case mikserille ja levareille hankinnassa), mutta muutenkin ennemmin laatua kuin halpista; ei kuitenkaan tarvitse olla kullattua tai timanteilla koristeltua. Soundi hyvää, muttei välttämättä mitään hifistelyä, on kuulo jo sen verran heikentynyt, että en kuitenkaan erota.
Saksanmaalta tilataan ja budjetti antaa myöten tuonne 800 euron hujakoille, mutta ei tietenkään pakolla tarvitse koko summaa mällätä jos vaatimukset täyttävä mikseri löytyy halvemmallakin. Antakaa ehdotuksia, niin saan jotain selkoa monenkirjavaan valikoimaan.
Itse olen katsellut seuraavia:
-Rane TTM 56
-Vestax PMC-08
Olen vähän hukassa, mikä on efektien laita näissä kahdessa?? Kokemuksia??
Kiitos!!
Sam One, 11.7.2008 17:28:
Itellä ollu DJM-300 ja DJM-600 ja ihan tyytyväinen olen ollut molempiin Suosittelen!